جزیره نارگیل پوکت تایلند و جاذبه های گردشگری آن

جزیره نارگیل پوکت تایلند و جاذبه های گردشگری آن


منبع: آرگا

3

1402/8/22

10:11


جزیره نارگیل که جزیره ای با ویژگی های گردشگری بوده و علاقه مندان زیادی دارد. در این بخش با جاذبه هیا شگفت انگیزی از این نواحی نیز آشنا می شوید.

جزیره نارگیل جزیره ای است که شاید نام آن را در ایران هم شنیده باشید. اما ایم جزیره دز پوکت واقع شده است و شما در این بخش با دیدنی های متنوعی از آن آشنا خواهید شد. تنوع جاذبه های این‌ منطقه نیز بسیار فوق العاده هستند.

ساحل ویژه نارگیل

معرفی جزیره نارگیل:

این جزیره از پرطرفدارترین جاذبه های توریستی بوده و تنوع زیادی از جاذبه های آن را مشاهده می کنید. این مجموعه جزیره در نزدیکی خود دارای جزایر متعدد دیگری نیز می باشد. سواحل این نواحی نیز از تنوع زیادی برای علاقه مندان برخوردار است. شما با تنوع زیادی از سواحل در این نواحی آشنا می شوید.

سواحل نارگیل

هر ساله تورهای زیادی در نواحی تایلند برگزار می شوند که شما امکان بازدید از آن را خواهید داشت. این جزیره از تنوع گردشگری زیادی برخوردار بوده و شما در این بخش با قسمتی از این جاذبه ها آشنا می شوید. این جزیره از دیدنی های تایلند محسوب می شود.

هر ساله مسافران زیادی از این‌ نواحی دیدن‌ می کنند. این جزیره در نواحی شرقی پوکت واقع شده است و جذابیت های فوق العاده ای دارد. ماهیگیری در این سواحل نیز یکی دیگر از ویژگی های این منطقه بوده و به آن اشاره می شود. در سال های اخیر این سواحل به یکی از تفرجگاه ها و استراحتگاه تبدیل شده اند که توجه زیادی را به سوی خود می کشانند.

جزیره نارگیل

در نزدیکی این سواحل نیز می توانید با رستوران ها و کافه های زیادی رو به رو شوید. کسب و کارهای زیادی در این زمینه رخ داده که از مهم ترین آن ها می توان به کسب و کارهای ماهیگیری اشاره کرد. امکاناتی که یرای گردشگران در این نواحی در نظر گرفته می شود نیز در سطح مناسبی قرار دارد.

هتل ها ‌و رستوران هایی که در این نزدیکی هستند دارای ویژگی های تفریحی فوق العاده ای بوده و شما با آن ها آشنا می شوید. هر ساله مسافران و پژوهشگران زیادی در این نواحی به تفریح و گشت و گزار می پردازند.

بازدید از نارگیل

اقامت در جزیره:

شما عزیزان امکان اقامت در این نواحی را نیز دارید. ویلا و سوئیت های این‌  نواحی نیز مکان مناسبی برای اسکان و اقامت می باشند. استخرهای خصوصی نیز یکی دیگر از ویژگی های این منطقه هستند. این استخر دارای امکانات مناسبی بوده و رستوران های آن نیز فوق العاده مجهز می باشد.

جزیره نارگیل فوق العاده زیبا بوده و شامل جاذبه های دیدنی فوق العاده ای برای علاقه مندان است. سرگرمی های این‌ نیز متنوع هستند و شامل قایق رانی، عکاسی، ماهیگیری، شنا کردن و … از مهم ترین امکانات تفریحی در این نواحی خواهد بود.

گردش در منطقه نارگیل

شما در مدت ۱۵ دقیقه امکان گردش در این نوحی را دارید. شما می توانید هر یک از این قسمت ها را به شیوه های مختلفی گردش کنید.  از قسمت های مختلف این نواحی به خوبی دیدن نمایید. شما علاقه مندان می توانید با بهترین پارک های ملی تایلند در لینک آشنا شوید. این دیدنی های از تنوع فوق العده ای برای گردشگران برخوردار است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو