معرفی سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

5

1402/6/30

21:22


معرفی سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان ؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان یک مجموعه تلویزیونی آموزشی شبه نظامی آمریکایی است. برای آشنایی بیشتر با این سریال با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان در تاریخ 4 ژانویه 2023 برابر با 14 دی 1401 در شبکه فاکس بود. این اقتباس از سریال بر اساس واقعیت بریتانیایی SAS: Who Dares Wins است. ژانر سریال Special Forces: World’s Toughest Test رئالیتی شو می‌باشد.

در 7 سپتامبر 2022 برابر با 16 شهریور 1401، اعلام شد که فاکس این مجموعه را با نام سریال Special Forces: World’s Toughest Test 2023 به تهیه کنندگی سوفی لئونارد (Sophie Leonard)، آلیشیا کر (Alicia Kerr) و بکی کلارک (Becky Clarke) در دست ساخت قرار داده است. فصل اول سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان در صحرای وادی رام فیلمبرداری شد. در 15 می 2023 برابر با 25 اردیبهشت 1402، کمپانی فاکس سریال را برای فصل دوم تمدید کرد. در این مقاله از پلازا به معرفی سریال Special Forces: World’s Toughest Test 2023 می‌پردازیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

نقد سریال Special Forces: World’s Toughest Test

خلاصه سریال Special Forces: World’s Toughest Test به این صورت است که چندین شرکت کننده مشهور از طریق یک مجموعه از چالش‌های آموزش نیروهای ویژه تقلید می‌کنند، آن‌ها از جامعه حذف می‌شوند و گروهبان‌ها همه چیز را در اردوگاه کنترل خواهند کرد. این شرکت کنندگان باید آزمون‌های بسیار سخت نیروهای ویژه را پشت سر بگزارند.

تعداد قسمت های سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

هنرپیشه های سریال Special Forces: World’s Toughest Test

فصل اول سریال Special Forces: World’s Toughest Test 2023 طی 10 قسمت در سال 2023 به انتشار رسید. فصل دوم آن در آستانه انتشار قرار دارد و به زودی منتشر خواهد شد. در جدول زیر می‌توانید جزئیاتی از دو فصل سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان مشاهده نمایید.

شماره فصلتعداد قسمت‌هاتاریخ انتشار قسمت اولتاریخ انتشار قسمت آخر
1104 ژانویه 2023 (14 دی 1401)1 مارس 2023 (10 اسفند 1401)
2(مشخص نشده)25 سپتامبر 2023 (3 مهر 1402)(مشخص نشده)

بازیگران سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

داستان سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

مدرسان گروه آموزشی این مجموعه شامل رودی ریس (Rudy Reyes)، یک سرباز سابق نیروی دریایی آمریکا؛ جیسون فاکس (Jason Fox)، یک اپراتور سابق اس‌بی‌اس؛ مارک بیلی بیلینگهام (Mark Billy Billingham)، یک سرگردان سابق اس‌اس و رمی آدلکه (Remi Adeleke)، یک سرکرده سابق نیروی دریایی SEAL می‌باشند. در ادامه با هنرپیشه های سریال Special Forces: World’s Toughest Test آشنا خواهید شد.

بورلی میچل

سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

بِورلی آن میچل (Beverley Mitchell) متولد ۲۲ ژانویه ۱۹۸۱ برابر با ۳ بهمن ۱۳۵۹ یک بازیگر و خواننده آمریکایی است. او نقش لوسی کمدن را در سریال تلویزیونی شبکه The CW به نام 7th Heaven ایفا کرد. در سال ۱۹۹۹، میچل فارغ‌التحصیل از مدرسه شامینا شد و سپس شروع به تحصیل در رشته تولید فیلم در دانشگاه لویولا مریمونت کرد. نقش بزرگ اولین فیلمی که میچل در آن ایفا نمود، در سن ۱۵ سالگی در فیلم The Crow: City of Angels بود که نقش یک نوجوان معتاد به مواد مخدر به نام گریس را ایفا کرد.

در حین فیلمبرداری، او برای نقش مری کمدن در درام خانوادگی 7th Heaven، تست بازیگری داد. سپس برای نقش خواهر لوسی مصاحبه کرد و انتخاب شد. در سال ۲۰۰۰، میچل نقش کوچکی در برنامه تلویزیونی The Amanda Show بازی کرد و در نقش یک مشتری در Moody’s Point حضور داشت. در سال ۲۰۰۳، او در فیلم شبکه دیزنی به نام Right on Track نقش اریکا اندرز استیونز را بازی کرد.

جیمی لین اسپیرز

سریال Special Forces: World’s Toughest Test 2023

جیمی لین ماری اسپیرز (Jamie Lynn Spears) متولد ۴ آوریل ۱۹۹۱ برابر با ۱۵ فروردین ۱۳۷۰ بازیگر و خواننده آمریکایی است. او نقش زوی بروکس را در سیتکام کمپانی Nickelodeon به نام Zoey 101 و فیلم دنباله این سریال به نام Zoey 102 و نورین فیتزجیبونز در سریال درام عاشقانه نتفلیکس به نام Sweet Magnolias ایفا کرد. او خواهر کوچکتر خواننده بریتنی اسپیرز است.

از دسامبر ۲۰۰۷ به بعد، اسپیرز پس از اعلام بارداری خود در سن ۱۶ سالگی مورد توجه و جدال رسانه‌ای قرار گرفت. یک اشتباه رایج اتفاق افتاد که باعث لغو Zoey 101 گردید، با این حال، فصل نهایی این سریال در سپتامبر ۲۰۰۷ به پایان رسید و در سال بعد پخش شد. پس از زایمان در سال ۲۰۰۸، اسپیرز به مدت پنج سال از بازیگری کناره گیری کرد.

دکتر درو پینسکی

بررسی سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

دیوید درو پینسکی (Dr. Drew Pinsky) متولد ۴ سپتامبر ۱۹۵۸ برابر با ۱۳ شهریور ۱۳۳۷ که معمولاً به عنوان دکتر درو شناخته می‌شود، یک شخصیت رسانه‌ای، پزشک داخلی و متخصص درمان اعتیاد آمریکایی است. او از زمان آغاز برنامه رادیویی ملی تحت عنوان Loveline در سال ۱۹۸۴ تا پایان آن در سال ۲۰۱۶، میزبان آن بود.

در تلویزیون، او میزبان برنامه گفتگوی Dr. Drew On Call در شبکه HLN و مجموعه روزانه Lifechangers در The CW بود. علاوه بر این، او به عنوان تهیه‌کننده و بازیگر در برنامه شبکه VH1 با عنوان Celebrity Rehab with Dr. Drew و Celebrity Rehab Presents Sober House حضور داشت. در حال حاضر، پینسکی میزبان چندین پادکست است.

هانا براون

معرفی سریال Special Forces: World’s Toughest Test 2023

هانا کلسی براون (Hannah Brown) متولد ۲۴ سپتامبر ۱۹۹۴ برابر با 2 مهر 1373 یک شخصیت تلویزیونی آمریکایی و دارای لقب ملکه زیبایی است. او به عنوان ستاره اصلی فصل ۱۵ برنامه تلویزیونی The Bachelorette شناخته شد. براون قبلاً در جایگاه هفت تن اول در فصل ۲۳ برنامه The Bachelor قرار گرفته بود.

به عنوان یک ملکه زیبایی، براون در سال ۲۰۱۸ به عنوان خانم آلاباما ایالات متحده آمریکا 2018 تاجگذاری کرد و در رقابت‌های Miss USA 2018 شرکت نمود. پس از The Bachelorette، او در فصل ۲۸ برنامه Dancing with the Stars با همکاری آلن برستن شرکت کرد و در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۱۹ برابر با 4 آذر 1398 به عنوان برنده اعلام شد.

مایک پیاتزا

زمان پخش سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

مایکل جوزف پیاتزا (Mike Piazza) متولد ۴ سپتامبر ۱۹۶۸ برابر با ۱۳ شهریور ۱۳۴۷ یک بازیکن حرفه‌ای بیسبال سابق آمریکایی است که در لیگ بزرگ بیسبال (MLB) در طول ۱۶ فصل از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۷ بازی کرد. در حال حاضر او سرمربی تیم ملی بیسبال ایتالیا می‌باشد. او بیشتر به خاطر بازی در تیم‌های نیویورک متز و لس آنجلس داجرز شناخته می‌شود، همچنین به طور کوتاه در تیم‌های فلوریدا مارلینز، سن دیگو پادرز و اوکلند اتلتیکس حضور داشت.

دیگر بازیگرانی که در سریال Special Forces: World’s Toughest Test 2023 حضور پیدا کردند عبارتند از:

  • آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)
  • مونتل جردن (Montell Jordan)
  • کارلی لوید (Carli Lloyd)
  • مل بی (Mel B)
  • گاس کنورثی (Gus Kenworthy)
  • کیت گوسلین (Kate Gosselin)

نمرات سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

دانلود سریال Special Forces: World’s Toughest Test 2023

نقد سریال Special Forces: World’s Toughest Test توسط منتقدان و طرفداران نمرات متوسط رو به بالایی را به همراه داشت. بررسی سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان از سایت Imdb نمره 6.9 از 10، از کاربران سایت Rotten Tomatoes نمره 80 از 100 و از سایت Metacritic نمره‌ای دریافت نکرد. همچنین باید گفت که این سریال توانست 79 درصد از رضایت کاربران گوگل را به دست آورد.

کلام آخر

خلاصه سریال Special Forces: World’s Toughest Test

سریال Special Forces: World’s Toughest Test 2023 یکی از جدیدترین سئالیتی شوهای سال 2023 است که افراد مشهور را در حین انجام تمرینات نیروهای ویژه به تصویر می‌کشد. این سریال نمرات نسبتاً خوبی از سوی کاربران دریافت کرد. اگر به ژانر رئالیتی شو علاقه‌مند هستید، می‌توانید به دانلود سریال Special Forces: World’s Toughest Test 2023 و تماشای آن بپردازید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو