حضور داگپول در فیلم Deadpool 3 + انتشار نخستین تصویر از آن

منبع: گیمفا

1

1402/8/18

23:31


داگپول یکی از نسخه‌های عجیب و غریب وید ویلسون در فیلم Deadpool 3 از دنیای سینمایی مارول تایید شده است.

حضور داگپول در فیلم Deadpool 3 + انتشار نخستین تصویر از آن

داگپول یکی از نسخه‌های عجیب و غریب وید ویلسون در فیلم Deadpool 3 از دنیای سینمایی مارول تایید شده است.

ماهیت کتاب‌های کمیک یعنی مواجه با غیرمنتظره‌ترین شخصیت‌هایی که حتی در تصوراتتان نیز نمی‌گنجد. در حالی که سوپرمن از سگ اختصاصی خود یعنی کریپتو بهره می‌برد و یا در انیمیشن‌های مرد عنبکوتی سونی با نسخه‌های عجیبی همچون خوک عنکبوتی مواجه شده‌ایم، پس وقت آن رسیده تا وید ویلسون نیز با نسخه غیرمنتظره‌ای از خود در فیلم مورد انتظار Deadpool 3 (ددپول ۳) روبرو شود که مخاطبین تازه وارد به ژانر ابرقهرمانی را شگفت‌زده خواهد کرد.

با تعلیق فعلی اعتصابات بازیگران، ستاره فیلم ددپول ۳ یعنی رایان رینولدز فرصت پیدا کرده تا به صحبت درباره این دنباله پرداخته و عکسی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که خبر از حضور شخصیتی غیرمنتظره در آن می‌دهد که در ادامه می‌توانید به مشاهده این تصویر بپردازید.

برای کسانی که با کتاب‌های کمیک مارول آشنایی ندارند، باید بگوییم که تصویر بالا متعلق به داگپول می‌باشد؛ نسخه‌ای از وید ویلسون که متعلق به دنیای ۱۰۳۱۷۳ بوده و به مانند داستان اصلی، طی آزمایش‌هایی عجیب و غریب صاحب قدرت‌های فرابشری شده و به عضوی از گروه ددپول در می‌آید. گروهی که به مانند انیمیشن‌های مرد عنکبوتی سونی، از جهان‌های موازی گرد هم جمع شده تا با تهدیدات مختلف به مقابله بپردازند.

نکته حائز اهمیت در این است که داگپول حضور جالب توجهی در انیمیشن Deadpool Kills the Marvel Universe داشته و بسیاری از طرفداران گمان می‌کنند که فیلم ددپول ۳ در اصل اقتباسی آزاد از انیمیشن نام برده شده خواهد بود؛ مخصوصاً که پای شخصیت‌های مردان ایکس نیز به داستان باز شده است.

رایان رینولدز در پست اشاره شده، تاریخ اکران Deadpool 3 را با ایموجی‌ مورد تمسخر قرار داده که احتمالاً نمایانگر تاخیر این پروژه بوده و با توجه به این که ریشوت‌های متعددی باید صورت بگیرد، شاید که تیم تولید در آماده کردن آن برای تاریخ ۳ مه ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) به مشکل برخواهند خورد. مسئله‌ای که البته در حد گمانه‌زنی بوده و تا اعلام رسمی استودیو مارول نمی‌توان چنین تاخیری را قطعی دانست.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو