برای مهاجرت به تایلند چه راهکارهایی وجود دارد؟

برای مهاجرت به تایلند چه راهکارهایی وجود دارد؟


منبع: آرگا

117

1399/11/7

10:04


مهاجرت به تایلند دارای شرایطی است که شما باید با توجه به آن ها اقدام کنید برای مهاجرت به این کشور باید ویزای توریستی، ازدواج، تحصیلی و کاری دریافت کنید که بسته به نوع هدف شما از مهاجرت متفاوت است. هر یک از این ویزاها دارای شرایطی است که می توانید با مراجعه به دفاتر مشاور و حقوقی اطلاعات لازم را درباره آن کسب کنید.

مهاجرت به کشور تایلند در سال های اخیر رو به افزایش بوده است زیرا در این کشور امکان پیشرفت تحصیلی و شغلی برای مهاجران وجود دارد به ویژه برای مهاجران ایرانی که امکان پیشرفت بهتر و بیشتری وجود دارد همچنین در سال های اخیر نیز نرخ بیکاری در اینگونه از کشورها کاهش داشته است و هزینه های پایین برای زندگی کردن از دیگر امتیازاتی است که می توان به آن اشاره نمود. با توجه به اینکه امروزه افراد بنا به اهداف متعددی قصد مهاجرت کردن می توان گفت که مهاجرت به این کشور دارای شیوه های متعددی است مهاجرت تحصیلی، کاری و تولد از شیوه های مهمی است که از طریق آن ها می توانید مهاجرت کنید. با توجه به وجود چنین امتیازات مثبتی میزان تقاضای ویزای این کشور بسیار زیاد است و ممکن است با توجه به بالا بودن حجم تقاضاها دریافت این ویزا ممکن است با دشواری هایی همراه باشد که در این بخش راه های اداری آن را بیان می کنیم و کمک می کنیم تا با آگاهی بیشتری این ویزا را دریافت نمایید.

راهنمای جامع مهاجرت به تایلند:

امرزوه موسسه های حقوقی و دفاتر مشاوره زیادی وجود دارند که کمک می کنند تا شما از شیوه های اصولی و درست برای مهاجرت خود استفاده کنید شما با مراجعه به این دفاتر این امکان را دارید تا بتوانید شیوه های درستی را برای مهاجرت کردن انتخاب نمایید.

شیوه های مهاجرت به تایلند

با توجه به اینکه کشور تایلند در شمار کشورهای جنوب شرقی آسیا واقع شده است مکان مناسبی برای مهاجران ایرانی خواهد بود پایتخت این شهر متروپلیتن است و زبان مردمان آن نیز تایلندی است مذهب رسمی آن ها بودایی است و هر ساله از نقاط مختلف دنیا گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. دین دوم در میان مردمان این منطقه دین اسلامی است و بخشی از جمعیت آن مسلمان می باشند این کشور از نرخ بیکاری پایینی برخوردار است و شرایط مساعدی برای دریافت شغل خواهد داشت.

مهاجرت کاری:

یکی از شیوه های مهاجرتی که دارای موقعیت های مناسبی برای مهاجران نیز می باشد مجوزی که برای کار در این کشور اتخاذ می شود مجوز EX است و ویژه کارگران ماهری است که که دارای تخصص هستند و هدف آن ها از مهاجرت کار کردن است متقاضیان برای اخذ این نوع از مجوز باید ویزای غیر مهاجر ۳ ماه اعتبار دریافت کنند شما با داشتن این ویزا امکان کار در این کشور را پیدا می کنید. بنابراین برای داشتن این نوع ویزا باید شرایط لازم را داشته باشید: داشتن ویزای غیر مهاجر، کارفرمای دارای مجوز

تحصیل در تایلند

مهاجرت تحصیلی:

شیوه ای دیگر برای مهاجرت به تایلند مهاجرت تحصیلی است که طرفداران زیادی دارد سیستم دریافت ویزای تحصیلی در این کشور از نوع ویزای ED است و مانند سیستم انگلیس می باشد که مخصوص دانشجویان خارجی است. افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند می توانند به سفارت  این کشور مراجعه کنند و برای دریافت ویزا اقدام نمایند مراحل دریافت این ویزا شامل مصاحبه نیز می باشد مدت زمان دریافت این ویزا ۹۰ روزه است و از نکات اساسی برای دریافت آن نیز می توان به نامه پذیرش دانشگاه، انجام کارهای قانونی و دریافت مجوز اشاره کرد.

مهاجرت توریستی:

این ویزا نیز از ویزاهای پرطرفدار است و هر ساله گردشگران زیادی از این طریق به این کشور مهاجرت می کنند ویزای توریستی این کشور از نوع B هستند این ویزا نیز امکان گشت و گزار را برای متقاضیان فراهم می کند این نوع ویزا امکان اقامت ۶۰ روزه را برای متقاضیان فراهم می کند. ویزای توریستی بعد از ۳ ماه دارای اعتبار است از شرایط ویژه برای دریافت این ویزا تمکن مالی است و فرد باید توانایی مالی لازم را داشته باشد. با توجه به اینکه دیدنی های تایلند از جذابیت های زیادی برخوردار هستند این امکان وجود دارد هر ساله گردشگران زیادی از زیبایی های این منطقه بازدید می کنند و ویزای توریستی آن را دریافت می کنند.

کار کردن در تایلند

مهاجرت سرمایه گذاری:

این نوع از ویزا، ویزای IB  است و ویژه سرمایه گذاری های خارجی می باشد از طریق این ویزا می توانید قصد سرمایه گذاری داشته باشد و رونق زیادی را ایجاد کنید شرایط اخذ این نوع ویزا نیز ویژه است و باید برای داشتن این ویزا تمکن مالی داشته باشید بسیاری از افراد می توانند با سرمایه گذاری کردن در بخش های مختلف همچون ملک، ثبت شرکت، بورس و زمین این ویزا را برای خود دریافت کنند و موقعیت شغلی و درآمدی خود را در این کشور ارتقا دهند.

مهاجرت ازدواج:

این نوع ویزا را افزادی می توانند دریافت کنند که همسرشان تابع این کشور باشد این نوع ویزا از انواع ویزای وابستگان است دریافت این ویزا بسیا راحت است تنها در صورتی که فرد واجد این شرایط باشد. این ویزا را ویزای غیر مهاجر می دانند و متقاضیان زیادی نیز دارد.

کار در تایلند

شناخت بیشتر کشور تایلند می تواند اطلاعات گردشگری و مهاجرتی زیادی را درباره این کشور در اختیار متقاضیان قرار دهد و این امکان را برای آن ها فراهم می کند تا با آگاهی و شناخت بیشتری این کشور را برای مهاجرت خود انتخاب کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو