همکاری مجدد کریستوفر نولان با کمپانی برادران وارنر

منبع: گیمفا

2

1402/8/18

16:00


به نظر می‌رسد که می‌توانیم نسبت به همکاری مجدد کریستوفر نولان و کمپانی برادران وارنر خوشبین باشیم.

همکاری مجدد کریستوفر نولان با کمپانی برادران وارنر

به نظر می‌رسد که می‌توانیم نسبت به همکاری مجدد کریستوفر نولان و کمپانی برادران وارنر خوشبین باشیم.

کمپانی برادران وارنر طی سال‌های اخیر با اتخاذ تصمیمات جنجالی و در پیش گرفتن مسیری ناامید کننده باعث شده تا نه تنها مخاطبینش را خشمگین نماید، بلکه حتی موجب کناره‌گیری افراد بزرگ هالیوود همچون کریستوفر نولانی شد که تمامی فیلم‌هایش را با همکاری این کمپانی تولید کرده بود. از دخالت‌های بیش از اندازه در پروسه تولید گرفته تا همزمانی پخش فیلم‌های بلاک باستر در سینما و سرویس HBO Max، تصمیمات احمقانه این کمپانی ضرر و زیان‌های بسیاری را برایش به همراه داشته است.

نمونه بارز این مسئله را می‌توان در قبال خود شخص کریستوفر نولان مشاهده کرد. کارگردان و نویسنده‌ای که تمامی آثار خود را با همکاری کمپانی برادران وارنر تولید کرده بود، برای ساخت پروژه Oppenheimer (اوپنهامیر) مسیر متفاوتی را در پیش گرفت و با کمپانی یونیورسال پیکچرز وارد همکاری شد. اثری که با فروش ۹۵۰ میلیون دلاری و دریافت نقدهای بسیار مثبت، به عنوان یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ میلادی محسوب می‌شود.

با این حال به نظر می‌رسد که رابطه این ۲ دوست قدیمی رو به بهبود قرار گرفته است. زیرا این هنرمند ۵۳ ساله بریتانیایی در صحبت‌های جدید خود با تمجید از شیوه مدیریتی دیوید زسلاو اعلام کرد که می‌توان نسبت به همکاری مجدد خوشبین بود.

گذشته‌ها گذشته و نسبت به همکاری با آن‌ها بله قطعاً خوشبین هستم. آن‌ها در تلاش هستند تا کارهای بزرگی انجام دهند که می‌تواند دلگرم کننده ظاهر شود.

در سال ۲۰۲۱ مدیر عامل وارنر مدیا یعنی جیسون کیلار اعلام کرد که فیلم‌های آن‌ها در کنار اکران در سینما به صورت همزمان در سرویس HBO Max نیز منتشر خواهد شد. تصمیمی جنجالی که انتقاد کارگردانان سینما را برانگیخت و کریستوفر نولان نیز بیانیه انتقادی شدید‌الحنی را منتشر کرد که در ادامه نیز از ساخت پروژه جدید خود با کمپانی برادران وارنر امتناع نمود.

با توجه به موفقیت‌های Oppenheimer آن هم در رقابت با فیلم مخاطب‌پسندی همچون باربی، قطعاً هر کمپانی آرزوی همکاری با این کارگردان صاحب سبک را خواهد داشت. باید دید که در آینده رابطه او با کمپانی پر سر و صدای هالیوودی به چه سمت و سویی منتهی خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو