ببینید: چهره عجیب بدون آرایش لیدی گاگا

منبع: فیگار

3

1402/6/18

14:45


لیدی گاگا، در لایو اینستاگرام خودش، برای تبلیغ مواد آرایشی که سال 2019 افتتاح کرد، بدون میکاپ حاضر شد تا چهره عجیب بدون آرایش لیدی گاگا ببینیم.

ببینید: چهره عجیب بدون آرایش لیدی گاگا

لیدی گاگا، در لایو اینستاگرام خودش، برای تبلیغ مواد آرایشی که سال 2019 افتتاح کرد، بدون میکاپ حاضر شد تا چهره عجیب بدون آرایش لیدی گاگا ببینیم.

لیدی گاگا برند زیبایی وگان خودش را که Haus Labs نام دارد را در سال 2019 راه‌اندازی کرد و حالا در اینستاگرام، در یک ویدئو بدون میکآپ حاضر شد تا طرفدارانش چهره لیدی گاگا بدون آرایش را ببینند و بازتاب فراوانی را کسب کند.

چهره عجیب بدون آرایش لیدی گاگا

لیدی گاگا چهره بدون آرایش خود را برای معرفی جدیدترین محصول خود به نمایش می‌گذارد. خواننده 37 ساله “Bad Romance”، روز پنجشنبه اعلام کرد که برند زیبایی Haus Labs کانسیلر جدیدی را روانه بازار کرده است. این محصول که Triclone™ Skin Tech Concealer نام دارد و به عنوان عضو کوچک بنیاد Haus Labs عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تصویر جدید واکین فنیکس و لیدی گاگا در پشت صحنه جوکر 2

چکمه های عجیب و جنجالی لیدی گاگا

گاگا در حالی که این کالا را در مقابل دوربین نمایش می‌داد به دنبال‌کنندگانش گفت:

این لیدی گاگا است و امروز می‌خواهم کانسیلر کاملاً جدید Triclone Skin Tech خود را به شما نشان دهم. من بسیار هیجان زده هستم که به شما نشان دهم چگونه از آن استفاده می‌کنم.

در ادامه می‌توانید ویدیوی عجیب بدون آرایش لیدی گاگا را ببینید:

ویدیو آرایش نداشتن Lady Gaga نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از کانسیلر، نه تنها تیرگی زیر چشم‌ها را می‌پوشانید، بلکه قرمزی جوش‌ها و لک‌های پوست را هم می‌توان مخفی کرد. انتشار چنین ویدیوهایی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا بسیاری از افراد همیشه خود را با ظاهر افراد مشهور در فیلم‌ها، موزیک ویدیوها و مراسم اهدای جوایز مقایسه کرده و فراموش می‌کنند که بخش قابل توجهی از جذابیتی که مشاهده می‌کنند، نتیجه استفاده از گریم‌های حرفه‌ای و فیلترهای زیبایی در شبکه‌های اجتماعی است.

بیوگرافی لیدی گاگا

چهره عجیب بدون آرایش لیدی گاگا

آرایش نداشتن Lady Gaga

لیدی گاگا، نام مستعار استفانی جوآن آنجلینا جرمنوتا، خواننده، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی می‌باشد که به خاطر لباس‌های پر زرق و برق، اشعار تحریک آمیز و استعدادهای قوی آوازی‌اش شناخته شده است. او با آهنگ‌هایی مانند «Just Dance»، «Bad Romance» و «Born This Way» به موفقیت‌های مردمی زیادی دست یافت.

لیدی گاگا علاوه بر ضبط موسیقی، گاهی اوقات در سینما ظاهر می‌شود. او در فصل پنجم برنامه تلویزیونی American Horror Story: Hotel (16-2015) در نقش یک کنتس خون آشام بدون توجه به زندگی یا رنج بازی کرد. لیدی گاگا برای بازی در مجموعه گلچین جایزه گلدن گلوب را گرفت.

حواشی Lady Gaga

چهره عجیب بدون آرایش لیدی گاگا

چهره لیدی گاگا بدون آرایش

لیدی گاگا پیروان فداکاری خود را در میان مردان همجنسگرایان پرورش داده و همچنین او به دوجنسیتی بودن خود اذعان داشت. او به ویژه در مورد حقوق همجنسگرایان، به‌ویژه ازدواج همجنسگرایان صریح شد و در سال 2009 در راهپیمایی برابری ملی در واشنگتن دی سی سخنران برجسته بود. در سال 2021 لیدی گاگا سرود ملی را در مراسم تحلیف جو بایدن ریاست جمهوری آمریکا خواند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص چهره عجیب بدون آرایش لیدی گاگا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو