طرز تهیه فیش کیک تایلندی غذای سالم و خوشمزه دریایی

منبع: آرگا

2

1402/9/10

01:05


طرز تهیه فیش کیک تایلندی رسپی ویژه ای دارد. شما می توانید با نحوه تهیه این اسکوپ ماهی فوق العاده آشنا شوید که در کنار ماهی و برنج نیز سرو می شود.

طرز تهیه فیش کیک با یک رسپی ویژه در این بخش قرار داده شده است که مطالعه می کنید. این کیک با تریب فوق العاده ای تهیه شده و شما با این رسپی آشنا می شوید.

برای داشتن یک کیک خانگی خوشمزه شما می توانید در لینک با طرز تهیه کیک سیب و کیک اسفنجی آشنا شوید. در ادامه با تهیه یک کیک خانگی آشنا می شوید.

رسپی فیش کیک

مواد اولیه:

  • فیله تیلا پیلا: ۴۵۰ گرم
  • فلفل تند: ۱ چهارم قاشق چای خوری
  • سس ماهی: ۲ قاشق غذاخوری
  • پیاز: ۱ عدد
  • بکینگ پودر: نصف قاشق چای خوری
  • روغن مایع: ۱ قاشق غذاخوری
  • نشاسته تاپیوکا: ۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه فیش کیک تایلندی:

ابتدا باید ماهی را پاک و تمیز کنید و به خوبی بشویید. بعد از اینکه ماهی آب آن کشیده شد باید فیله ها را به اندازه دلخواه برش دهید. حالا باید درون ظرفی پیازها را خرد کنید. سس ماهی را اضافه کرده و با پیاز به خوبی ترکیب نمایید.

مواد تهیه شده را درون تابه ای ریخته و مواد را درون فریزر قرار دهید تا به خوبی منجمد شود. ماهی را در این بخش درون غذاساز بریزید. مقداری فلفل سیاه نیز به آن اضافه کنید. در این بخش روغن مایع، بکینگ پودر، تاپیوکا و نمک را اضافه کرده و مواد را به خوبی هم زده تا یکدست شود.

بعد از اینکه مواد شما به خوبی ترکیب شده و خمیری شکل شد، کمی درون یخچال بگذارید تا مواد شما به خوبی گرفته شود. برای شکل دادن به مواد باید دستکش داشته باشید. دست خود را چرب کرده و مواد را به اندازه یک گردو برداشته و گرد کنید. مواد را مجدد به مدت ۲۰ دقیقه درون فریزر قرار دهید تا مواد بسته شود.

درون تابه ای مقداری روغن ریخته و روی حرارت بگذارید. در این قسمت مواد اسکوپی را خارج کرده و درون تابه با حرارت ملایم سرخ کنید. مواد را به خوبی سرخ کرده تا دو طرف آن سرخ شود. مواد را با حرارت ملایم سرخ کرده تا خوب مغز پخت شده و بوی خامی آن از بین برود. برای سرخ کردن اسکوپ ها می توانید از فر نیز استفاده کنید.

 

توجه کنید که باید کف تابه یا سینی فر به خوبی چرب شده و داغ شود تا اسکوپ های ماهی به ظرف نچسبد. این ماهی طعم فوق العاده ای داشته و برای پذیرایی در مهمانی های شما نیز گزینه مناسبی است. شما می توانید این مواد را با یک ساندویچ سرو کنید. در کنار این ماهی می توانید از مواد دلخواه استفاده نمایید.

روش تهیه فیش کیک

در کنار این ساندویچ می توانید از سبزی معطر و تازه نیز استفاده کنید. این ساندویچ عالی است و رسپی ویژه ای دارد. اگر می خواهید یک ساندویچ عالی داشته باشید نیز این گزینه برای شما مناسب است. شما می توانید با انواعی از ماهی ها نیز نیز ساندویچ را تهیه کنید. اضافه کردن خیارشور و پیاز نیز در کنار این ساندویچ عالی است.

شما می توانید این اسکوپ های ماهی را با سس های ویژه نیز تهیه کنید. شما می توانید در کتار این اسکوپ ها از پلوی زعفرانی و شوید پلو استفاده نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو