باکس آفیس | صدرنشینی Paw Patrol 2 و غلبه بر Saw X

باکس آفیس | صدرنشینی Paw Patrol 2 و غلبه بر Saw X


منبع: گیمفا

3

1402/7/10

11:06


انیمیشن Paw Patrol 2 در اولین هفته اکرانش با غلبه بر فیلم Saw X توانست صدرنشین جدول باکس آفیس شود.

باکس آفیس | صدرنشینی Paw Patrol 2 و غلبه بر Saw X

انیمیشن Paw Patrol 2 در اولین هفته اکرانش با غلبه بر فیلم Saw X توانست صدرنشین جدول باکس آفیس شود.

انیمیشن گشت پنجه‌ای ۲ (Paw Patrol: The Mighty Movie) که به عنوان انیمیشن «سگ‌های نگهبان» نیز شناخته می‌شود، اثری تازه از کمپانی پارامونت به شمار می‌رود که در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست با کسب فروش ۲۳ میلیون دلار در داخل آمریکا در صدر جدول باکس آفیس این هفته قرار بگیرد.

این انیمیشن تازه اثری از فرنچایزی بسیار بزرگ است و موفقیت این انیمیشن‌های سینمایی باعث فروش بیشتر اسباب بازی‌های آن می‌شود. این انیمیشن در اولین هفته اکرانش در گیشه‌های بین‌المللی نیز تاکنون ۲۳٫۱ میلیون دلار فروش داشته که فروش جهانی آن را به رقم ۴۶٫۱ میلیون دلار پس از یک هفته اکران می‌رساند.

فیلم Saw X

فیلم اره ۱۰ (Saw X) محصول کمپانی لاینزگیت یکی از فیلم‌های مورد انتظار پاییز ۲۰۲۳ به شمار می‌رود، فیلمی که اتفاقات آن بین فیلم اول و دوم جریان دارد و بار دیگر با حضور توبین بل در نقش جیگسا یا جان کریمر است. این اثر ترسناک و مهیج در اولین هفته اکرانش در سینماهای داخل آمریکا توانست فروش ۱۸ میلیون دلاری را کسب کند.

از آنجا که ساخت فیلم «اره ۱۰» برای کمپانی لاینزگیت تنها ۱۳ میلیون دلار هزینه داشته، پس این فروش شروع بسیار خوبی برای این اثر به شمار می‌رود. در گیشه‌های بین‌المللی، فیلم «اره ۱۰» توانست ۱۱٫۳ میلیون دلار را از آن خودش کند و فروش جهانی‌اش را در اولین هفته به رقم ۲۹٫۳ میلیون دلار برساند.

فیلم The Creator

فیلم The Creator

فیلم کریتور (The Creator) اثری در ژانر علمی تخیلی و اکشن به شمار می‌رود که محصولی از دیزنی و استودیو قرن بیستم است و در اولین هفته اکرانش به فروش ۱۴ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرده و در جایگاه سوم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفته است.

این فیلم تازه گارث ادواردز در فروش خودش در گیشه‌های بین‌المللی به رقم ۱۸٫۳ میلیون دلار دست پیدا کرد تا این فیلم حماسی با بازی جان دیوید واشنگتن در نقش اصلی در هفته ابتدایی اکرانش فروش جهانی ۳۲٫۳ میلیون دلاری را از آن خود کرده باشد.

فیلم The Nun II

فیلم The Nun 2

فیلم راهبه ۲ (The Nun 2) که چهارمین هفته اکرانش روی پرده سینماها را سپری می‌کند، این هفته در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس قرار گرفته و فروش ۴٫۷ میلیون دلاری را در داخل آمریکا به دست آورده است. این فیلم ترسناک با کسب این فروش توانست فروش کلی‌اش در داخل آمریکا را به رقم ۷۶٫۷ میلیون دلار برساند.

این اثر ترسناک از فرنچایز «احضار» در گیشه‌های بین‌المللی به فروش ۱۲٫۸ میلیون دلاری در این هفته بسنده کرد و فروش کلی بین‌المللی‌اش را به رقم ۱۵۴٫۴ میلیون دلار افزایش داد. با احتساب فروش داخلی و خارجی،‌ این اثر تاکنون و پس از چهار هفته اکران فروش جهانی ۲۳۱٫۲ میلیون دلار را به دست آورده است.

یکی دیگر از فیلم‌های تازه اکران شده این هفته گیشه، فیلم نابینا (The Blind) است که به فروش ۴٫۱ میلیون دلاری در سینماهای داخل آمریکا دست پیدا کرد و در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس قرار گرفت. در ادامه جدول کامل باکس آفیس هفته قرار دارد.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلمفروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱Paw Patrol: The Mighty Movie۲۳
۲Saw X۱۸
۳The Creator۱۴
۴The Nun 2۴٫۷
۵The Blind۴٫۱
۶A Haunting in Venice۳٫۸
۷Dumb Money۳٫۵
۸Equalizer 3۲٫۷
۹Expendables 4۲٫۵
۱۰Barbie۱٫۴
فروش فیلم‌ها مربوط به داخل آمریکا است.

منبع: ددلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو