معرفی فیلم گاناپات | داستان، بازیگران و بررسی

معرفی فیلم گاناپات | داستان، بازیگران و بررسی


منبع: پلازا

1

1402/9/2

10:22


معرفی فیلم گاناپات | داستان، بازیگران و بررسی

فیلم گاناپات یکی از بهترین فیلم‌های اکشن هندی سال جدید است. در ادامه مقاله پیش‌رو، درباره میزان موفقیت فیلم Ganapath صحبت می‌کنیم و به بررسی آن می‌پردازیم.

فیلم Ganapath 2023، یک فیلم اکشن محصول سال 2023 کشور هندوستان به کارگردانی ویکاس باهل (Vikas Bahl) است که توسط سه کمپانی‌ Good Co و Pooja Entertainment & Films و Puja Entertainment (India) تولید شد. فیلمنامه این فیلم را نیز ویکاس باهل که یکی از بهترین نویسنده‌های هندی به شمار می‌رود، به نگارش درآورده است.

به نظر این فیلم در بین فیلم‌های اکشن هندی سال 2023 به دلیل حضور تایگر شروف، جزو محبوب‌ترین‌ها می‌شود. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی فیلم سینمایی گاناپات و بررسی آن همراه شما می‌شویم.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران فیلم سینمایی گاناپات

ژانر فیلم گاناپات اکشن، درام، علمی تخیلی و هیجان انگیز است‌. این فیلم برای اولین بار در تاریخ 20 اکتبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌‌ UFO Movies India در سینماهای کشور هندوستان و توسط کمپانی‌ Coconut Movie Release در سینماهای کشور آمریکا اکران شد.

تهیه‌کنندگی فیلم گاناپات را اومانگ آگاروال، ویکاس باهل، جکی باگنانی، واشو باگنانی و ظهیر شاه به صورت مشترک برعهده داشته‌اند؛ فیلمبرداری آن توسط سوداکار ردی یاکانتی انجام شده و موسیقی متن فیلم گاناپات توسط ویشال میشرا ساخته شده است. مدت زمان فیلم هندی گاناپات در کل 2 ساعت و 13 دقیقه است. آیا شما تریلر فیلم Ganapath 2023 را دیده‌اید؟

داستان فیلم گاناپات

داستان فیلم گاناپات

در این بخش از این مقاله به خلاصه فیلم هندی گاناپات خواهیم پرداخت. در یک آینده دیستوپیایی، شهری در وضعیت آشفته و پر از جنایت و ترس وجود دارد. در این محیط تاریک، یک شخص به نام گاناپات، که هوشمندانه رفتار می‌کند، تصمیم می‌گیرد با یک امپراتوری قدرتمند و جنایتکار که شهر را در قبضه خود نگه داشته، مبارزه کند.

او به نماد امید برای کسانی که زیر ستم قرار گرفته‌اند، تبدیل می‌شود و مأموریتش را برای نابودی این امپراتوری شیطانی آغاز می‌کند. در این مسیر، گاناپات با چالش‌ها، خطرات و دشمنی‌های فراوانی روبرو می‌شود، اما او تصمیم دارد تا تاریکی را از شهر برطرف کرده و برای مردمش نور و روشنایی را به ارمغان آورد.

بازیگران فیلم گاناپات

در ادامه با معرفی هنرپیشه های فیلم سینمایی گاناپات همراه شما هستیم. ابتدا به سراغ بازیگران کلیدی می‌رویم و سپس سایر هنرپیشه‌ها را معرفی می‌کنیم.

Tiger Shroff در نقش Ganpath

بازیگران فیلم گاناپات

تایگر شروف، بازیگر و هنرمند رزمی‌کار هندی است. او در تاریخ ۲ مارس ۱۹۹۰ به دنیا آمد و قد او حدود ۱۷۴-۱۷۵ سانتیمتر است. تایگر پسر بازیگر مشهور جکی شروف و تولیدکننده عایشه دات است. فیلم اکشن کمدی “هیروپانتی” (Heropanti) که در سال ۲۰۱۴ اکران شد، نخستین فیلمی بود که وی در آن نقش اصلی را بازی کرد. او برای این نقش نامزد دریافت جایزه بهترین مرد تازه‌کار در جشنواره فیلم فیر شد.

تایگر شروف در سال ۲۰۱۶ در فیلم “باگی” (Baaghi) به شهرت رسید که بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت و همچنین برای بازی در نقش ابرقهرمانی “فلایینگ جت” (A Flying Jatt) در همان سال تحسین شد.

او همچنین در رقص مهارت بالایی دارد. با توجه به تعداد کمی از فیلم‌هایی که تاکنون در آنها بازی کرده است، تایگر شروف به عنوان یکی از موفق‌ترین ستاره‌های جوان سینمای هند در چند سال اخیر شناخته می‌شود. او توانسته است با دستیابی به موفقیت‌های عظیم در گیشه سینما، دو فیلم خود را به عنوان بلاک‌باسترهای تاکنون تبدیل کند و به همین دلیل تایگر به عنوان محبوب‌ترین و الهام‌بخش‌ترین سوپراستار جوان بالیوود محسوب می‌شود.

Kriti Sanon در نقش Jassi

فیلم Ganapath

کریتی سانون، بازیگر هندی است که در صنعت فیلم هندی و فیلم‌های تلوگوزبان فعالیت می‌کند. او در تاریخ ۲۷ ژوئیه ۱۹۹۰ متولد شد. پس از اتمام تحصیلات در رشته مهندسی از مؤسسه فناوری اطلاعات جی‌پی‌ای، به مدت کوتاهی به عنوان مدل کار کرد. حرفه بازیگری خود را در سال ۲۰۱۴ با بازی در نقش اصلی در فیلم‌های اکشن “من تنها هستم” و “قهرمان” آغاز کرد.

کریتی سانون در ادامه حرفه‌اش با بازی در کمدی‌های عاشقانه به لحاظ تجاری موفقیت‌هایی را کسب کرد. فیلم‌های “شیرینی بریلی” (2017) و “قایم‌موشک” (2019) از جمله پرفروش‌ترین آثار او هستند. فیلم‌های “دلداده” (2015) و “خانه شلوغ ۴” (2019) نیز فروش خوبی داشتند. او برای بازی در نقش مادری اجاره‌ای در فیلم “میمی” (2021)، جایزهٔ بهترین بازیگر زن فیلم‌فیر را دریافت کرد.

کریتی سانون در سال ۲۰۱۹ در فهرست ۱۰۰ سلبریتی فوربز هند قرار گرفت. او همچنین شرکت لباس و تناسب اندام خود را راه اندازی کرده و به عنوان سفیر برندهای مختلف و محصولات فعالیت می‌کند.

Amitabh Bachchan در نقش Maharishi Dalapathi

فیلم Ganapath

آمیتاب باچان در ۱۱ اکتبر ۱۹۴۲ در شهر الله‌آباد هندوستان به دنیا آمد. او بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری تلویزیونی فیلم‌های بالیوود است. باچان با لقب “بیگ بی” محبوبیت زیادی دارد و بیش از ۴۸ میلیون دنبال‌کننده در توییتر دارد. او به “پدر سینمای هند” مشهور است.

فعالیت هنری باچان از سال ۱۹۶۹ آغاز شد و تاکنون در بیش از ۲۳۴ فیلم بازی کرده و ۱۶ فیلم را تهیه کرده است. او با بیش از ۵ دهه فعالیت، یکی از بزرگترین بازیگران سینمای هند به شمار می‌رود.

باچان نه تنها بازیگری بلکه در زمینه تهیه‌کنندگی نیز فعال است. او در سال ۱۹۸۴ به عنوان نماینده پارلمان هند انتخاب شد اما در سال ۱۹۸۷ از این سمت کناره‌گیری کرد. باچان بر روی معیارهای زیبایی مردان در ایران تأثیرگذار بوده است.

Adi Chugh در نقش Jas

فیلم Ganapath

آدی چوگ، بازیگر هندی، از سال ۲۰۱۱ فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری آغاز نمود. وی سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون اکسیژن، شاکونتالا دوی، مایا و بل باتم را در کارنامه هنری خود دارد.

Elli Avrram در نقش Dimple

فیلم Ganapath

الی آورام یک بازیگر سوئدی است که در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۱۹۹۰ متولد شد. وی از سال ۲۰۰۸ تاکنون به عنوان هنرپیشه فعالیت داشته است. فیلم‌هایی که الی آورام در آنها بازی کرده است عبارتند از: نام من شبانا، پسران پوستر، کسی که باید عاشقش باشم، نام من سوریا است، خانه من هند است، ولگرد و گاناپات.

ما بقی هنرپیشه‌هایی که در این فیلم هیجان‌انگیز بازی می‌کنند:

  • نیکی آتان (Nikky Athan) در نقش VIP guest
  • آکرام آرشاد (Akram Arshad) در نقش Akram
  • زیاد باکری (Ziad Bakri) در نقش John
  • مقدس فاروق آوان (Muqadas Farooq Awan) در نقش Muqadas

نقد فیلم سینمایی گاناپات

فیلم Ganapath

فیلم گاناپات یک فیلم هیجان انگیز هندی است، که داستان مردی دلسوز و شجاع را روایت می‌کند. نمرات فیلم Ganapath در سایت آی ام دی بی نمره 5.4 را به دست آورده است. این فیلم یک داستان هیجان انگیز با تعلیقات فراوان و فیلمنامه‌ای نسبتا جذاب دارد. بازیگران اصلی در این فیلم از بهترین بازیگران هندی حال حاضر هستند و همین امر، این فیلم را از سایر فیلم‌های جدید اکشن هندی متمایز می‌کند.

کلام آخر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو