مذاکره بین مارول و کریس همسورث برای ساخت فیلم Thor 5

منبع: گیمفا

1

1402/8/28

16:00


به نظر می‌رسد که ساخت فیلم Thor 5 به هدف مهمی برای استودیو مارول تبدیل شده و خواهان همکاری مجدد با کریس همسورث هستند.

مذاکره بین مارول و کریس همسورث برای ساخت فیلم Thor 5

به نظر می‌رسد که ساخت فیلم Thor 5 به هدف مهمی برای استودیو مارول تبدیل شده و خواهان همکاری مجدد با کریس همسورث هستند.

کریس همسورث بازیگر ۴۰ ساله استرالیایی در سال ۲۰۱۱ با فیلم Thor (ثور) وارد دنیای سینمایی مارول شد و ایفای نقش خدای رعد را بر عهده گرفت. کسی که شاید که تنها ابرقهرمانی از دنیای سینمایی مارول باشد که در طی ۱۲ سال گذشته بارها و بارها شخصیت‌پردازی وی دچار تغییرات بنیادی شده و هر بار که در فیلمی از MCU حضور پیدا کرده، با حال و هوای کاملاً متفاوتی به تصویر کشیده شده و کریس همسورث برخلاف باقی همتایان خود هیچگاه روند ثابت و آرامی نداشته است.

گویا به تصویر کشیدن چنین ابرقهرمان قدرتمندی خارج از فضای کمیک به کاری سخت و چالش‌برانگیز برای مارول تبدیل شده و سران این استودیو نمی‌تواند روند باثباتی را برای وی حفظ نماید. مسئله‌ای که طی سال‌های اخیر با روی کار آمدن تایکا وایتیتی به عنوان نویسنده و کارگردان فیلم‌های اخیر این ابرقهرمان نظیر Thor: Ragnarok (ثور: رگناروک) و Thor: Love and Thunder (ثور: عشق و آذرخش) سبب شد تا او به معنای واقعی کلمه به ابتذال کشیده شده و حتی خشم طرفداران ۲ آتیشه مارول را نیز برانگیخت.

با این حال هفته پیش شاهد مصاحبه جالبی از سوی تایکا وایتیتی بودیم که در کنار اعلام کناره‌گیری از دنیای سینمایی مارول، به صورت غیرمستقیم ساخت فیلم Thor 5 را با حضور کارگردان و نویسنده‌ای جدید تایید کرد. علی‌رغم این که حضور شخصیت ثور به عنوان یکی از آخرین بازمانده‌های گروه اصلی انتقام‌جویان، در فیلم‌های گروهی آتی دنیای سینمایی مارول موضوع قابل انتظاری به نظر می‌رسد اما امروز گزارش جدیدی منتشر شده که خبر از آغاز مذاکرات بین استودیو مارول و شخص کریس همسورث برای تولید فیلم اختصاصی جدیدی از شخصیت ثور می‌دهد. بدین ترتیب خدای رعد تبدیل به نخستین ابرقهرمانی از کمیک‌های مارول می‌شود که صاحب ۵ فیلم اختصاصی بر پرده سینما خواهد شد.

بسیاری از طرفداران مارول، بهترین نسخه به تصویر کشیده شده از ثور را متعلق به فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) می‌دانند. نسخه‌ای که در عین حفظ تعادل بین لحن کمدی و جدی، قدرت‌های واقعی او را به معرض نمایش گذاشت و او را ابرقهرمانی غیرقابل توقف به تصویر کشید که حتی ۶ سنگ ابدیت در کنار هم نیز توان رویارویی با وی را نداشتند.

در هر حال باید تا انتشار اطلاعات بیشتر صبر کرد و دید که با توجه به وضعیت فعلی آثار سینمایی و تلویزیونی مارول، چه آینده‌ای در انتظار شخصیت ثور بوده و مهمتر از آن، چه افرادی نویسندگی و کارگردانی پنجمین فیلم اختصاصی او را بر عهده خواهند گرفت.

منبع: ردیت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو