معرفی فیلم در آتش | فیلم جدید امبر هرد با نمره‌ای جنجالی

معرفی فیلم در آتش | فیلم جدید امبر هرد با نمره‌ای جنجالی


منبع: پلازا

5

1402/8/5

10:23


معرفی فیلم در آتش | فیلم جدید امبر هرد با نمره‌ای جنجالی

فیلم در آتش یکی از بهترین فیلم‌های هیجان‌انگیز سال 2023 است. در ادامه مقاله پیش‌رو، درباره میزان موفقیت فیلم In the Fire 2023 صحبت می‌کنیم و به بررسی آن می‌پردازیم.

فیلم در آتش، یک فیلم معمایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشورهای آمریکا و ایتالیا به کارگردانی کانر آلین (Conor Allyn) است که توسط سه کمپانی Angel Oak Films و Iervolino & Lady Bacardi Entertainment و Margate House Films تولید شد. فیلمنامه این فیلم را نیز کانر آلین، پاسکال بورنو و سیلویو موراگلیا به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون امبر هرد، ادواردو نوریگا، لورنزو مک گاورن زینی، سوفی امبر، لوکا کالوانی، یاری گوگلیوچی، خورخه ملگار، ارنستو مولینا سامپریو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. به نظر در بین فیلم های هیجان انگیز سال 2023 جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی فیلم In the Fire 2023 و بررسی آن همراه شما می‌شویم.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران فیلم در آتش

ژانر فیلم سینمایی در آتش هیجان‌انگیز است‌. این اثر اولین بار در تاریخ 24 ژوئن سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Taormina Film Festival در کشور ایتالیا به نمایش درآمد سپس در تاریخ 13 اکتبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ Saban Films در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد. این فیلم در نهایت توسط کمپانی Angel Oak Films در آمریکا، کانادا، استرالیا، ایتالیا، فرانسه، فنلاند، ژاپن، چین، تایلند، سوئد، مکزیک، اسپانیا، بلژیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم در آتش را کانر آلین، مونیکا باکاردی، پاسکال بورنو، ایوان دامبروزیو، هری فینکل، آلن گیلیسن، آندریا ایروولینو، دنیل مالونی، سیلویو موراگلیا، کریس کومرفلد کروآ و آندره‌آ زوسو به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش  آن کاری از مارکو پرز و فیلمبرداری آن نیز توسط مت بندو، جیانی سیگنا و سیمون موگلی انجام شده است. مدت زمان فیلم در آتش مجموعا 1 ساعت و 27 دقیقه است. آیا شما تریلر فیلم In the Fire 2023 را دیده‌اید؟

داستان فیلم سینمایی در آتش

داستان فیلم سینمایی در آتش

در خلاصه فیلم در آتش آمده که یک پزشک زن به نام گریس برنهام، برای مراقبت از یک پسربچه پریشان حال که قدرت‌های عجیبی دارد، به یک مزرعه دورافتاده سفر می‌کند. اما کشیش منطقه باور دارد که این پسربچه تحت تسخیر شیطان است و با حضور گریس، نزاعی بین او و کشیش به وجود می‌آید.

در این فیلم، تمرکز بر روی تضاد و تداخل بین اعتقادات دینی و علمی قرار دارد. گریس به عنوان یک پزشک منطقی، سعی می‌کند به صورت علمی به مشکلات پسربچه بپردازد و راه حلی برای درمان او پیدا کند. اما کشیش، با تکیه بر باورهای مذهبی، عقیده دارد که این پسربچه تحت تسخیر شیطان قرار گرفته است و نیاز به رهایی دارد.

در نتیجه، در فیلم “در آتش”، بین گریس و کشیش نزاعی میان اعتقادات دینی و علمی به وجود می‌آید و این تضاد برای روایت داستان و ساختار دراماتیک فیلم بسیار مهم است.

بازیگران فیلم در آتش

در ادامه با معرفی هنرپیشه های فیلم سینمایی در آتش همراه شما هستیم. ابتدا به سراغ بازیگران کلیدی می‌رویم و سپس سایر هنرپیشه‌ها را معرفی می‌کنیم.

Amber Heard در نقش Grace Burnham

بازیگران فیلم در آتش

امبر لورا هرد متولد ۲۲ آوریل ۱۹۸۶، یک بازیگر آمریکایی است. او در سال ۲۰۰۴ با بازی در فیلم درام ورزشی به نام “چراغ‌های جمعه‌شب” شروع به بازیگری کرد. سپس در فیلم‌های “سرزمین شمالی” و “آلفا داگ” نقش‌های کوچکی داشت و در فیلم “همه پسران عاشق ماندی لین” در سال ۲۰۰۶ نقش اصلی خود را بازی کرد. او همچنین به عنوان مدل و بازیگر سینما فعالیت می‌کند و در سال ۲۰۰۷ با حضور در برنامهٔ تلویزیونی “سی‌دابلیو” به شهرت رسید.

در سال ۲۰۰۸، با بازی در فیلم‌های “عقب‌نشینی هرگز” و “پاین‌اپل اکسپرس”، موفقیت‌های قابل توجهی را کسب کرد. او جایزهٔ پیشرفت را در جوایز جوان هالیوود دریافت کرد. حضور او در فیلم‌هایی مانند “خبرچینان”، “ناپدری”، “سرزمین زامبی‌ها” و “جونزها” توجه بیشتری را به او جلب کرد. بازی بعدی او در فیلمی به نام “نگهبان” از کارگردانی جان کارپنتر بود. او همچنین در فیلم “رانندگی جنون” به همراه نیکلاس کیج و در فیلم “خاطرات عجیب و غریب” با جانی دپ نقش‌هایی داشت که برای این بازی در جشنواره فیلم هالیوود جایزهٔ ویژه دریافت کرد.

در سال ۲۰۱۴ در فیلم “۳ روز برای کشتن” و در سال ۲۰۱۵ در فیلم‌های “مایک جادویی ایکس‌ایکس‌ال” و “دختر دانمارکی” حضور داشت. هرد همچنین در فیلم‌های “لیگ عدالت” (۲۰۱۷) از کارگردانی زک اسنایدر و “آکوامن” (۲۰۱۸) از کارگردانی جیمز وان در نقش یک شخصیت ابرقهرمان به ایفای نقش پرداخت. هرد در فعالیت‌های اجتماعی برای حمایت از حقوق اقلیت‌های جنسی و مبارزه برای حقوق این اقلیت در کشورهای مختلف مشارکت دارد.

Eduardo Noriega در نقش Nicolas Marquez

ادواردو نوریگا بازیگر اسپانیایی است. او در فیلم‌های سینمایی چشمانت را باز کن، ستون فقرات شیطان، نقطه برتری، بلک تورن، آخرین مقاومت، دیو و دلبر و تز ایفای نقش داشته است.

Lorenzo McGovern Zaini در نقش Martin Marquez

فیلم In the Fire 2023

لورنزو مک گاورن زینی در سال 2010 متولد شد. او به علت بازی در فیلم‌هایی چون دزدان کریسمس (2021)، شب آمریکایی (2021) و ادی و سانی (2022) شناخته شده است.

Luca Calvani در نقش Father Antonio

لوکا کالوانی بازیگر ایتالیایی است که در ۷ آگوست ۱۹۷۴ به دنیا آمد و از سال ۲۰۰۰ فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او سابقه حضور در آثاری همچون شاکونتالا دی، مردی از آنکل،‌ جسور و زیبا، به رم با عشق و زمانی که در رم هستی را در کارنامه هنری خود دارد.

Sophie Amber در نقش Isabelle

سوفی آمبر بازیگر، مدل حرفه‌ای و رقصنده سابق باله است که در کنسرواتوار Trinity Laban و مدرسه مرکزی باله آموزش دید. در سال 2022، او تولید دو فیلم را به پایان رساند – آخرین دختر به همراه آنتونیو باندراس و در آتش در کنار امبر هرد. سوفی به تازگی جایزه بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه را از جشنواره بین المللی فیلم ریچارد هریس برای بازی در فیلم سلام؟ بدست آورده است.

نقد فیلم سینمایی در آتش

فیلم In the Fire 2023

نمرات فیلم در آتش با امتیاز 2.7 در سایت Imdb به نسبت با فیلم‌های دیگر در ژانر هیجان‌انگیز بسیار بد و تاسف‌بار به نظر می‌رسند. این فیلم دارای داستانی هیجان انگیز اما با تعلیقات بسیار بهم‌ریخته به تصویر کشیده می‌شود. بازیگر اصلی در این فیلم نقش خود را سطحی بازی می‌کند و همین امر، کیفیت این فیلم را از سایر فیلم‌های جدید هیجان‌انگیز بدتر می‌کند.

بعد از دیدن و بررسی فیلم سینمایی در آتش متوجه می‌شوید که این فیلم هیجان‌انگیز یکی از فیلم‌هایی است که در سال ۲۰۲۳ بسیاری از سینمادوستان و طرفداران سینما را از امبر هرد بیشتر از قبل متنفر می‌کند. به احتمال زیاد این فیلم به یکی از بدترین فیلم‌های هیجان‌انگیز در سال ۲۰۲۳ تبدیل خواهد شد.

کلام آخر – فیلم In the Fire 2023

کلام آخر - فیلم In the Fire 2023

با معرفی و بررسی فیلم در آتش 2023 همراه شما بودیم و سعی کردیم تا این اثر را به خوبی برای شما معرفی کرده و از نقاط ضعف و قوت آن بگوییم. به نظر شما نقاط تاریک و روشن این اثر چه بودند؟ آیا شما قصد دانلود فیلم In the Fire 2023 را دارید؟ لطفا پس از تماشای این عنوان، ما را از نظرات خود با خبر کنید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو