پروسه تولید Deadpool 3 به زودی ادامه خواهد یافت

منبع: گیمفا

5

1402/8/18

18:02


پس از فروکش اعتصابات بازیگران هالیوود پروسه تولید فیلم مورد انتظار Deadpool 3 به زودی ادامه پیدا خواهد کرد.

پروسه تولید Deadpool 3 به زودی ادامه خواهد یافت

پس از فروکش اعتصابات بازیگران هالیوود پروسه تولید فیلم مورد انتظار Deadpool 3 به زودی ادامه پیدا خواهد کرد.

می‌توان گفت که طی چند ماه گذشته مشغول سپری کردن دوران سیاهی از هالیوود بوده‌ایم. دورانی که با اعتصابات نویسندگان آغاز شد و سپس بازیگران نیز به جمع آن‌ها ملحق شده و برای تحقق خواسته‌های خود منجر به توقیف و یا تعطیلی ده‌ها پروژه سینمایی و تلویزیونی شده و ضرر و زیان‌های مالی بسیاری را به کمپانی‌های فیلم‌سازی وارد کردند. مسئله‌ای که گویا به زودی با جلب رضایت هر یک از طرفین به پایان خواهد رسید.

یکی از این پروژه‌های مورد انتظار سینماگران که به سبب اعتصابات پروسه تولید آن متوقف شده بود، فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) می‌باشد که از اهمیت ویژه‌ای در دنیای سینمایی مارول بهره می‌برد. مخصوصاً که به نظر می‌رسد فیلم The Marvels (مارولز) با شکست سنگینی در گیشه روبرو خواهد شد و کمپانی دیزنی برای احیای دنیای سینمایی مارول بیش از پیش به حضور ستارگانی نظیر هیو جکمن و رایان رینولدز نیاز پیدا خواهد کرد.

حال با خبر شده‌ایم که پروسه تولید فیلم ابرقهرمانی Deadpool 3 به زودی ادامه پیدا خواهد کرد تا از بروز هر گونه تاخیری در اکران این پروژه جلوگیری شود. زیرا اعتصابات بازیگران امروز و در تاریخ ۹ نوامبر به حالت تعلیق در آمده و این به منزله کسب اجازه برای سایر پروژه‌های هالیوودی می‌باشد تا تولید خود را پس از چندین ماه تاخیر ادامه دهند. نکته خوشحال‌کننده در این است که پیش از به راه افتادن اعتصابات، تکمیل فیلم Deadpool 3 تا نیمه راه انجام شده بود؛ بدین صورت که زمان چندانی تا اتمام پروسه تولید باقی نمانده است.

فیلم Deadpool 3 با تمرکز بر جهان‌های موازی و بازگرداندن ابرقهرمانان کمپانی فاکس برای اکران در تاریخ ۳ مه ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه ریزی شده است.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو