معرفی انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

3

1402/6/31

14:21


معرفی انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات ؛ داستان، بازیگران و نمرات

انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات یک اثر کمدی ماجراجویی، محصول سال 2022 است. برای اشنایی بیشتر با انیمیشن Chip ‘n Dale: Rescue Rangers با ما همراه باشید.

انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات بر اساس شخصیت‌های چیپ و دیل و ادامه مجموعه تلویزیونی انیمیشنی به همین نام در سال 1989 ساخته شده است. ژانر انیمیشن Chip ‘n Dale: Rescue Rangers کمدی و ماجراجویی می‌باشد. این فیلم به کارگردانی آکیوا شافر (Akiva Schaffer) و نویسندگی دن گرگور (Dan Gregor) و داگ ماند (Doug Mand) به مراحل ساخت رسید. جان مولانی (John Mulaney) و اندی سامبرگ (Andy Samberg) به ترتیب صداپیشگان اصلی این اثر هستند. تارخ اکران انیمیشن Chip ‘n Dale: Rescue Rangers در 16 مه 2022 برابر با ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ است.

داستان فیلم در دنیایی جایگزین می‌گذرد که در آن شخصیت‌های خیالی در کارتون‌ها، فیلم‌ها و سایر رسانه‌ها در کنار انسان‌ها زندگی می‌کنند. این فیلم درباره چیپ و دیل است، سی سال پس از لغو نمایش آن‌ها به دلیل درگیری، و در حالی که آنها در مورد ربوده شدن دوست و همبازی خود مونتری جک تحقیق می‌کنند، دوباره برای اتمام اختلافات خود باز می‌گردند. مدت زمان انیمیشن چیپ و دیل: تکاوران نجات 1 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد. این انیمیشن اکثرا نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. در این مقاله از پلازا به معرفی انیمیشن چیپ و دیل: تکاوران نجات می‌پردازیم.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات

ژانر انیمیشن Chip 'n Dale: Rescue Rangers

خلاصه کارتون چیپ و دیل تکاوران نجات به این صورت است که سی سال پس از پایان برنامه تلویزیونی محبوبشان، چیپ و دیل زندگی بسیار متفاوتی دارند. وقتی یکی از بازیگران سریال به طور بسیار عجیبی ناپدید شد، این زوج باید با اتحاد یکدیگر به نجات دوست خود بپردازند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید تریلر انیمیشن Chip ‘n Dale: Rescue Rangers را مشاهده نمایید.

بازیگران انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات

نمرات انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات

در 31 ژانویه 2014 برابر با 11 بهمن 1392، اعلام شد که کمپانی والت دیزنی در حال ساخت یک فیلم لایو اکشن است. دیوید هابرمن (David Hoberman) و تاد لیبرمن (Todd Lieberman) به عنوان تهیه کنندگان آن قرارداد امضا کردند، در حالی که رابرت روگان برای نویسندگی و کارگردانی فیلم استخدام شد. در ادامه با هنرپیشه های کارتون چیپ و دیل تکاوران نجات آشنا خواهید شد.

جان مولانی در نقش چیپ

نقد کارتون چیپ و دیل تکاوران نجات

جان ادموند مولانی متولد ۲۶ اوت ۱۹۸۲ برابر با 4 آبان 1361 یک استندآپ کمدین، بازیگر، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی است. مولانی که در شیکاگو به دنیا آمد و بزرگ شد، برای اولین بار به دلیل کارش به عنوان نویسنده برای سریال کمدی “طرح” به شهرت رسید، جایی که او در طرح‌ها و شخصیت‌های متعددی از جمله استفان، شخصیتی که تکرار می‌شود، مشارکت داشت.

از زمان خروج خود از SNL، مولانی چندین بار میزبانی آن را بر عهده داشته است و در سال 2022 به عضویت SNL Five Timers Club در آمد. او برنده جایزه پرایم تایم امی برای نویسندگی ویژه در سال 2018 برای Kid Gorgeous شد. همچنین مولانی یک کمدی موزیکال ویژه کودکان در نتفلیکس به نام John Mulaney & the Sack Lunch Bunch (2019) منتشر کرد.

اندی سمبرگ در نقش دیل

انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات

اندی سمبرگ متولد ۱۸ اوت ۱۹۷۸ برابر با 26 مهر 1357 بازیگر، کمدین، نویسنده، تهیه‌کننده و موسیقی‌دان آمریکایی است. او عضو گروه موسیقی کمدی The Lonely Island می‌باشد. سامبرگ همچنین عضو بازیگران و نویسندگان اصلی یک برنامه کمدی در شبکه NBC به نام Saturday Night Live از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ بوده است و در آنجا همراه با سایر اعضای گروه خود به عنوان پیشروی اصلاحیه‌های دیجیتال SNL شناخته می‌شوند.

از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۱، او در سریال کمدی پلیسی NBC به نام Brooklyn Nine Nine در نقش جیک پرالتا بازی کرد که همچنین تهیه‌کننده آن هم بود. برای کارش در این برنامه، او در سال ۲۰۱۳ به عنوان بهترین بازیگر مجموعه تلویزیونی موزیکال یا کمدی در مراسم گلدن گلوب مورد تقدیر قرار گرفت.

کیکی لین در نقش الی استکلر

انیمیشن Chip 'n Dale: Rescue Rangers

کیکی لین (KiKi Layne) متولد 10 دسامبر 1991 برابر با 19 آذر 1370 یک بازیگر آمریکایی است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در فیلم‌هایی مانند درام عاشقانه If Beale Street Could Talk (2018)، درام Native Son (2019) و فیلم ابرقهرمانی اکشن The Old Guard (2020)شناخته می‌شود. لاین اهل سینسیناتی، اوهایو است.

او در سال 2014 مدرک BFA در رشته بازیگری را از مدرسه تئاتر در دانشگاه دی پاول دریافت کرد. در مصاحبه‌ای با Vanity Fair در سال 2018، لین گفت که او همیشه رویای بازیگری را داشت و فیلم مورد علاقه‌اش در دوران کودکی شیر شاه بود.

ویل آرنت در نقش سوییت پیت

بررسی انیمیشن Chip 'n Dale: Rescue Rangers

ویلیام امرسون آرنت (Will Arnett) متولد ۴ مه ۱۹۷۰ برابر با 14 اردیبهشت 1349 یک بازیگر کانادایی است. در تلویزیون، آرنت در سریال Arrested Development و به عنوان شخصیت اصلی در سریال BoJack Horseman  نقش گاب بلوث را بازی کرد.

صدای باریتونی عمیق او موقعیت‌های متعددی برای صداپیشگی برای او به ارمغان آورده است. آرنت هفت نامزدی جایزه پرایم تایم امی را برای کارش در Arrested Development، 30 Rock و BoJack Horseman دریافت کرده است. از سال 2020، او مجری سریال Lego Masters می‌باشد.

اریک بانا در نقش مونتری جک

معرفی انیمیشن چیپ و دیل: تکاوران نجات

اریک بانادینوویچ (Eric Bana)، متولد ۹ اوت ۱۹۶۸ برابر با 18 مرداد 1347، با نام حرفه‌ای اریک بانا، بازیگر و کمدین استرالیایی است. او قبل از جلب توجه در فیلم درام و کمدی The Castle (1997) کار خود را در سریال کمدی Full Frontal آغاز کرد. او به دلیل بازی در فیلم جنایی و زندگی‌نامه‌ای Chopper (2000) به شهرت انتقادی بیشتری دست یافت. پس از یک دهه ایفای نقش در برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی استرالیا، بانا با بازی در فیلم جنگی Black Hawk Down (2001) و به عنوان شخصیت اصلی در فیلم Hulk (2003) توجه هالیوود را به خود جلب کرد.

او در فیلم حماسی جنگی Troy (2004) نقش هکتور را بازی کرد و در فیلم هیجان انگیز تاریخی Munich (2005) استیون اسپیلبرگ نقش اصلی را ایفا کرد.  او در سال 2009 نقش شخصیت شرور را در فیلم علمی تخیلی Star Trek بازی کرد که d; موفقیت تجاری و انتقادی بود. بانا در دهه 2010 به طور پیوسته به کار خود ادامه داد و در فیلم Lone Survivor (2013) نقش فرمانده ستوان اریک کریستنسن را به تصویر کشید و در فیلم ترسناک Deliver Us from Evil (2014) نقش گروهبان پلیس رالف سارچی را بازی کرد.

دیگر بازیگران انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات عبارتند از:

  • دنیس هایسبرت (Dennis Haysbert) در نقش زیپ
  • کیگان مایکل کی (Keegan Michael Key) در نقش بیورنسون پنیر فروش
  • تیم رابینسون (Tim Robinson) در نقش Ugly Sonic
  • جی کی سیمونز (J. K. Simmons) در نقش کاپیتان اس. پوتی
  • ترس مک نیل (Tress MacNeille) در نقش گجت هکرنچ

نمرات انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات

تارخ اکران انیمیشن Chip 'n Dale: Rescue Rangers

نقد کارتون چیپ و دیل تکاوران نجات توسط منتقدان و طرفداران نمرات بسیار خوب و فوق العاده‌ای را به همراه داشت. انیمیشن Chip ‘n Dale: Rescue Rangers از سایت Imdb نمره 7 از 10، از سایت Rotten Tomatoes نمره 80 از 100 و از سایت Metacritic نمره 66 از 100 را دریافت کرد. در ادامه به بررسی انیمیشن Chip ‘n Dale: Rescue Rangers توسط برخی از منتقدان می‌پردازیم.

The Globe and Mail (Toronto) / بری هرتز: 91

انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات یک اثر لذت بخش، پرهیاهو و واقعا سرگرم کننده است.

Empire / نیک دو سملین: 80

این انیمیشن پرهیاهو و بسیار دوست‌داشتنی، بسیار دیدنی و لذت بخش است. انیمیشن Chip ‘n Dale: Rescue Rangers ایده‌های زیادی را روی صفحه نمایش می‌دهد و بیشتر آن‌ها ماندگار خواهند بود.

The Atlantic / دیوید سیمز: 70

صنعت فیلم‌سازی به انحراف کشیده شده است و دارای آثاری است که مخاطبان چندانی ندارند و درحال محو شدن هستند. اما انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات به این خاطرات جان تازه‌ای می‌بخشد.

IGN / مت فاولر: 70

انیمیشن Chip ‘n Dale: Rescue Rangers اولین فیلمی نیست که کاری مهم را که انجام می‌دهد. با ترکیب دنیای واقعی و انیمیشن با اشتراک گذاری بر روی صفحه، کمک به پرورش یک ماجراجویی کمدی و بسیار سرگرم کننده است و یکی از هوشمندانه‌ترین کاربردهای آن می‌باشد.

The Associated Press / لیندزی باهر: 63

اگر باید یک کارتون به قدمت بیش از 30 ساله دیزنی مانند انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات را دوباره راه اندازی کنید، می‌توانید خیلی بهتر از این کار کنید و برای الهام گرفتن، از فیلم “Who Framed Roger Rabbit” استفاده کنید. اگرچه انیمیشن Chip ‘n Dale: Rescue Rangers ممکن است به اوج فیلم رابرت زمکیس نرسد، اما همچنان یک اثر خوشایند و پر از ارجاعات فرهنگ پاپ خواهد بود که کودکان ممکن است از آن لذت ببرند.

The Playlist / آشر لوبرتو: 50

در حالی که سازندگان تمام تلاش خود را برای ساختن یک انیمیشن از شخصیت‌ها انجام می‌دهند، آن‌ها در عوض یک نسخه متحرک از “Space Jam: Legacy” ساخته‌اند. مجموعه‌ای از انیمیشن‌ها که هدف دیگری جز یادآوری وجود آن‌ها به شما ندارد.

Austin Chronicle / ریچارد ویتاکر: 40

فقط به این دلیل که می‌توانید یک سری انیمیشن را به هم بچسبانید، آیا این کار را می‌کنید؟ مخصوصا وقتی انگیزه شوخی 90 دقیقه‌ای در مورد سریال های تلویزیونی دوست داشتنی است.

کلام آخر

مدت زمان انیمیشن چیپ و دیل: تکاوران نجات

انیمیشن چیپ و دیل تکاوران نجات یکی از آثار معروف و پرطرفدار کمپانی دیزنی است. این اثر ژانر کمدی و ماجراجویی دارد و نمرات بسیار خوبی از منتقدان و طرفداران دریافت کرد. اگر به دنبال یک انیمیشن متفاوت هستید، دانلود انیمیشن Chip ‘n Dale: Rescue Rangers و تماشای آن به شما پیشنهاد می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو