فیلم بازی عادلانه؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم بازی عادلانه؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

4

1402/7/22

10:21


فیلم بازی عادلانه؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم بازی عادلانه یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Fair Play 2023 آشنا شویم.

ژانر فیلم Fair Play 2023 درام است. این فیلم رده‌بندی R را دریافت کرده است و تماشای آن برای کودکان مناسب نیست. کارگردانی این فیلم را کلویی دومانت (Chloe Domont) بر عهده داشته است که همچنین اولین تجربه کارگردانی او است. فیبی دینیور، آلدن ارنرایک، ادی مارسن و ریچ سامر از جمله بازیگران فیلم بازی عادلانه هستند. این فیلم نقدهای به طور کلی مثبت از منتقدان دریافت کرده است. همچنین مدت زمان فیلم بازی جوانمردانه حدود 1 ساعت و 50 دقیقه است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم Fair Play 2023 خواهیم پرداخت و در مورد داستان و بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران فیلم بازی عادلانه

فیلم Fair Play در جشنواره فیلم ساندنس (Sundance Film Festival) در تاریخ 20 ژانویه 2023 برابر با 30 دی 1401 برای اولین بار به نمایش درآمد و در تاریخ 29 سپتامبر 2023 برابر با 7 مهر 1402 در سینماهای منتخب اکران شد. همچنین نتفلیکس (Netflix) آن را در تاریخ 6 اکتبر 2023 برابر با 14 مهر 1402 منتشر کرد.

داستان فیلم سینمایی بازی عادلانه

فیلم بازی جوانمردانه

به طور خلاصه فیلم سینمایی بازی جوانمردانه داستان یک زوج به نام‌های امیلی و لوک را دنبال می‌کند که هر دو در یک شرکت مالی پر از رقابت همکار یکدیگر نیز هستند. هنگامی که امیلی در آن‌جا ترفیع می‌گیرد، این موضوع بر ارتباط این زوج تاثیر می‌گذارد. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Fair Play 2023 را تماشا کنید.

بازیگران فیلم Fair Play 2023

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم بازی جوانمردانه آشنا خواهیم شد.

فیبی دینیور در نقش امیلی

فیلم Fair Play 2023

فیبی دینیور (Phoebe Dynevor) یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 17 آوریل 1995 در منچستر (Manchester) متولد شد. او حرفه‌اش در بازیگری را از نوجوانی آغاز کرد و در چند سال اخیر بیشتر به دلیل بازی در سریال Bridgerton محصول سال 2020 نتفلیکس شناخته شده است. فیبی دینیور در فیلم Fair Play 2023 در نقش کاراکتر امیلی (Emily) حضور داشته است.

آلدن ارنرایک در نقش لوک

بررسی فیلم بازی جوانمردانه

آلدن ارنرایک (Alden Ehrenreich) یک بازیگر اهل آمریکا است که در نوامبر 1989 در لس آنجلس (Los Angeles) در ایالت کالیفرنیا (California) به دنیا آمد. از جمله آثار معروف چند سال اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Oppenheimer محصول سال 2023 به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) و فیلم Solo: A Star Wars Story محصول سال 2018 را نام برد. آلدن ارنرایک در فیلم بازی عادلانه ایفای نقش کاراکتر لوک (Luke) را بر عهده داشته است.

ادی مارسن در نقش کمبل

معرفی فیلم Fair Play 2023

ادی مارسن (Eddie Marsan) یک بازیگر اهل انگلیس است که در تاریخ 19 ژوئن 1968 برابر با 19 خرداد 1347 در لندن (London) متولد شد. از جمله فیلم‌های معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Mission: Impossible III و فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows را نام برد. او همچنین در سریال The Power محصول سال 2023 حضور داشته است. ادی مارسن در فیلم Fair Play 2023 در نقش کاراکتر کمبل (Campbell) بازی کرده است.

ریچ سامر در نقش پل

بازیگران فیلم بازی عادلانه

ریچ سامر (Rich Sommer) یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 2 فوریه 1978 برابر با 13 بهمن 1356 در اوهایو (Ohio) متولد شد و در Minnesota بزرگ شد. او بیشتر به دلیل بازی در سریال Mad Men شناخته شده است. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان مجموعه انیمیشن Alice’s Wonderland Bakery محصول سال 2020 را نام برد که در تعدادی از قسمت‌های آن به عنوان صداپیشه بازی کرده است. ریچ سامر در فیلم بازی عادلانه به ایفای نقش کاراکتر پل (Paul) پرداخته است.

نمرات فیلم سینمایی بازی عادلانه و نقدهای آن

در این بخش از مقاله به نقد فیلم بازی جوانمردانه و بررسی نمرات آن می‌پردازیم. این فیلم در سه سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 6.6 از 10، 87 از 100 و 74 از 100 را کسب کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره فیلم بازی منصفانه به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

Collider / ترز لکسون: 100

فیلم Fair Play 2023 یک اثر مهیج خوب است که با هر قدمی که به سمت پایان حرکت می‌کند اضطراب را تشدید می‌کند و تا انتها تسلیم نمی‌شود و داستانی پیچیده و سمی از زوجی را ارائه می‌دهد که به دلیل تغییر در قدرت متقابل آن‌ها به لبه پرتگاه ارتباط خود رانده شده‌اند.

Original-Cin / کارن گوردون: 91

اگر همه چیز در عشق و جنگ عادلانه به نظر رسید، کمربندهای ایمنی خود را ببندید. کلویی دومانت، نویسنده و کارگردان، با کمک بازیگران بسیار خوب، فیلم بازی عادلانه که اولین فیلم بلند قوی او است به نمایش می گذارد که یک درام ماهرانه در مورد تعامل‌های جنسیتی در روابط رمانتیک و در محیط کاری است.

Slashfilm / بن پیرسون: 90

بزرگترین نقاط قوت فیلم Fair Play 2023 داستان هوشمندانه و بازیگران اصلی بسیار عالی آن است که هر دو بازی‌های متعهدانه‌ای را ارائه می‌دهند که بین عملگرایی بی‌رحمانه و احساسی بودن انفجاری نوسان می‌کند.

The A.V. Club / برنت سایمون: 75

با این حال چیزی که فیلم بازی عادلانه به درستی انجام می‌دهد، عمیق شدن سریع آن است در پیچیدگی‌های درهم و برهم و ابهام پرتنش در درک یک عاشقانه در دنیایی است که به سرعت در حال تغییر است. نتیجه یک درام رضایت‌بخش و سوزان و کاراکتر محور است که در سطوح مختلف ارتباط برقرار می‌کند.

Arizona Republic / بیل گودیکونتز: 70

فیلم Fair Play 2023 یک اثر رمانتیک با حس خوب نیست. بیشتر حس بدی دارد. اما دومانت ایده‌های بلندتری در ذهن دارد و در فیلم بازی عادلانه او به طور موثر آن‌ها را منتقل می‌کند.

Little White Lies / هانا استرانگ: 50

متاسفانه اولین درام نویسنده و کارگردان کلویی دومانت موفق نشده است که از ایده هوشمندانه و جالب خود حداکثر استفاده را ببرد.

 The Playlist / جیسون بیلی: 40

داستان فیلم بازی عادلانه دومانت فقط به مجموعه‌ای از پیروزی‌ها، شکست‌ها، جهش‌هایی به طور فزاینده‌ای منحرف‌کننده در روایت داستان و در نهایت تغییر لحن‌های احمقانه تبدیل می‌شود که به نظر می‌رسد با قصد برانگیختن تعجب، تمسخر و تشویق مخاطبان بوده است.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به بررسی فیلم بازی جوانمردانه پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر فیلم سینمایی بازی عادلانه را تماشا کنید و اگر حس می‌کنید این فیلم می‌تواند برای اوقات فراغت شما مناسب باشد و می‌خواهید با داستان و کاراکترهای دیگر این فیلم آشنا شوید، دانلود فیلم Fair Play 2023 را شروع کنید.

علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم بازی عادلانه و نمره‌ای که از صد به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر برای فیلم‌های جدیدی که تماشا کرده‌اید در این سایت مقاله‌ای وجود ندارد می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو