راهنمای ورود به سامانه مسند آموزش و پرورش

منبع: ساعد نیوز

2

1402/8/9

12:40


سامانه مسند آموزش و پرورش به تازگی از طرف آموزش و پرورش معرفی شده است و تمامی سامانه های نرم افزاری مورد نیاز دانش آموزان را برای آن ها فراهم آورده است. دانش آموزان می توانند برای استفاده از این سامانه وارد سایت masnad.irsto.ir شده و پس از وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود، از امکانات سایت استفاده نمایند.

با پیشرفت تکنولوژی انجام بسیاری از کارها به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می شود که آموزش و پرورش نیز از این اصل مستثنی نمی باشد. در سال های اخیر آموزش و پرورش با معرفی نرم افزار و سایت هایی برای برگزاری کلاس های آموزشی، کمک شایانی به پیشرفت دانش آموزان در دروس و همچنین روند تحصیل آن ها نموده است.

برای ورود مستقیم به سامانه مسند آموزش و پرورش کلیک کنید.

برای ورود به سامانه masnad.irsto.ir کلیک کنید.

یکی از سامانه هایی که به تازگی از طرف آموزش و پرورش به منظور سازمان دادن به نرم افزار های دانش آموزی معرفی شده است، سامانه مسند آموزش و پرورش می باشد که در این مقاله به بررسی امکانات این سایت و همچنین نحوه ورود به آن پرداخته شده است.

سامانه مسند آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش به منظور دسترسی راحت به نرم افزار ها و سایت های مورد استفاده دانش آموزان به تازگی اقدام به معرفی سامانه ای تحت عنوان سامانه مسند آموزش و پرورش نموده است که دانش آموزان می توانند برای استفاده از امکانات سایت به آن مراجعه نمایند.

سامانه مسند آموزش و پرورش همانند پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش دارای امکانات متنوعی برای دانش آموزان می باشد که به دلیل جدید بودن سایت، برخی از گزینه ها و امکانات آن هنوز فعال نشده است که به محض فعال شدن امکانات و دسترسی به سایت در این قسمت اطلاع رسانی و بروز رسانی خواهد شد.

دانش آموزان می توانند برای ورود به سامانه مسند آموزش و پرورش، به صورت مستقیم آدرس سامانه را در مرورگر خود وارد کرده و یا بر روی لینک ورود مستقیم که در کادر بالا قرار داده شده است، کلیک نمایند. همچنین دانش آموزان توجه داشته باشند که برای ورود به این سامانه می توانند از کد ملی و رمز عبور استفاده نمایند که می بایست این رمز را از مدیریت مدارس خود دریافت کرده و یا از طریق خود سامانه اقدام به دریافت رمز عبور نمایند.

نحوه ورود به سامانه مسند آموزش و پرورش

به دلیل جدید بودن این سایت ممکن است بسیاری از دانش آموزان با نحوه ورود به سامانه و یا سایت آشنایی نداشته باشند که در ادامه به بررسی نحوه ورود به سامانه مسند آموزش و پرورش masnad.irsto.ir پرداخته شده است.

  • ابتدا آدرس masnad.irsto.ir را در مرورگر وارد کرده و پس از ورود به سایت، کد ملی و رمز عبور خود را وارد نمایید و وارد پرتال خود در این سامانه شوید.

  • دانش آموزانی که رمز عبور خود را فراموش نموده اند، می توانند با کلیک بر روی گزینه "رمز خود را فراموش کرده ام" اقدام به دریافت مجدد رمز نمایند. دانش آموزان می توانند برای دریافت این رمز کد ملی و شماره تلفن همراه که در زمان ثبت نام به مدارس ارائه نموده اند را وارد کنند تا رمز عبور برای آن ها پیامک شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو