جزیره کوه سامویی تایلند و جاذبه های تماشایی این جزیره برای گردشگران

جزیره کوه سامویی تایلند و جاذبه های تماشایی این جزیره برای گردشگران


منبع: آرگا

2

1402/6/23

21:07


جزیره کوه سامویی از دیدنی های مهم تایلند بوده و جذابیت های زیادی دارد. این مجموعه دارای انواعی از صخره های مرجانی با جاذبه های متعددی است.

اگر دنبال جزیره گردی هستید، می توانید در این بخش با جزیره کوه سامویی آشنا شوید. شما با تورهای گردشگری می توانید به این ناحیه سفری کنید. این جزایر زیبایی های زیادی داشته و تفریحات متنوعی نیز دارد.

گردش در کوه سامویی

معرفی جزیره کوه سامویی:

این جزیره از زیبایی های تایلند بوده و شرایط متنوع گردشگری برای علاقه مندان دارد. این منطقه را گردشگران بهشت امن می دانند. شرایط آب و هوایی و طبیعی این ناحیه نیز اهمیت زیادی دارد. با ورود به این جزیره ساحل ماسه ای، صخره های مرجانی و درختان نارگیل رو به رو شوید.

چشم انداز کوه سامویی

شرایط  آب و هوایی:

سامویی جزیره ای دو فصلی بوده به همین دلیل جذابیت های زیادی دارد. یک فصل گرم و استوایی که تجربه ای خاص داشته و یک فصل بارانی در این منطقه که تجربه ای رویایی از سفر خود خواهید داشت. بارش های فصلی در این ناحیه شش ماهه بوده و در این فصل امکان بازدید از جاذبه های متنوعی را خواهید داشت.

سواحل بکر ماسویی:

این سواحل نیز جذابیت های فوق العاده ای داشته و شما نی از آن بازدید خواهید داشت. در این سواحل تجربه یک سفر رویایی را خواهید داشت و از طبیعت دیدنی و متنوع این ناحیه بازدید می کنید. این سواحل همچنین دارای امکانات مناسبی بوده به ویژه در فصل های توریستی رستوران های این ناحیه تنوع دارند.

معرفی جزیره کوه سامویی

رستوران های گردشگری در این مجموعه نیز بازدیدکنندگان زیادی دارد. این رستوران ها دارای انواعی از غذاها بوده و کافی شاپ ها نیز دارای منویی متنوع است که سفارش های دلخواه می دهید. هتل ها و رستوران از یک سو و از سوی دیگر نیز مراکز خرید و فروشگاه های لاکچری از مهم ترین امتیازهای سفر به این مجموعه هستند. شما می توانید در لینک با دیدنی های تایلند آشنا شوید.

جزیره کوه سامویی تایلند دارای مجموعه سواحل مختلفی بوده و در هر یک از این سواحل شما با امکانات و تفریحات متنوعی همراه خواهید بود. از مهم ترین این سواحل می توان به ساحل چاونگ، لامای، منام، باپت و … اشاره کرد. هر یک از این مجموعه زیبایی های زیادی داشته و در سواحل آن از چشم اندازهای زیبایی دیدن خواهید کرد.

تفریحات کوه سامویی

تفریحات ماسویی:

از مهم ترین جاذبه های تفریحی در این سواحل می توان به مجموعه ارزشمند پارک های آبی آن اشاره کرد. این پارک ها تنوع زیادی داشته و برای گردشگران اهمیت دارد. طبیعت این ناحیه نیز سرشار از زیبایی بوده و شما با تماشای ارتفاعات زیبای اطراف به وجد می آیید.

صخره های پدربزرگ و مادربزرگ از مهم ترین ارتفاعات این ناحیه بوده و شما می توانید در کنار آن ها از سواحل زیبای مرجانی هم با نهایت عشق دیدن کنید. درباره این صخره ها نیز روایت و داستان های مختلفی وجود داشته که می شنوید. این روایت ها نیز جذابیت زیادی دارند.

بازدید از کوه سامویی

یکی دیگر از تجربه های جذاب و دیدنی برای شما علاقه مندان و گردشگران بازدید از زیبای باغ وحش ها و آشنایی با حیات وحش این ناحیه می باشد که از آن دیدن می کنید. موزه ملی تایلند نیز یکی دیگر از دیدنی های این منطقه است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو