خرید آهن آلات با بهترین قیمت روز بازار در فولادسل

خرید آهن آلات با بهترین قیمت روز بازار در فولادسل


منبع: پلازا

2

1402/7/24

11:27


خرید آهن آلات با بهترین قیمت روز بازار در فولادسل

به‌دلیل پیشرفت‌های فراوان در حوزه ساخت‌وساز، ماشین سازی و… امروزه تقاضا برای انواع آهن آلات روبه افزایش است. قیمت آهن به عوامل متعددی بستگی داشته که آگاهی از آنها می‌تواند خریدی با بهترین کیفیت را به شما تضمین کند. جهت آگاهی از این عوامل و بهترین قیمت روز آهن آلات در بازار با ما همراه باشید.

آهن آلات چیست؟

از جمله مواد اولیه مورد نیاز در بسیاری از صنایع جهت تولید محصولات مختلف می‌توان آهن را نام برد. همچنین یکی از موارد پرکاربرد در صنعت ساختمانی است که تیرآهن، قوطی پروفیل، ورق و… با استفاده از آهن خام به تولید می‌رسند. هر یک از آنها کاربردهای خاص خود را داشته و همواره در حال توسعه هستند. از جمله کاربردهای آهن آلات می‌توان به استفاده از آنها در پل‌ها، تونل‌ها، مخازن آب، ساختمان‌های فلزی و… اشاره کرد. همچنین در صنایع نفت و گاز، خودروسازی، معدن به کار برده می‌شوند.

مزایای استفاده از آهن آلات

آهن به سبب برخورداری از مقاومت بسیار در برابر خوردگی، زلزله، داشتن انعطاف‌پذیری و قابلیت بازیافت یکی از مواد اولیه پایه و اساسی در ساختمان‌سازی و صنایع مختلف به شمار می‌رود. در صورت استفاده از این مواد در ساخت ساختمان‌های آهنی می‌توان در میزان هزینه صرفه‌جویی کرده و مدت زمان ساخت را نیز کاهش داد. خاصیت بازیافتی این مواد نیز برای حفظ محیط زیست بسیار حائز اهمیت است.

مزایای استفاده از آهن آلات

نکات کاربردی در هنگام خرید آهن آلات

تقاضای تیرآهن به‌ سبب پیشرفت‌های صورت گرفته در بیشتر صنایع روبه افزایش بوده و به دو شکل I و H در بازار وجود دارند که یکی از مصالح بسیار پرکاربرد در صنعت ساخت‌وساز محسوب می‌شود. به این دلیل که وظیفه اساسی این فلز ارزشمند، تحمل وزن کلی ساختمان است؛ در نتیجه می‌بایست از کیفیت بالایی برخوردار باشد. به همین منظور نیاز است تا نکاتی را در این زمینه در نظر داشته باشید تا متحمل ضرر و زیان نشوید.

یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید آهن آلات به هزینه حمل‌ آن مربوط می‌شود. به سبب سنگین بودن این مواد، توافق جهت هزینه مربوطه به حمل آن بسیار مهم است؛ در واقع می‌بایست در تلاش باشید تا این میزان هزینه را به حداقل برسانید. یکی دیگر از نکات کاربردی توجه به علامت اختصاری تولیدکننده بوده که می‌بایست روی محصول حک شده باشد. این مورد می‌بایست در تمامی روش‌های خرید مورد بررسی قرار گیرد.

بررسی آهن آلات مورد نظر

بهتر است که پیش از خرید هر محصولی، بررسی‌های لازم را در رابطه با آن و نیازهای خود انجام دهید. آهن آلات و محصولات مرتبط با آن نیز با ضخامت‌ها و اندازه‌های متفاوت در کارخانه‌های مختلف به تولید می‌رسند که نیاز است در خرید آنها دقت لازم را به خزج دهید تا متحمل هزینه اضافی نشوید.

مشورت با افراد آگاه پیش از خرید

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نکات فنی، راهنمای خرید و خدمات آن، قیمت به‌روز و… و به دست آوردن دید وسیع‌تری از آهن آلات و کاربردهای آنها، بهتر است تا با افراد آگاه و کارشناسان این حوزه مشورت نمایید. در همین راستا می‌توانید به مراکز معتبر مراجعه کرده و با دریافت خدمات و راهنمایی‌های لازم، خریدی بهینه را تجربه کنید.

توجه به حجم سفارش

آگاهی از میزان آهن مورد نیاز جهت پیشبرد پروژه، امری ضروری است؛ به این معنا که در تناژ تعیین شده‌ای به آهن و محصولات آن نیاز خواهید داشت. پیشنهاد می‌شود که وزن و تعداد شاخه‌های مورد نیاز را با دقت مشخص نمایید. همچنین در نظر داشته باشید که برخی از مراکز پخش و کارخانه‌ها این محصول، بنابر میزان سفارش شما، تخفیفاتی را ارائه می‌دهند.

وزن آهن آلات خریداری ‌شده

یکی از نکات قابل توجه در هنگام خرید مقاطع فولادی، توجه به وزن آنها است. در واقع نزدیک بودن وزن محصول به جدول اشتال به معنای بالا بودن کیفیت و مرغوبیت آن است.

قیمت انواع آهن آلات چگونه تعیین می شود؟

برای تهیه و خرید هر یک از محصولات آهن می‌بایست به نکات زیر توجه داشته باشید.

قیمت انواع آهن آلات چگونه تعیین می شود؟

قیمت میلگرد

میلگردها که در انواع متنوعی به تولید می‌رسند، از پرکاربردترین مقاطع فولادی هستند که در ساخت‌وساز مورد استفاده قرار می‌گیرند. میلگردها از نظر جنس و براساس استاندارد دسته‌بندی می‌شوند. از انواع پرمصرف میلگرد در ساختمان‌سازی می‌توان به میلگردهای عاج‌دار نوع A2، A3 و A4 اشاره کرد. در هنگام خرید میلگرد توجه به سایز آن‌ها بسیار ضروری خواهد بود. از آنجایی که برخی میلگردها از نظر جنس طبقه‌بندی می‌شوند و بازار خرید وارداتی این مصالح نیز داغ است، نیاز است تا از قیمت جهانی میلگرد به خارجی آگاهی یابید. نکته مهمی که تعیین‌کننده نرخ میلگرد بوده، برند سازنده آن است‌. شما می‌بایست علامت حک شده روی محصورا را بازرسی کنید، چراکه نشان از اصالت محصول است. اگر این نصالح وارداتی باشند، به‌طور قیمت میلگرد بیشتر خواهد بود.

قیمت تیرآهن

یکی از نیازهای اساسی در پروژه‌های مربوط به ساخت‌وساز تیرآهن بوده که به دو صورت تیر یا ستون بارهای اضافه بر ساختمان را تحمل می‌کند. از جمله عوامل مهم که باید در هنگام خرید تیرآهن به آنها توجه داشته باشید می‌توان به بررسی قیمت بازار جهانی، هزینه حمل بار، توجه به برند تجاری معتبر، نزدیک بودن وزن آن به موارد ذکر شده در جدول اشتال و کیفیت و مرغوبیت تیرآهن اشاره کرد. شما براساس این عوامل می‌توانید قیمت روز تیرآهن را بررسی نمایید. در واقع تیرآهن تشکیل‌دهنده اسکلت و بدنه ساختمان است و بر این اساس در طول و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. بنابراین پیش از ثبت سفارش خود، برآوردی از قیمت آنلاین این محصول را داشته باشید.

قیمت قوطی پروفیل

برای خرید قوطی پروفیل باید ابتدا بدانید که قوطی چه تفاوت‌هایی با دیگر پروفیل‌ها دارد. مقاطی طویل با سطح مقطع یکسان در طول، پروفیل نام دارند که نبشی، ناودانی، میلگرد و… از انواع آن هستند. قوطی نیز نوعی پروفیل است، اما با سایر پروفیل‌ها تفاوت دارد. قوطی‌ها توخالی هستند و سطح مقطع آن‌ها به شکل مربع یا مستطیل است. عمده‌ترین کاربرد پروفیل قوطی در ساخت درب و پنجره است.

چنانچه قصد خرید و فروش قوطی پروفیل را داشته باشید، باید عوامل موثر بر تغییر قیمت آن‌ها را شناسایی نمایید. قیمت قوطی پروفیل رابطه مستقیمی با نرخ مواد اولیه دارد. از آنجایی که ماده مهم و اولیه این مصالح آهن است، بنابراین افزایش یا کاهش قیمت این فلز در نرخ قوطی پروفیل تاثیر می‌گذارد. بدین ترتیب بهتر است هنگام خرید، حتما قیمت روز قوطی پروفیل را بررسی نمایید و براساس دانسته‌های پیشین خود بودجه تعیین نکنید.

قیمت نبشی

در نظر گرفتن شکل ظاهری، وزن، دسته‌بندی و نوع فرآیند ساخت نبشی‌ها در هنگام خرید نبشی حائز اهمیت است. شما می‌توانید با دانستن این موارد قیمت نبشی امروز را مشاهده کرده و در صورت برطرف ساختن نیاز شما، جهت خرید آن اقدام نمایید. قیمت نبشی در بازار به دلیل عدم ثبات بازار اقتصادی داخلی، دائماً در حال تغییر است. بهتر است پیش از خرید، با توجه به تعداد، اندازه، سایز و… ابتدا قیمت روز نبشی را محاسبه کنید و به دلیل نوسانات قیمتی، مبلغی بیش از آنچه که محاسبه کردید را در نظر بگیرید.

قیمت لوله سیاه

محصولی فولادی که از شمش‌های فولادی ساخته می‌شود و تحت جوشکاری و حرارت بالا قرار می‌گیرد را لوله سیاه، لوله سنگین یا لوله صنعتی سیاه می‌نامند. این محصول فولادی که از روکش و پوشش خاصی برخوردار نبوده و به سبب قرارگیری در معرض اکسید آهن، رنگ آن تیره می‌شود؛ به همین دلیل به آن لوله سیاه نیز می‌گویند. با خرید لوله سیاه می‌توانید از کاربردهای آن در صنایع مختلف مانند قطعه‌سازی، ساخت انواع شاسی، انتقال انواع سیالات بهره‌مند شوید. عوامل بسیاری بر قیمت لوله سیاه تاثیرگذار هستند که از جمله آنها می‌توان به برند، کیفیت متریال و آلیاژ به کار رفته و فرآیند تولید اشاره کرد. در صورتی که قصد خرید و فروش لوله سیاه را داشته باشید، می‌توانید با استعلام قیمت آنلاین لوله صنعتی سیاه از فروشگاه‌های معتبر جهت خرید اقدام نمایید.

قیمت لوله سیاه

قیمت ناودانی

عوامل بسیاری بر قیمت ناودانی اثرگذار هستند که از جمله آنها می‌توان به نوسانات هزینه‌های مربوط به مواد اولیه، روند بازار و میزان عرضه و تقاضا اشاره کرد. در همین راستا نیاز به یک راهکار مناسب برای تامین مواد اولیه میان خریدار و تامین‌کننده الزامی است تا با بهترین روش بهینه‌سازی معاملات خود را انجام دهند. بدین ترتیب قیمت ناودانی در بازار نیز به‌صرفه و اقتصادی می‌شود. در نتیجه با در نظر گرفتن روش‌های پرداخت، بهترین راه حل جهت خرید ناودانی از بازار را ارائه خواهد شد.

استعلام و بررسی قیمت آهن و آهن آلات پیش از خرید

بررسی و استعلام قیمت آنلاین آهن‌ از مراکز پخش مختلف، یکی از مهم‌ترین عوامل بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین قیمت را یافته و سفارش خود را به ثبت برسانید و به کاهش هزینه‌های پروژه کمک نمایید. در نتیجه می‌توانید از طریق مراکز معتبر که در زمینه خرید و فروش آهن، به‌طور مستقیم با کارخانه‌ها در ارتباط هستند، اقدام نمایید. باتوجه به این‌که این شرکت‌های واسط بنابر درصد سود خود از معامله، قیمت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند، با بررسی این قیمت‌ها می‌توانید بهترین خرید را با مناسب‌ترین قیمت تجربه کنید. همچنین به‌دلیل متغیر بودن قیمت آهن و انواع آن می‌بایست باتوجه به نمودار قیمت روز آهن برای خرید محصولات تولیدی آن اقدام کرد.

یکی از روش‌های خرید آهن، خرید به‌صورت کیلویی بوده که قیمت آهن کیلویی به‌طور مستقیم بر صنعت و اقتصاد اثرگذار است. یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت این فلز می‌توان به عرضه و تقاضا اشاره کرد. در واقع عوامل بسیاری بر تقاضا تاثیر می‌گذارند؛ برای مثال افزایش ساخت‌وساز تقاضا برای آهن را بالا برده و در ادامه قیمت این فلز نیز افزایش خواهد یافت. نوسانات نرخ ارز نیز می‌تواند تغییرات قیمت این فلز ارزشمند را به‌دنبال داشته باشد. ارتباط آهن با سایر محصولات نیز می‌تواند بر قیمت آن‌ها تاثیرگذار باشد.

استعلام و بررسی قیمت آهن و آهن آلات پیش از خرید

قیمت روز آهن آلات

ذوب آهن اصفهان از جمله کارخانه‌های تولیدکننده آهن بوده که آهن آلاتی با کیفیت بالا و تنوع بسیار را به بازار عرضه می‌کند. آهن‌های این کارخانه بنابر استانداردها و از سایز 12 الی 30 به تولید می‌رسند و روانه بازار می‌شوند. در نظر داشته باشید که تغییراتی که در قیمت روز آهن به وجود می‌آیند به عوامل بسیاری مانند میزان عرضه و تقاضا، تغییرات نرخ ارز، ایجاد تغییرات در قوانین صادرات و واردات، شرایط اقلیمی و وضعیت کشور از لحاظ اقتصادی اشاره کرد.

بررسی نمودار قیمت آهن

به سبب تغییرات روزانه قیمت مقاطع فولادی، برای آنها نمودار قیمت در نظر گرفته شده که در بازه‌های زمانی افزایش یا کاهش قیمت‌ها را به نمایش می‌گذارد. به عنوان مثال با آنالیز این نمودار می‌توانید از قیمت نبشی امروز آگاه شده و در صورت مناسب بودن شرایط، جهت خرید اقدام نمایید.

استعلام قیمت از مراکز معتبر

یکی دیگر از روش‌ها استعلام قیمت از شرکت‌های مختلف است. به عنوان مثال قیمت پروفیل همواره در حال تغییر بوده؛ اما در فروشگاه‌های مختلف به‌دلیل سودهای متفاوتی که از معاملات خود دریافت می‌کنند، شاهد قیمت‌های متنوعی هستیم.

مقایسه قیمت‌ ها با یکدیگر

پس از استعلام قیمت‌ها، می‌بایست آنها را با یکدیگر مقایسه نمایید. به عنوان مثال ممکن است با قیمت‌های متفاوتی از پروفیل باتوجه به نوع و ضخامت آن مواجه شوید؛ که در این شرایط نیاز است تا بررسی‌ها و مقایسه دقیقی را انجام دهید.

بررسی سایز، کاربرد و انواع آهن آلات

بهتر است که پیش از خرید سایز، انواع و کاربرد، هر کدام از محصولات را بررسی نمایید؛ به این معنا که محصول خریداری شده می‌بایست نیاز شما را برطرف سازد یا اینکه کاربرد آهن در سایز‌های 8 با 10 که با یکدیگر متفاوت بوده را در نظر داشته باشید. در نتیجه با یک کارشناس فروش مشورت کنید.

توجه به استانداردهای آهن آلات

برای تولید مقاطع فولادی، چندین استاندارد را در نظر می‌گیرند. برای مثال استاندارهای به کار رفته در تیرآهن CPE، IPB، INP و IPE هستند که باتوجه به نوع و کاربرد آن متغیر است.

توجه به برندهای تولیدکننده آهن آلات

پس از یافتن محصول مورد نظر، بهتر است برندهایی که آن را تولید می‌کنند، مورد بررسی قرار دهید. هر برند قیمت متفاوتی دارد. همچنین مراکزی که از اعتبار و مجوز برخوردار هستند، خریدی مطمئن با بهترین قیمت را تضمین می‌کنند. در واقع یک برند و مرکز معتبر جهت بررسی مشکلات احتمالی و رسیدگی به آنها، ارائه مشاوره و نمونه محصول و راهنمایی جامع برای خرید، همواره در تلاش بوده تا خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

آگاهی از روش های خرید آهن آلات

جهت خرید این محصولات می‌توان به چند روش اقدام کرد که به شرح زیر هستند.

خرید اعتباری آهن

باتوجه به این‌که هر شیوه خرید آهن آلات از مزایای خاص خود برخوردار بوده، خرید نقدی اطمینان بیشتری را به طرفین می‌دهد؛ اما یکی از معضلات این روش خرید، نوسانات بازار است. قراردادهایی که به‌صورت اعتباری و بلندمدت منعقد می‌شوند، به سبب برخورداری از تعهد، ثبات بیشتری را جهت پرداخت به وجود می‌آورند. در این روش مشتریان با افتتاح حساب LC داخلی (یک سند به عنوان تعهدنامه بوده که بانک به تامین‌کننده ارائه می‌دهد و تولیدکننده می‌بایست در زمان تعیین شده، کالا را به خریدار تحویل دهد) در شعب بانک‌های سراسر کشور، از مزایای این روش بهره‌ ببرند.

روش اعتباری خرید آهن به سبب وجود نوسانات در بازار آهن، بسیار کارآمد است. از جمله مزایای این روش خرید می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • از بین رفتن ریسک پرداخت‌ها و تحویل به موقع به سبب وجود تعهد بانکی
  • اطمینان داشتن از خریدی مطمئن به‌دلیل امکان اعتبارسنجی
  • امکان بررسی مدارک موجود در رابطه با مشخصات و کیفیت کالا توسط بانک
  • قابلیت بررسی تاریخ حمل و تحویل کالا
  • امکان بازرسی کالا توسط شرکت و تطبیق آن باتوجه به پیش فاکتور

بنابر موارد ذکر شده خرید اعتباری را می‌توان روشی بهینه برای خرید آهن آلات دانست. انتخاب روشی مناسب به موفقیت کلی پروژه کمک خواهد کرد.

خرید آهن با شرایط و به‌صورت چکی

این روش نیز خریدی مطمئن را تضمین می‌کند. از الزامات آن نیز می‌توان به اعتبارسنجی مشتریان، ثبت چک صیادی، توافق دو طرف در رابطه با سررسید چک اشاره کرد که توسط خریدار و تولیدکننده تنظیم می‌شود.

دریافت پیش فاکتور پیش از خرید آهن آلات

ممکن است نیاز باشد تا بخشی از مبلغ خرید محصول را پیش از تحویل سفارش خود پرداخت نمایید. به همین منظور پیشنهاد می‌شود که پیش فاکتور مربوطه را دریافت کنید؛ این امر به معنای شفاف‌سازی سفارش، ثبت قیمت نهایی فاکتور و نحوه پرداخت بوده که بسیار حائز اهمیت است.

ارسال تائیدیه سفارش پیش از خرید آهن آلات

بهتر است پیش از پرداخت مبلغ اولیه جهت سفارش محصول، تائیده خود را به کارشناس فروش داده تا سفارش شما را به ثبت برساند.

استفاده از روش ‌های اعتباری یا اقساطی خرید آهن آلات

یکی از دغدغه‌های افراد در هنگام خرید آهن آلات، چگونگی پرداخت سفارش خرید است. در همین راستا برخی از شرکت‌های فعال در این حوزه با در نظر گرفتن شیوه‌های متفاوت پرداخت، به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید هزینه‌های خود را مدیریت کرده و خریدی مقرون‌به‌صرفه را تجربه نمایید. از جمله این روش‌ها می‌توان پرداخت اقساطی، پرداخت چکی یا اعتبار اسنادی را نام برد.

عوامل تعیین کننده انتخاب روش خرید آهن آلات

برای انتخاب روش بهینه برای خرید آهن آلات نیاز است تا عوامل مختلفی را مورد ارزیابی قرار دهید. تعداد خرید، ثبات یا نوسانات قیمت آهن، شرایط ارائه شده توسط تامین‌کننده، هزینه‌های مربوط به انبارداری و حمل‌ونقل و زمان تحویل کالا از عوامل موثر در خزید آهن آلات به حساب می‌آیند. جهت فراهم ساختن روابطی قابل قبول با تامین‌کنندگان، می‌بایست روشی بهینه را برای خرید انتخاب کرده که در نتیجه آن، همکاری بین طرفین افزایش می‌یابد.

همچنین این بهینه‌سازی در خرید آهن آلات به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا اقدامات لازم برای تدارکات را تسهیل بخشیده و عوامل ناکارآمد را حذف کنند. شرکت‌ها با بهره‌گیری از تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، فناوری‌های پیشرفته و دیدگاه وسیع خود از بازارها، تصمیمات آگاهانه‌ای را اتخاذ نموده و فرصت‌های مربوط به بهینه‌سازی هزینه‌ها را شناسایی می‌کنند تا در نهایت عملکرد مربوط به تدارکات را بهبود ببخشند.

خرید آنلاین آهن آلات

یکی از شیوه‌های مرسوم در خرید کالا، خرید به‌صورت اینترنتی است که امروزه بسیاری از افراد آن را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند. معاملات آنلاین جهت سفارش آهن آلات سبب برطرف شدن بسیاری از معضلات خرید سنتی شده و بسیاری از افراد به این روش روی آورده‌اند. این شیوه خرید از مزایای بسیاری برخوردار بوده که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه‌جویی در زمان
  • امکان خرید از تمامی نقاط کشور
  • امکان انجام معاملاتی باصرفه
  • امکان استعلام و مقایسه قیمت محصولات شرکت‌های مختلف
  • بررسی کارآمدی و مشخصات محصول
  • ثبت سفارش کالا در مدت زمانی کوتاه و تحویل سریع و به موقع آن
  • امکان دریافت پیش فاکتور

نکات مهم در خرید آهن آلات به صورت آنلاین

به سبب پیشرفت روزافزون اینترنت، سایت‌های بسیاری در بستر اینترنت مشغول به فعالیت هستند که جهت اطمینان از عملکرد قانونی و صحیح آنها، نیاز است تا مواردی را مد نظر قرار دهید که به شرح زیر هستند.

  • از نماد الکترونیکی اعتماد برخوردار باشد.
  • لزوم ثبت سفارش از سایت‌های مطمئن و قابل اعتماد
  • می‌بایست تمام مشخصات و ویژگی‌های آهن آلات مانند سایز، وزن، کارخانه سازنده و برند و نوع آنها، به‌طور دقیق ذکر شده باشند.
  • ارائه مشاوره و راهنمایی‌های لازم به خریداران در صورت نیاز
  • امکان دسترسی به قیمت به‌روز محصولات
  • توضیح کامل و واضح پروسه خرید آنلاین

علل افزایش یا کاهش قیمت آهن آلات

فاکتورهای بسیاری در تغییرات قیمت روز آهن تاثیرگذار هستند که یکی از مهم‌ترین‌ آنها نرخ جهانی آهن است. با این حال تورم موجود در هر کشور و اقتصاد آن نیز می‌تواند بر قیمت آهن اثر بگذارند. در مجموع مواردی که قیمت این فلز ارزشمند را دستخوش تغییراتی می‌کنند، هم به شرایط داخلی کشور و هم به ارتباطات بین‌المللی مرتبط می‌شوند. از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی که تعیین‌کننده بهای روز آهن آلات هستند در زیر بیان شده‌اند:

  • قیمت روزانه ارز و نوسانات صورت گرفته
  • میزان تحریم‌های اقتصادی
  • ایجاد تغییرات در قیمت سوخت و انرژی
  • میزان سود واسطه‌های فعال در این حوزه
  • ایجاد تغییراتی در هزینه حمل‌ونقل از کارخانه
  • مقدار عرضه محصول از سوی کارخانه‌ها
  • مقدار تقاضای مصرف‌کننده
  • حجم تورم موجود در جامعه
  • تصمیم‌گیری‌های سیاسی کشور
  • تغییرات در روابط بین‌المللی

سخن پایانی

صنعت آهن و فولاد را از اساسی‌ترین وجوه اقتصادی یک کشور می‌دانند که در دنیای امروز استفاده از آهن آلات در صنایع مختلف، ساختمان‌سازی و تجارت بسیار پرکاربرد است. انواع آهن آلات در اشکالی مانند تیرآهن، قوطی پروفیل، نبشی، ناودانی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند که خواص مطلوب، قیمت مناسب و در دسترس بودن آنها سبب گردیده تا جهت بهبود و کارايی بیشتر، شاهد پیشرفت‌های بسیاری در زمینه تولید این مقاطع فلزی باشیم که امروزه به‌صورت کامپوزیت نیز استفاده می‌شوند. قیمت آهن متاثر از عوامل بسیاری بوده که در صورت مواجهه با هرگونه سوال و می‌توانید سوالات خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک گذاشته و جهت دریافت مشاوره در رابطه با خرید آهن آلات با بهترین قیمت روز بازار با مشاوران فولادسل در ارتباط باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو