آشنایی با دیدنی های چیانگ مای تایلند و بهترین نقاط گردشگری آن

آشنایی با دیدنی های چیانگ مای تایلند و بهترین نقاط گردشگری آن


منبع: آرگا

109

1399/11/24

21:04


دیدنی های چیانگ مای دارای جذابیت های زیادی است این شهر از جاذبه های توریستی و تفریحی زیادی برخوردار است وجود معابد و جاذبه های تاریخی در این شهر از یک سو و از سوی دیگر جاذبه های طبیعی همچون پارک ملی و روستاهای توریستی می تواند برای گردشگران جذابیت داشته باشد که در این بخش آشنا می شوید.

کشور تایلند همه ساله گردشگران و علاقه مندان زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند این کشور دارای شهرهای تاریخی با جاذبه های بی شمار است که می توانید از آن ها بازدید کنید یکی از شهرهای تاریخی و پر جاذبه در این کشور شهر دیدنی چیانگ مای است که در سال های اخیر جذب گردشگر در این منطقه رونق زیادی داشته است. این شهر با جاذبه های شگفت انگیز خود از سوی گردشگران زیادی مورد توجه قرار می گیرد این شهر به دلیل عظمت خود به عنوان دومین شهر تایلند شناخته می شود که در گذشته نیز پایتخت دولت لاما بوده است. سفر به این منطقه تجربیات ویژه ای را برای شما به ارمغان خواهد داشت کسانی که به این منطقه سفر می کنند خاطرات جذاب و شگفت انگیزی خواهند داشت این شهر بسیار پر انرژی است و مکان مناسبی برای جذب گردشگران می باشد ماجراجویانی که قصد سفر به این شهر را دارند می توانند کوه پیمایی در ارتفاعات آن را تجربه کنند همچنین در سفر خود می توانند با دیگر دیدنی های چیانگ مای آشنا شوند جاذبه هایی همچون معابد و پارک های ملی شهر که در ادامه با آن آشنا می شوید.

دیدنی های مهم چیانگ مای کدام اند؟

طبیعت زیبای چیانگ مای و معابد تاریخی و قدیمی آن از زیبایی های زیادی برخوردار هستند شما با قدم زدن در میان این شهر می توانید رستوران ها و غرفه های غذاهای خیابانی را مشاهده کنید با دیدن این چشم اندازها هر گردشگری به سفر به این شهر علاقه مند می شود. طبیعت بی نظیر این منطقه و گونه های مختلفی از حیوانات آن حیات وحش و محیط زیست این منطقه را ارزشمند کرده اند این شهر دارای سازه هایی با معماری تاریخی هستند که تماشای آن ها از نزدیک می تواند بسیار تجربه ای ویژه باشد.

 

پارک ملی چیانگ مای:

این پارک ملی با طبیعت زیبای خود و چشم اندازهای دیدنی اش یکی از مکان های گردشگری در این شهر محسوب می شود این پارک ملی در یکی از ارتفاعات این منطقه واقع شد است و بسیار زیبا است بلندترین قله در ارتفاعات این منطقه که این پارک در آن واقع شده است شگفتی های این پارک بسیار حیرت انگیز است در این منطقه بهترین جاذبه های گردشگری وجود دارند این منطقه برای کوه نوردی و پیاده روی بسیار مکان مناسبی است آرامش و هوای مناسب و مطبوع در این منطقه می تواند گردشگران زیادی را جذب کند در اطراف این پارک ملی آبشارهای مرتفعی وجود دارند و در یکی از روستاهای قبیله ای آن نیز معبد واقع شده است.

طبیعت چیانگ مای

معبد وات پراتات دووا سوتپ:

یکی دیگر از دیدنی های شهر چیانگ مای معبد وات پراتات است این معبد در بالای ارتفاعات این منطقه واقع شده است و یکی از جاذبه های مهم در این منطقه است مجسمه مورد احترامی که در این منطقه واقع شده است دارای زیبایی های زیادی است. این معبد با نوع معماری خود از اهمیت زیادی برخوردار است و یکی از محبوب ترین جاذبه های این منطقه شما گردشگران برای رسیدن به ارتفاعات این منطقه و بازدید از زیبایی های این معبد باید کمی پیاده روی کنید و این موجب می شود تا در طول مسیر از زیبایی های زیادی بازدید کند.

معبد چیانگ نای

روستای همونگی:

این روستا از طبیعت زیبایی برای گردشگران برخوردار است شما با سفر به این روستا می توانید از خانه های زیبا و کوچکی بازدید کنید که سنتی و قبیله ای هستند با بازدید از این خانه ها می توانید با فرهنگ مردمان این منطقه نیز بیشتر آشنا شوید زندگی در ارتفاعات این منطقه نیز می توانید با تجربیات ویژه ای همراه باشد کوه ها و ارتفاعات این منطقه از زیبایی های بسیار زیادی برای گردشگران برخوردار است. خیلی از گردشگران با سفر به این منطقه و پوشیدن لباس های محلی این منطقه می توانند عکس های یادگاری داشته باشند همچنین با بازدید از صنایع دستی این منطقه همچون زیورآلات و منسوجات می توانید بیشتر با فرهنگ این منطقه آشنا می شوید.

مکان های تفریحی چیانگ مای

بازار چیانگ مای:

این بازار فرهنگ مردمان این شهر را از نزدیک نشان می دهد این بازار مکان مناسبی برای خوردن غذاهای محلی این منطقه است زیرا هر شب فروشندگان محلی در این بازار بساط می کنند شما با قدم زدن در این بازار و بازدید از غرفه های مختلف می توانید با جاذبه های زیادی در منطقه آشنا شوید. در این بازار محصولات متعددی به فروش می رسند و شما می توانید از نوشیدنی های مختلف این بازار خریداری کنید و نوش جان کنید. تجربه سفر به این بازار و قدم زدن در آن می تواند برای شما گردشگران ویژه و شگفت انگیز باشد.

دیدنی های چیانگ مای

این شهر از معابد زیادی برای گردشگران برخوردار است شما با بازدید از این معابد می توانید تاریخ و فرهنگ این منطقه را بیشتر بشناسید وجود روستاهای توریستی با چشم اندازهای ویژه خود می تواند مورد توجه باشد این روستا دارای چشم اندازهای طبیعی و زیادی است و می تواند مورد توجه گردشگران زیادی باشد. برای آشنایی بیشتر با سایر دیدنی های تایلند کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو