ایفای نقش آنیا تیلور-جوی به عنوان سیلور سرفر مونث در فیلم Fantastic Four

منبع: گیمفا

2

1402/9/3

11:04


به نظر می‌رسد که آنیا تیلور-جوری ۲۷ ساله برای ایفای نقش شخصیتی منفی به دنیای سینمایی مارول پیوسته و در فیلم Fantastic Four حضور پیدا خواهد کرد.

ایفای نقش آنیا تیلور-جوی به عنوان سیلور سرفر مونث در فیلم Fantastic Four

به نظر می‌رسد که آنیا تیلور-جوری ۲۷ ساله برای ایفای نقش شخصیتی منفی به دنیای سینمایی مارول پیوسته و در فیلم Fantastic Four حضور پیدا خواهد کرد.

فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های آتی دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود که تمامی توجهات به سمت آن معطوف شده تا شخصیت‌های مهمی نظیر آقای شگفت‌انگیز، دکتر دووم، سیلور سرفر و گالاکتوس را وارد MCU کرده و وقایعی جذاب و هیجان‌انگیز را حول محور آن‌ها رقم بزند. فیلمی به کارگردانی مت شکمن که شایعه تیم بازیگران آن حسابی جنجالی ظاهر شده و تاکنون نام‌هایی نظیر پدرو پاسکال، ونسا کربی و جان کرازینسکی برای حضور در این پروژه به چشم خورده است.

در حالی که استودیو مارول هنوز هیچ کدام از بازیگران این فیلم مورد انتظار را اعلام نکرده اما هفته گذشته شاهد پخش شایعه پر سر و صدایی بودیم که با واکنش‌های متفاوتی از سوی طرفداران مارول روبرو شد. شایعه‌ای که خبر از حضور شخصیت محبوب سیلور سرفر ولی با جنسیت مونث در دنیای سینمایی مارول می‌داد. شخصیتی که به عنوان دست راست گالاکتوسی شناخته می‌شود که طبق گزارشات خاویر باردم برای ایفای نقش این موجود کیهانی عظیم و سیاره‌خوار در حال مذاکره می‌باشد.

امروز نیز گزارشی غیررسمی منتشر شده که خبر از ایفای نقش سیلور سرفر توسط آنیا تیلور-جوی ۲۷ ساله‌ای می‌دهد که تاکنون نامزد دریافت جوایزی نظیر گلدن گلوب و امی شده است. نکته حائز اهمیت در کمیک‌ها نسبت به این موضوع می‌باشد که خادمین مختلفی تاکنون برای گالاکتوس به تصویر کشیده‌اند که برخی از آن‌ها جنسیث مونث داشته‌اند. با این حال سیلور سرفر عموماً به عنوان شخصیتی خاکستری و مذکر در کمیک و فیلم‌ حضور داشته و تغییر جنسیت او حتی با حضور بازیگر شناخته شده و توانمندی همچون آنیا تیلور-جوی می‌تواند با واکنش‌های متفاوتی از سوی مخاطبین مواجه شود.

البته باید توجه داشت که این گزارش غیررسمی بوده و تا زمان اعلامیه رسمی از سوی استودیو مارول نمی‌توان حضور هیچ بازیگری را برای فیلم Fantastic Four قطعی دانست. فیلمی که برای اکران در تاریخ ۲ مه ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است.

آیا شما با انتخاب آنیا تیلور-جوی برای ایفای نقش سیلور سرفر مونث موافق هستید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو