ساخت دنباله فیلم ترسناک The Black Phone تایید شد + اعلام تاریخ اکران

منبع: گیمفا

3

1402/8/6

17:01


چراغ سبز ساخت دنباله فیلم ترسناک و فراطبیعی The Black Phone با هنرنمایی ایثن هاک صادر شده است.

ساخت دنباله فیلم ترسناک The Black Phone تایید شد + اعلام تاریخ اکران

چراغ سبز ساخت دنباله فیلم ترسناک و فراطبیعی The Black Phone با هنرنمایی ایثن هاک صادر شده است.

فیلم ترسناک و فراطبیعی The Black Phone (تلفن سیاه) به کارگردانی اسکات دریکسون و هنرنمایی تماشایی ایثن هاک، یکی از آثار موفق و محبوب سینمای سال ۲۰۲۱ میلادی به شمار می‌رود که فروشی معادل ۱۶۱ میلیون دلار را در قبال بودجه ۱۸ میلیونی خود رقم زده است. مسئله‌ای که بلوم‌هاوس پروداکشنز و کروکد های‌وی را مجاب نموده که چراغ سبز تولید دنباله آن را صادر نمایند.

فیلم The Black Phone براساس داستانی کوتاه به قلم جو هیل تولید شد و ایثن هاک را در قامت کودک‌ربایی قرار می‌داد که دست به ربایش نوجوانانی به نام‌های به نام رابین و فینی می‌زند. نوجوانانی که در یک زیرزمین حبس شده و روی دیوار با تلفنی بسیار قدیمی مواجه می‌شوند. تلفنی که راه ارتباطی ارواحی بوده که در گذشته توسط این کودک‌ربا کشته شده و آن‌ها سعی دارند تا به طریقی فراطبیعی، نوجوانان داستان را از مرگ حتمی نجات دهند.

اسکات دریکسون و جو هیل پیشتر اعلام نموده بودند که هدف آن‌ها ساخت جهانی مشترک مملو از دنباله، پیش درآمد و اسپین‌هایی خواهد بود که دنیای فراطبیعی The Black Phone را گسترش دهند. به همین سبب نیز اسکات دریکسون امسال فیلم ترسناک و آنتولوژی V/H/S/85 (وی‌/اچ/اس/۸۵) را تدارک دید که بنا به گفته‌های وی، بخشی از جهان مشترک The Black Phone بوده و در آینده نیز ساخت و تولید چنین پروژه‌هایی افزایش خواهد یافت؛ حتی اگر از چهره‌های نام‌آشنا استفاده نکرده باشند.

فعلاً اطلاعاتی از دنباله فیلم The Black Phone در دسترس نبوده و تنها می‌دانیم که برای اکران در تاریخ ۲۷ ژوئین ۲۰۲۵ میلادی (۶ تیر ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو