ایفای نقش دنزل واشینگتن در قامت فرمانده نظامی کارتاژ به نام هانیبال

منبع: گیمفا

2

1402/8/23

14:00


دنزل واشینگتن در همکاری با آنتوان فوکوا ایفای نقش هانیبال، فرمانده مشهور کارتاژی که سوار بر فیل به امپراتوری روم حمله کرد را بر عهده گرفته است.

ایفای نقش دنزل واشینگتن در قامت فرمانده نظامی کارتاژ به نام هانیبال

دنزل واشینگتن در همکاری با آنتوان فوکوا ایفای نقش هانیبال، فرمانده مشهور کارتاژی که سوار بر فیل به امپراتوری روم حمله کرد را بر عهده گرفته است.

همکاری دنزل واشینگتن و آنتوان فوکوا در طی یک دهه گذشته منجر به ساخت ۳ گانه اکشن The Equalizer (برابرساز) شده که آخرین فیلم این مجموعه امسال اکران شد و موفق گشت تا با فروشی بالغ بر ۱۸۷ میلیون دلار، اثری جذاب را برای طرفدارانش به ارمغان بیاورد. در حالی که به نظر می‌رسد پرونده این ۳ گانه به پایان رسیده اما طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، همکاری این کارگردان و بازیگر برای پروژه جاه‌طلبانه‌ دیگری ادامه خواهد داشت که این بار اثری تاریخی و حماسی خواهد بود.

خبرگزاری ددلاین گزارشی را منتشر کرده مبنی بر این که دنزل واشینگتن و آنتوان فوکوا باری دیگر با یکدیگر همکاری کرده تا پروژه‌ای تاریخی حول محور نبردهای روم باستان را به تصویر بکشند. با این تفاوت که تمرکز داستان حول محور دشمن خونی آن‌ها یعنی هانیبال از قوم کارتاژ جریان دارد؛ کسی که ارتش عظیم خود را از اسپانیا و کوه‌های آلپ گذارند و سوار بر فیل سرزمین روم را به آتش کشید تا یکی از بزرگترین دستاوردهای نظامی تاریخ بشر را به ثبت برساند. در کنار این ۲ هنرمند مشهور شاهد حضور جان لوگان به عنوان فیلم‌نامه‌نویس این پروژه خواهیم بود؛ کسی که تاکنون ۳ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و فیلم‌نامه پروژه تاریخی و حماسی گلادیاتور اثر ریدلی اسکات را نیز به نگارش درآورده بود.

دنزل واشینگتن چیزی حدود ۲ دهه پیش نیز علاقه بسیاری برای ایفای نقش در قامت این شخصیت تاریخی داشت که کمپانی فاکس در آن زمان قصد تولید آن را داشت. با این حال دوری طولای مدت از خانواده مانع بزرگی بر سر راه این بازیگر توانمند بود تا در نهایت از ایفای نقش هانبیال کناره‌گیری نماید. حال او نه تنها پروژه مورد علاقه خود را وارد فاز تولید خواهد کرد، بلکه در کنار آن ایفای نقش یک شخصیت تاریخی دیگر را در دنباله فیلم گلادیاتور نیز بر عهده گرفته است.

فیلم بدون عنوان از تقابل هانبیال کارتاژی با امپراتوری روم که توسط کمپانی نتفلیکس تولید خواهد شد، پروژه‌ای پرهزینه و جاه‌طلبانه توصیف شده و باید دید که پروسه تولید آن چه زمانی رسماً آغاز خواهد شد.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو