آموزش مخفی کردن برنامه ها در گوشی شیائومی

آموزش مخفی کردن برنامه ها در گوشی شیائومی


منبع: پلازا

6

1402/6/14

12:34


آموزش مخفی کردن برنامه ها در گوشی شیائومی

اگر به‌دنبال راهنمای مخفی کردن برنامه در شیائومی هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید چرا که قصد داریم به اموزش پنهان كردن برنامه‌ها در MIUI بپردازیم.

رابط کاربری MIUI دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های فراوانی مثل قابلیت فضای دوم است که می‌توانند تجربه کاربری بسیار خوبی از اندروید در اختیار شما قرار دهند. یکی از این قابلیت‌ها نیز امکان پنهان کردن برنامه‌ها از فهرست اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی است. همانطور که مشخص است با این ویژگی می‌توانید برنامه مدنظرتان را از فهرست اپلیکیشن‌ها حذف کنید تا دیگر جزو برنامه‌های قابل مشاهده نباشد. در این مطلب راهنمای مخفی کردن برنامه‌ها در گوشی شیائومی نیز قصد داریم به نحوه انجام این کار بپردازیم. با پلازا همراه شوید.

فهرست مطالب

راهنمای مخفی کردن برنامه در شیائومی؛ چگونه در گوشی شیائومی برنامه را مخفی کنیم؟

ویژگی هاید شدن برنامه ها در شیائومی قابلیتی است که در بخش Security گوشی قابل دسترسی است. برای استفاده از آن ابتدا باید قابلیت App Lock در گوشی شما فعال باشد. برای فعال کردن آن به مسیر Settings –> Apps –> App lock بروید و آن را فعال کنید.

سپس کادر جستجوی بالای صفحه را انتخاب کنید.

راهنمای مخفی کردن برنامه در شیائومی

حالا در این کادر Hidden apps را تایپ و آن را از نتایج انتخاب کنید.

اموزش پنهان كردن برنامه در شیائومی

در صفحه بعدی کافی است برنامه‌هایی که می‌خواهید پنهان کنید را انتخاب و فعال کنید.

راهنمای مخفی کردن برنامه در شیائومی

حالا به صفحه برنامه‌های گوشی بروید و از مخفی شدن برنامه ها در شیائومی پوکو خود مطمئن شوید.

اموزش دسترسی به برنامه ها پس از پنهان كردن آن‌ها در گوشی شیائومی

پس از استفاده از مخفی گر برنامه ها از منوی گوشی شیائومی، برنامه‌هایی که انتخاب می‌کنید از فهرست اپلیکیشن‌ها پنهان خواهند شد. در صورتی که بخواهید به آن‌ها دسترسی داشته باشید باید ابتدا به فهرست برنامه‌های گوشی مراجعه کنید. سپس دو انگشت خود را روی صفحه قرار داده و آن‌ها از هم دور کنید.

راهنمای مخفی کردن برنامه در شیائومی

اموزش پنهان كردن برنامه در شیائومی

سپس در یک پنجره پاپ‌آپ، باید رمزعبور App Lock خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن رمز می‌توانید به برنامه‌های پنهان شده دسترسی پیدا کنید.

سخن پایانی

در این مطلب با راهنمای مخفی کردن برنامه در شیائومی همراه شما بودیم. همانطور که مطالعه کردید، می‌توانید به‌سادگی برنامه‌های مدنظرتان را با استفاده از این ویژگی از فهرست اپلیکیشن‌ها پنهان کنید تا فقط خود شما بتوانید با وارد کردن رمز به آن‌ها دسترسی داشته باشید. نظر شما در مورد این ویژگی چیست؟ آیا از آن استفاده می‌کنید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو