طرز تهیه بروشتا میگو با دستور تهیه ساده و عالی

منبع: آرگا

3

1402/8/5

08:17


طرز تهیه بروشتا میگو با یک روش تهیه ساده را می توانید مطالعه کنید که بسیار ساده است. این فینگر طعم و مزه فوق العاده ای دارد.

طرز تهیه بروشتا میگو که دارای یک دستور ساده و عالی است در این بخش قرار داده شده است. این غذا را می توانید به عنوان یک وعده اصلی در سفره خود داشته باشید.

اگر از علاقه مندان به آشپزی های خانگی هستید، می توانید در لینک با طرز تهیه میگو ترش و میگو نارگیلی آشنا شوید. این غذا طعم و خاصیت زیادی دارد.

مواد اولیه بروشتا میگو

مواد اولیه:

  • میگو: ۲۵۰ گرم
  • نان باگت: ۲ عدد
  • سیر: ۲ حبه
  • سس مایونز: ۱/۲ لیوان
  • شوید: ۱ قاشق غذاخوری
  • پنیر موزرلا: ۱/۲ لیوان
  • ریحان و جعفری خرد شده: ۲ قاشق غذاخوری
  • پنیر خامه ای یا گودا: ۱/۲ لیوان

طرز تهیه بروشتا میگو:

میگو را ابتدا با شیوه ساده تمیز کرده و آبکشی کنید. نصفی از میگوها را خرد کرده و بعد از آن درون تابه ای با مقداری روغن سرخ کنید. درون یک کاسه تمام مواد را ریخته و با یکدیگر ترکیب نمایید. نان های باگت را به صورت اریب برش دهید. بهتر است تا اندازه های برش خورده کمی یکسان باشد تا غذای شما شکل بهتری داشته باشد.

بروشتا میگو با پنیر

روی هر یک از تکه های نان برش زده مقداری از پنیر بمالید و به خوبی سطح نان را بپوشانید. نان های تست را باید در این قسمت درون فر دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد و در ۱۰ دقیقه قرار دهید تا پنیرهای روی نان باز شده و روی ان را میگوهای سرخ شده قرار دهید.

یک روش و رسپی دیگر برای تهیه این نوع غذا دارید، تهیه یک سس عالی برای این غذا است. برای این منظور باید ابتدا مواد سس مایونز، سیر، جعفری خرد شده ریحان و شوید خرد شده را با یکدیگر ترکیب نمایید. می توانید از مقداری پنیر خامه ای هم استفاده کنید.

روی نان های تست را باید مقداری از مواد تهیه شده بمالید. در این قسمت نیز می توانید از پنیر پیتزا استفاده کنید. شما می توانید این سس را نیز روی نان سرو نکنید و ان را در کنار نان تست داشته باشید.

طرز تهیه بروشتا میگو

این غذا نیز یک نوع فینگرفود دریایی بوده که شما می توانید به جای ان از مرغ و گوشت هم استفاده کنید. این غذا را با رسپی های متنوع و با نان های خانگی نیز می توانید، تهیه کنید. برای این فینگر می توانید از نان تست استفاده نمایید.

در این مرحله از طرز تهیه بروشتا میگو با یک رسپی ویژه در این بخش قرار داده شده است که شما می توانید با نحوه تهیه آن اشنا شوید. با این رسپی می توانید انواعی از فینگرفودهای خانگی داشته باشید.

این غذای دریایی سالم را می توانید با یک روش تهیه ساده داشته باشید. این غذا سالم و مقوی است و می توانید به عنوان یک میان وعده سالم یا یک وعده غذایی عالی تهیه کنید. این نوع فینگرفود برای کودکان نیز گزینه جالبی بوده و شما می توانید با این روش یک غذایی سالم و عالی داشته باشید.

برای این غذا می توانید از سبزی و انواع دیگر ادویه های خانگی استفاده کنید. ادویه های تند نیز در این غذا گزینه عالی هستند و شما طعم فوق العاده ای از آن را در کنار یک سس تند دست ساز میل می کیند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو