ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1403 آغاز شد [+ زمان برگزاری کنکور ارشد]

منبع: تکراتو

3

1402/8/7

10:39


ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1403 از امروز هفتم آبان آغاز خواهد شد. ثبت‌نام برای دانشگاه‌های دولتی، آموزش عالی و دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه خواهد بود.

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1403 آغاز شد [+ زمان برگزاری کنکور ارشد]

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1403 از امروز هفتم آبان آغاز خواهد شد. ثبت‌نام برای دانشگاه‌های دولتی، آموزش عالی و دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه خواهد بود.

امروز یکشنبه، 7 آبان‌ماه 1402، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد برای دانشگاه‌های دولتی، مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد آغاز خواهد شد و تا روز شنبه، 13 آبان ادامه خواهد داشت. داوطلبان می‌بایست تمامی شرایط مورد نیاز اعم از شرایط عمومی و شرایط اختصاصی را دارا باشند. ثبت‌نام این دوره نیز مانند نوبه‌های قبلی تنها به صورت اینترنتی بوده و از طریق درگاه سازمان سنجش انجام خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد آغاز شد

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از امروز یکشنبه، 7 آبان‌ماه 1402 آغاز خواهد شد. این آزمون برای دانشگاه‌های دولتی، مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، دانشگاه آزاد و همچنین بیست و نهمین المپیاد علمی – دانشجویی به صورت همزمان برگزار خواهد شد و داوطلبین باید شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دارا باشند.

لازم به ذکر است که مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا روز شنبه، 13 آبان ادامه خواهد داشت که البته بسته به شرایط امکان تمدید آن نیز وجود دارد.

ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد 1403 صرفاً از طریق وب‌سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی، www.sanjesh.org انجام خواهد گرفت.

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد آغاز شد

تمامی داوطلبان می‌بایست شرایط مربوط به ثبت‌نام را داشته و مقررات و ضوابط شرکت در این آزمون را نیز مدنظر قرار دهند.

همانطور که گفته شده این آزمون مانند دیگر آزمون‌های سازمان سنجش، دارای شرایط عمومی و اختصاصی است که در دفترچه راهنمای ثبت‌نام درج شده است. برخی از این شرایط عبارتنداز: شرط مقررات نظام وظیفه برای آقایان، قوانین مربوط به ضوابط شرکت در آزمون برای اتباع خارجی و همچنین شرایط آزمون برای سهمیه ایثارگران و رزمندگان که در دفترچه آزمون درج شده است.

داوطلبین پس از اطمینان از دارا بودن شرایط ثبت‌نام، می‌توانند در دو رشته امتحانی شامل رشته اصلی و یک رشته شناور مندرج در دفترچه آزمون شرکت کرده و برای هرکدام نیز به صورت جدا ثبت‌نام کنند.

لازم به ذکر است که برای هرکدام از رشته‌های انتخابی باید مبلغ ثبت‌نام به صورت جداگانه پرداخت شود (سه میلیون و ششصد و هشتاد هزار ریال (368 هزار تومان).

متقاضیان می‌بایست در انتخاب شهرستان حوزه امتحانی و همچنین کدرشته محل‌های امتحانی (1و2) نهایت دقت را داشته باشند؛ لذا پس از اتمام مهلت ثبت‌نام به درخواست ویرایش با جابجایی، عمل نخواهد شد.

زمان برگزاری کنکور ارشد 1403

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده کنکور کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 1403 در روز جمعه چهارم اسفندماه 1402 برگزار خواهد شد و متقاضیان لازم است از روز سه‌شنبه، یکم اسفندماه لغایت روز پنجشنبه، سوم اسفندماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1403 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو