فیلم دوستان خیالی | داستان، بازیگران و تاریخ اکران

فیلم دوستان خیالی | داستان، بازیگران و تاریخ اکران


منبع: پلازا

1

1402/8/25

09:13


فیلم دوستان خیالی | داستان، بازیگران و تاریخ اکران

فیلم دوستان خیالی (Imaginary Friends) یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2024 منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم IF 2024 آشنا شویم.

ژانر فیلم Imaginary Friends 2024 فانتزی و کمدی است. رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، جان کرازینسکی (John Krasinski)، فیونا شاو (Fiona Shaw)، کیلی فلمینگ (Cailey Fleming)، فیبی والر بریج (Phoebe Waller-Bridge)، استیو کرل (Steve Carell)، امیلی بلانت (Emily Blunt) و مت دیمون (Matt Damon) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. جان کرازینسکی همچنین کارگردان و یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به بررسی فیلم Imaginary Friends 2024 خواهیم پرداخت و در مورد داستان و بعضی از بازیگران این فیلم صحبت خواهیم کرد. همچنین نقد فیلم If 2024 را می‌توانید پس از اکران آن در همین مقاله بخوانید.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران فیلم دوستان خیالی

فیلم Imaginary Friends در تاریخ 17 می 2024 برابر با 28 اردیبهشت 1403 توسط Paramount Pictures در ایالات متحده منتشر خواهد شد. البته در ابتدا تاریخ‌های دیگری برای اکران این فیلم گفته شده بودند. همچنین، مدت زمان فیلم سینمایی دوستان خیالی هنوز مشخص نشده است.

داستان فیلم دوستان خیالی

به طور خلاصه فیلم سینمایی دوستان خیالی درباره یک دختر است که توانایی دیدن دوستان خیالی افرادی را پیدا می‌کند که توسط کودکانی که به آن‌ها کمک کرده‌اند رها شده‌اند. برای ادامه داستان می‌توانید منتظر بمانید و پس از انتشار آن دانلود فیلم Imaginary Friends 2024 را شروع کنید.

هنرپیشه های فیلم If 2024

فیلم If 2024

در این فیلم بازیگران متعددی به ایفای نقش پرداخته‌اند و بعضی از آن‌ها به عنوان صداپیشه حضور دارند. در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از بازیگران فیلم دوستان خیالی آشنا خواهیم شد. علاوه بر این می‌توانید نمرات فیلم سینمایی دوستان خیالی را در همین مقاله پس از انتشار آن بررسی کنید.

رایان رینولدز

فیلم Imaginary Friends 2024

رایان رینولدز یک بازیگر، تهيه‌كننده و تاجر کانادایی آمریکایی است که در تاریخ 23 اکتبر 1976 برابر با 1 آبان 1355 در ونکوور (Vancouver) در بریتیش کلمبیا (British Columbia) متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است و موفقیت تجاری زیادی داشته‌اند می‌توان فیلم‌های Deadpool را نام برد که برای بازی در آن کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب نیز شده است. او همچنین در فیلم Free Guy محصول سال 2021 و فیلم Spirited محصول سال 2022 به ایفای نقش پرداخته است.

جان کرازینسکی

بررسی فیلم Imaginary Friends 2024

جان کرازینسکی یک بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهيه‌كننده آمریکایی است که در تاریخ 20 اکتبر 1979 برابر با 28 مهر 1385 در بوستون (Boston) در ایالت ماساچوست (Massachusetts) متولد شد. از جمله جایزه‌هایی که او کاندید دریافت آن‌ها شده است می‌توان Primetime Emmy را نام برد. جان کرازینسکی بیشتر برای ایفای نقش در سریال The Office شناخته شده است. او همچنین کارگردانی فیلم A Quiet Place و قسمت دوم آن را بر عهده داشته است که تحسین منتقدان را دریافت کرد.

فیونا شاو

معرفی فیلم دوستان خیالی

فیونا شاو یک بازیگر اهل ایرلند است که در تاریخ 10 جولای 1958 برابر با 19 تیر 1337 متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان مجموعه فیلم‌های Harry Potter را نام برد که در آن‌ها به ایفای نقش Petunia Dursley پرداخته بود. او جایزه‌های مختلفی از جمله Olivier Award و بفتا کسب کرده است و همچنین کاندید دریافت جایزه‌های Primetime Emmy و Tony Award شده است. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Enola Holmes محصول سال 2020 و سریال Andor محصول سال 2022 را نام برد.

فیبی والر بریج

هنرپیشه های فیلم If 2024

فیبی والر بریج یک بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده انگلیسی است که در تاریخ 14 جولای 1985 برابر با 23 تیر 1364 در لندن (London) متولد شد. او به عنوان نویسنده و بازیگر اصلی سریال Fleabag که از سال 2016 تا سال 2019 منتشر شده بود، دو جایزه گلدن گلوب، یک جایزه تلویزیونی آکادمی بریتانیا و سه جایزه Primetime Emmy دریافت کرد. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان Indiana Jones and the Dial of Destiny محصول سال 2023 را نام برد.

استیو کرل

داستان فیلم دوستان خیالی

استیو کرل یک بازیگر، کمدین، تهيه‌كننده و کارگردان اهل آمریکا است که در تاریخ 16 آگوست 1962 برابر با 25 مرداد 1341 در ایالت ماساچوست متولد شد. او بیشتر برای ایفای نقش در سریال The Office شناخته شده است. استیو کرل برای بازی در آن یک جایزه Golden Globe کسب کرد و کاندید دریافت جایزه Primetime Emmy شد. او همچنین در فیلم Foxcatcher به ایفای نقش پرداخت و کاندید دریافت جایزه‌های اسکار، گلدن گلوب و بفتا شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم Asteroid City به کارگردانی وس اندرسون که در سال 2023 منتشر شده است نام برد.

امیلی بلانت

بازیگران فیلم دوستان خیالی

امیلی بلانت یک بازیگر اهل بریتانیا است که در تاریخ 23 فوریه 1983 برابر با 4 اسفند 1361 در لندن متولد شد. از جمله فیلم‌های سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم A Quiet Place محصول سال 2018، فیلم A Quiet Place Part II محصول سال 2020، فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) و Pain Hustlers محصول سال 2023 را نام برد. همچنین امیلی بلانت کاندید دریافت جایزه‌های مختلفی از جمله بفتا شده است و جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران سینما کسب کرده است.

مت دیمون

داستان فیلم دوستان خیالی

مت دیمن یک بازیگر، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس اهل آمریکا است که در تاریخ 8 اکتبر 1970 برابر با 16 مهر 1349 در ایالت ماساچوست متولد شد. او یکی از بازیگرانی است که فیلم‌هایی که در آن‌ها بازی کرده است در مجموع فروش بسیار زیادی داشته‌اند. مت دیمون جایزه‌های متعددی کسب کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان جایزه‌های گلدن گلوب و اسکار برای فیلم Good Will Hunting را نام برد.

او همچنین برای بازی در فیلم The Martian جایزه گلدن گلوب دریافت کرد و کاندید دریافت جایزه‌های اسکار و بفتا شد. از جمله جایزه‌های دیگری که او کاندید دریافت آن‌ها شده است می‌توان جایزه انجمن بازیگران سینما و Primetime Emmy را نام برد. از جمله آثار معروف دیگری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان مجموعه فیلم‌های Bourne را نام برد. او همچنین در فیلم Oppenheimer بازی کرده است.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم سینمایی دوستان خیالی پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران آن صحبت کردیم. هنوز تریلر فیلم If 2024 را منتشر نکرده‌اند. اگر از فیلم‌های کمدی و فانتزی خوشتان می‌آید ممکن است Imaginary Friends فیلم مناسبی برای شما باشد که اوقات فراغت خود را با تماشای آن بگذرانید. می‌توانید پس از اکران آن نظر خود را در مورد فیلم دوستان خیالی و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر منتظر انتشار فیلم یا سریال جدید دیگری هستید که مقاله آن در این سایت موجود نیست می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو