جان هم از ایفای نقش مورد علاقه خود در دنیای سینمایی مارول گفته است

منبع: گیمفا

3

1402/9/5

14:01


جان هم جزو بازیگران درجه یک هالیوود به شمار می‌رود که در کمال تعجب تاکنون ایفای نقشی را در ژانر ابرقهرمانی بر عهده نداشته است.

جان هم از ایفای نقش مورد علاقه خود در دنیای سینمایی مارول گفته است

جان هم جزو بازیگران درجه یک هالیوود به شمار می‌رود که در کمال تعجب تاکنون ایفای نقشی را در ژانر ابرقهرمانی بر عهده نداشته است.

جان هم ۵۲ ساله آمریکایی به عنوان یکی از بازیگران محبوب و توانمند هالیوود به شمار می‌رود که در طی سال‌های گذشته نقش آفرینی‌های جذابی را به معرض نمایش گذاشته و عملاً ثابت کرده که از پس هر نقشی به راحتی برخواهد آمد. هنرمندی که به تازگی با فصل پنجم مجموعه تلویزیونی Fargo (فارگو) حسابی سر و صدا به راه انداخته و طرفدارانش را به وجد آورده است تا حدی که خواستار حضور او در ژانر ابرقهرمانی شده‌اند.

با گسترش دنیای سینمایی مارول و تولید فیلم و سریال‌های مختلفی از ژانر ابرقهرمانی شاهد حضور بازیگران گوناگونی در این فرنچایز گسترده هستیم که به طرز عجیبی تاکنون شانسی برای جان هم در نظر گرفته نشده و علی‌رغم پتانسیل او اما نقشی برایش در نظر گرفته نشده است. بازیگری که علاقه شدیدی به این ژانر داشته و حتی نقشی را برای خود در ذهن تصور کرده تا بلکه روزی بتواند آن را ایفا نماید.

جان هم در مصاحبه جدید خود مورد پرسش از دنیای سینمایی مارول قرار گرفته و حول محور ایفای نقش شخصیت میستر سینسیتر از او سوال پرسیده شده است. بازیگری که برای شما شاید جالب باشد تا بدانید که به صورت افتخاری در جریان یکی از کمیک‌های مردان ایکس حضور پیدا کرده و خوانندگانش را به وجد آورده است.

او در این مصاحبه اعلام کرد که علاقه بسیاری به ژانر ابرقهرمانی داشته و از کودکی کمیک‌های مختلفی را مطالعه می‌کرده است. با این حال حضور او در دنیای سینمایی مارول نیازمند تصمیم افراد بالادستی است که خارج از حیطه او می‌باشد. با این حال اگر که روزی چنین فرصتی نصیبش شود، به بهترین نحو ممکن از آن استفاده خواهد کرد.

جان هم در ادامه فاش کرد که کمیک‌های مردان ایکس و ۴ شگفت‌انگیز جزو آثار مورد علاقه وی به شمار می‌روند و طرفدار شخصیت افسانه‌ای دکتر دووم محسوب می‌شود.

امیدوارم که هر برنامه‌ای که در نظر دارند، شامل من نیز بشود. اگر چنین اتفاقی هم رخ ندهد، می‌دانم که افراد ارزشمندی وجود دارند که می‌توانند جزوی از دنیای آن‌ها قرار گیرند. روایت‌های جذابی از دنیای مردان ایکس و ۴ شگفت‌انگیز می‌تواند در دنیای سینمایی مارول به تصویر کشیده شود که شخصیت دکتر دووم یکی از آن‌ها خواهد بود. کسی چه می‌داند؟ امیدوارم که شانسی برای من در نظر گرفته شود.

باید صبر کرد و دید که کوین فایگی و باقی تهیه‌کنندگان دنیای سینمایی مارول چه برنامه‌هایی برای گسترش این فرنچایز خواهند داشت.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو