معرفی فیلم نسل پاد (The Pod Generation) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی فیلم نسل پاد (The Pod Generation) ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

3

1402/6/23

00:04


معرفی فیلم نسل پاد (The Pod Generation) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم نسل پاد یک اثر علمی تخیلی رمانتیک، محصول سال 2023 است. برای آشنایی بیشتر با فیلم The Pod Generation 2023 با ما همراه باشید.

فیلم نسل پاد به نویسندگی و کارگردانی سوفی بارت (Sophie Barthes) است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در 19 ژانویه 2023 برابر با 29 دی 1401 اکران گردید. ژانر فیلم The Pod Generation 2023 علمی تخیلی، کمدی و عاشقانه است.

بازیگرانی همچون امیلیا کلارک (Emilia Clarke)، چیوتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) و روزالی کریگ (Rosalie Craig) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. مدت زمان فیلم نسل پاد 1 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد. این فیلم نمرات متوسط رو به پایینی از منتقدان و طرفداران دریافت کرد. در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم The Pod Generation 2023 می‌پردازیم.

فهرست مطالب:

داستان فیلم نسل پاد

هنرپیشه های فیلم نسل پاد

خلاصه فیلم سینمایی نسل پاد به این صورت است که در زمانی که هوش مصنوعی در جامعه به عنوان محبوب‌ترین فناوری شناخته می‌شود و فناوری در تقریبا هر جنبه‌ای از زندگی تسلط دارد، فیلم نسل پاد داستان ریچل و آلوی، یک زوج در نیویورک را دنبال می‌کند که آماده تشکیل خانواده هستند. به عنوان یک مدیر ارشد شرکت فناوری در حال ظهور، ریچل موفق می‌شود جایگاهی محبوب در مرکز رحم بدست آورد. این مرکز به زوج‌ها فرصتی را می‌دهد تا با استفاده از رحم‌های مصنوعی و قابل حمل، به طور مساوی در فرآیند بارداری شرکت کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تریلر فیلم The Pod Generation 2023 را مشاهده نمایید.

بازیگران فیلم نسل پاد

دانلود فیلم The Pod Generation 2023

در ماه اکتبر ۲۰۲۱ اعلام شد که امیلیا کلارک و چیوتل ایجیوفور در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند و سوفی بارتس نویسنده و کارگردان آن خواهد بود. در ماه مه ۲۰۲۲، گزارش شد که روزالی کریگ، وینت رابینسون و کاترین هانتر به بازیگران اضافه شده‌اند. در نوامبر ۲۰۲۲ گزارش شد که ریتا برنارد شاو و مگان ماکزکو نیز به این فیلم پیوسته‌اند. در ادامه با هنرپیشه های فیلم نسل پاد آشنا خواهید شد.

امیلیا کلارک در نقش ریچل نووی

فیلم نسل پاد

امیلیا ایزوبل یوفمیا رز کلارک متولد ۲۳ اکتبر ۱۹۸۶ برابر با ۱۳ آبان ۱۳۶۵ یک بازیگر بریتانیایی است. او به خاطر نقش دنریس تارگرین در سریال فانتزی HBO به نام بازی تاج و تخت شناخته می‌شود و برای این نقش چهار بار برای جوایز اِمی تلویزیونی پرایم‌تایم نامزد شد. کلارک در مرکز دراما لندن تحصیل کرده و در چندین نمایش تئاتری حضور داشته است. نخستین حضور تلویزیونی او، بازی مهمان در سریال درمانگاه پزشکی بی‌بی‌سی به نام داکترز در سال ۲۰۰۹ در سن ۲۲ سالگی بود.

کلارک در سال ۲۰۱۳ در نمایش تئاتر برادوی به نام صبحانه در تیفانی‌ها در نقش هالی گولایتلی به صحنه رفت و در نمایش غرب لندن ماجرای کاکا در نمایشی به نام ماکیاول حضور داشت. نقش‌های سینمایی او شامل سارا کانر در فیلم علمی تخیلی ترمیناتور جنیسیس، کرا در فیلم جنگ ستارگان: داستانی در دست سولو و فیلم‌های عاشقانه من قبل از تو و کریسمس گذشته است. او در مینی سریال دنیای سینمایی مارول به نام تهاجم مخفی (۲۰۲۳) در نقش گیا به ایفای نقش پرداخت.

چیوتل اجیوفور در نقش الوی نووی

فیلم The Pod Generation 2023

چیوتل اومئادی ایجیوفور متولد ۱۰ ژوئیهٔ ۱۹۷۷ برابر با 19 تیر 1356 یک بازیگر بریتانیایی است. وی برنده جوایز مختلفی شد. این جوایز شامل جایزه فیلم آکادمی بریتانیا، جایزه لورنس اولیویه، نامزد جایزه اسکار، دو جایزه اِمی تلویزیونی پرایم‌تایم و پنج جایزه گلدن گلوب می‌شود.

پس از عضویت در تئاتر ملی جوانان در سال ۱۹۹۵ و حضور در آکادمی موسیقی و هنر دراماتیک لندن، در سن ۱۹ سالگی و سه ماه پس از شروع دوره تحصیلی خود، ایجیوفور توسط استیون اسپیلبرگ برای بازی نقش مکمل در فیلم آمیستاد به نام جیمز کاوی انتخاب شد.

وینت رابینسون در نقش آلیس

بررسی فیلم سینمایی نسل پاد

وینت رابینسون (Vinette Robinson) متولد سال ۱۹۸۱ یک بازیگر بریتانیایی است. حضورهای تلویزیونی او شامل نقش‌هایی در سریال‌های شرلوک، آینه سیاه و نقش فعال حقوق مدنی روزا پارکس در قسمت روزا از سریال دکتر هو می‌شود. پدر وینت رابینسون جامائیکایی و مادرش بریتانیایی بود و در بردفورد بزرگ شد.

رابینسون در مدرسه ابتدایی و متوسطه‌اش در بردفورد تحصیل کرد و سپس در ششمین سال تحصیلی خود در مدرسه اینتیک در لیدز درس بازیگری را فرا گرفت و همچنین دوره‌های هفتگی در مدرسه تئاتر اسکالا در لیدز را طی کرد.

روزالی کریگ در نقش مدیر مرکز رحم

معرفی فیلم The Pod Generation 2023

روزالی می کریگ متولد ۳۰ مه ۱۹۸۱ برابر با 10 خرداد 1360 یک بازیگر انگلیسی است که به خاطر نقش‌هایش در تئاتر موزیکال شهرت دارد. در سال ۲۰۱۳ او برنده اولین جایزه مهم خود، جایزه استاندارد ایونینگ لندن برای بهترین بازی در یک اثر موزیکال شد. کریگ در ناتینگهام بزرگ شد و در دانشگاه رز بروفورد در رشته بازیگری و موسیقی‌دان فارغ‌التحصیل گردید.

پس از فارغ‌التحصیلی، به انجمن شکسپیر پیوست و اقتباسی از آدریان میچل از داستان آلیس در سرزمین عجایب، به عنوان نخستین نمایش حرفه‌ای خود را داشت. در سال ۲۰۰۷، او نقش اریون را در اقتباس موزیکال از کتاب خانه انگشترها در نمایش تئاتری وست اِند به عهده گرفت.

کاترین هانتر در نقش کارمند اداره پست

نقد فیلم سینمایی نسل پاد

آیکاترینی حاجی‌پاتراس (Aikaterini Hadjipateras) متولد ۹ آوریل ۱۹۵۷ برابر با 20 فروردین 1336 که به صورت حرفه‌ای با نام کاترین هانتر شناخته می‌شود، یک بازیگر و کارگردان تئاتر اهل انگلستان به تبعیت از آمریکا است. او به خاطر نقش‌هایش به عنوان آرابلا فیگ در سری فیلم‌های هری پاتر، ایدی کارن در سریال اسپین‌آف جنگ ستارگان جدید در دیزنی پلاس و به عنوان سه جادوگر در فیلم تراژدی مکبث جول کوئن شناخته می‌شود.

هانتر در نیویورک از والدین یونانی به دنیا آمد و در انگلستان بزرگ شد. او در آکادمی موسیقی و هنرهای نمایشی رویال به تمرین پرداخت و هم اکنون عضو این آکادمی است و به طور منظم کارگردانی نمایش‌های دانشجویی را بر عهده دارد.

ژان مارک بار در نقش بنیانگذار پگازوس

نمرات فیلم نسل پاد

ژان مارک بار (Jean-Marc Barr) متولد ۲۷ سپتامبر ۱۹۶۰ برابر با ۶ مهر ۱۳۳۹ بازیگر و کارگردان فرانسوی آمریکایی است. او بیشتر به خاطر همکاری در چندین فیلم با کارگردان دانمارکی و همکار متداول خود، لارس فون تریر، از جمله فیلم اروپا شناخته می‌شود. بار از مادری فرانسوی و پدری آمریکایی که در نیروهای مسلح ایالات متحده خدمت می‌کرد، متولد شد. او به زبان‌های فرانسه و انگلیسی به طور فصیح تسلط دارد و در آلمان غربی به دنیا آمد.

والدین بار می‌خواستند او به نیروهای مسلح ملحق شود، اما او تمایلی به ادامه راه پدرش نداشت. وی در دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس، در رشته فلسفه تحصیل کرد و سپس در کنسرواتوار پاریس و دانشگاه سوربن تحصیلات خود را ادامه داد. او به لندن رفت تا در مدرسه موسیقی و هنرهای نمایشی گیلدهال تحصیلات بازیگری را دنبال کند.

نمرات فیلم نسل پاد

مدت زمان فیلم نسل پاد

نقد فیلم سینمایی نسل پاد توسط طرفداران و منتقدان نمرات متوسط رو به پایینی به همراه داشت. فیلم The Pod Generation 2023 از سایت Imdb نمره 5.6 از 10، از سایت Rotten Tomatoes نمره 41 از 100 و از سایت Metacritic نمره 60 از 100 را دریافت کرد. در ادامه به بررسی فیلم سینمایی نسل پاد توسط برخی از منتقدان می‌پردازیم.

Film Threat / آلن نگ: 80

فیلم نسل پاد یک اثر علمی تخیلی است که حرفی برای گفتن دارد و ما را مجبور می‌کند با پرسیدن سوال با آینده خود روبرو شویم. فقط به این دلیل که می‌توانیم با زیست‌شناسی دست و پنجه نرم کنیم، آیا باید این کار را بکنیم؟ داستان آینده‌نگر سوفی بارت فقط برای گفت‌وگویی که قرار است بعد از آن اتفاق بیفتد ارزش دیدن دارد.

IndieWire / کیت اربلند: 75

بازی‌های قوی کلارک و چیوتل اجیوفور، به علاوه طراحی تولید متقاعدکننده از کلم پرایس توماس از ویژگی‌های این فیلم هستند، حتی اگر برخی از بزرگ‌ترین ایده‌های بارت گاهی اوقات تا زمانی که فیلم به پایان می‌رسد، احساس می‌کنید که توجه زیادی به آن‌ها نمی‌شود.

Entertainment Weekly / لی گرینبلات: 75

اجیوفور به عنوان یک مرد آنالوگ که به نظر می‌رسد نمی‌تواند بفهمد همه چیز در کجای کار اشتباه است و این موضوع بسیار قابل قیاس می‌باشد و ابروهای کلارک در حین ایفای نقش به طور دردناکی گره خورده‌اند که گویی در طول فیلم مونولوگ تند خود را دارند.

The Playlist / جیسون بیلی: 67

فیلمنامه فیلم نسل پاد از بارت عالی است. در بیشتر موارد، این فیلم اندیشمندانه است اما آموزشی نیست، متفکرانه است اما کسل کننده نیست.

The Hollywood Reporter / دیوید رونی: 60

با وجود تمام حدس‌های کاملا معتبر فیلم در مورد فناوری که طبیعت را منسوخ می‌کند و حاملگی را به امتیاز ثروتمندان تبدیل خواهد کرد، فیلم The Pod Generation 2023 هرگز به طور کامل همه چیز را مورد بررسی قرار نداده است.

Movie Nation / راجر مور: 50

بارت آینده‌ای بی‌نقص و کاملا باورپذیر به ما داده است که باید از آن هراس داشت و از آن اجتناب کرد، اما او آن را در فیلم The Pod Generation 2023 به قدری بی حس نشان داده است که ما نمی‌توانیم موضع خود را برای جلوگیری از اتفاق افتادن آن، مشخص کنیم.

RogerEbert.com / پیتون رابینسون: 38

فیلم نسل پاد متفکرانه و به موقع اما مسطح است، بیانی مبهم از یک ایده بسیار ساده.

کلام آخر

تریلر فیلم The Pod Generation 2023

فیلم The Pod Generation 2023 یکی از جدیدترین فیلم‌های سال 2023 است که تصوری از آینده با هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد. این فیلم نمرات متوسطی دریافت کرد و اگر به فیلم‌های علمی تخیلی علاقه‌مند هستید، دانلود فیلم The Pod Generation 2023 و تماشای آن را از دست ندهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو