زانوبند زاپیامکس (Zapiamax) با تکنولوژی UIC ؛ دیگر به جراحی فکر نکنید

منبع: ایران ناز

2

1402/9/5

14:51


زانوبند زاپیامکس (Zapiamax) با تکنولوژی UIC ؛ دیگر به جراحی فکر نکنید

زانوبند زاپیامکس (Zapiamax) با تکنولوژی UIC ؛ دیگر به جراحی فکر نکنید

 

زانوبند زاپیامکس (Zapiamax) این روزها مورد توجه بسیاری از کسانی است که به در زانو مبتلا شده اند. اما چرا؟ خرید زانوبند زاپیامکس یکی از جدیدترین محصولاتی است که در رفع زانو درد و تنش عضلانی بسیار موثر است.

 

این محصول از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره می برد تا در درمان انواع زانودرد موثرتر باشد. این فناوری UIC نام دارد. این محصول از سه فناوری اولتراسوند، اشعه مادون قرمز و پالس ساعت تشکیل می‌شود.

 

هر یک از این فناوری ها به نوعی آسیب را ترمیم و بازسازی می‌کند، درد را کاهش می‌دهد، اسپاسم عضلانی را نرم و تسکین می‌دهد و در نهایت دامنه حرکتی مفاصل را بهبود می‌بخشد.

 

شرکت زایسترونیک آلمان سازنده این زانوبند است که در عرصه تولید انواع کالاهای پزشکی فعال است. نوآوری و تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات زایسترونیک، محبوبیت این محصولات کاربردی را در پی داشته است.

 

اکنون مردم بسیاری از کشورهای جهان با استفاده از این محصولات زندگی بهتری را تجربه می‌کنند.

 

زانوبند زاپیامکس (Zapiamax) با تکنولوژی UIC ؛ دیگر به جراحی فکر نکنید

 

لزوم استفاده از زانوبند زاپیامکس(Zapiamax)؛ همراه با تغییرات زندگی مدرن

سرعت، ره آورد تغییر روش زندگی از سنتی به مدرن است. به همین دلیل نیروی انسانی از جمله مهم‌ترین بخش در پیشبرد اهداف جوامع به شمار می‌روند که به همین دلیل تحت فشار زیادی قرار دارند.

 

حفظ سلامت نیروی انسانی لازمه توسعه و پایداری است. با فشار زیاد، نیروی کار دچار فرسودگی یا پیری زودرس می‌شود. به این ترتیب در بسیاری از فعالیت‌ها این افراد دچار آسیب‌هایی از جمله عوارض مفصلی خواهند شد.

 

شاید برخی تصور کنند که آسیب‌های مفصلی در کهنسالی پدیدار می‌شوند. اما باید یادآور شد فشار، ضربه یا حوادث در هر سنی باعث بروز آسیب‌های مفصلی خواهند شد. از این مشکلات می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

انواع آرتروز زانو

پارگی رباط‌ها

آسیب به مینیسک

سفتی مفاصل

و دردهای ناشی از فشار زیاد به زانو

 

اینجاست که استفاده از زانوبند زاپیامکس به عنوان یک روش درمانی موثر و کارآمد وارد میدان می‌شود.

 

زانوبند زاپیامکس اصل؛ بهبود قطعی زانو درد

زانودرد یکی از شایع‌ترین دردهای زنان و مردان در سنین مختلف است که بیشتر افراد مسن را درگیر می‌کند. افراد به دلایل مختلفی دچار زانودرد می‌شوند و به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده تجهیزات پزشکی اقدام به تولید انواع زانوبند کرده‌اند.

 

یکی از به روزترین فناوری های درمانی و فیزیوتراپی که در ساخت زانوبند استفاده می‌شود، فناوری UIC است.

 

UIC مخفف سه کلمه اولتراسوند، مادون قرمز و ساعت پالس است که هر کدام اثرات خاصی بر روند بهبود آسیب های زانو دارند. باید گفت که استفاده از این سه فناوری در کنار هم بر درد عضلانی و التهاب مفاصل بسیار موثر است و این کاربردها را دارند:

 

اولتراسوند در زانوبند UIC زاپیامکس (Zapiamax)چه می کند؟

این تکنولوژی با ارسال امواج صوتی باعث افزایش دمای سلولی در عمیق‌ترین بخش‌های بافتی زانو می‌شود. این افزایش دما کم‌کم سرعت گردش خون، اکسیژن‌رسانی و دریافت مواد مغذی از خون را بالا می‌برد.

 

همین سه عامل برای ترمیم و بازسازی بافت‌های آسیب‌دیده کافی است. همچنین افزایش دمای سلولی باعث تسکین درد نیز خواهد شد.

 

نگاهی به عملکرد انفرارد در زانوبند زاپیامکس (Zapiamax)

انفرارد یا امواج مادون قرمز با طول موج 700 نانومتر تا یک میلی‌متر باعث تحریک سلول‌های آسیب‌دیده به ترمیم و بازسازی خود می‌شوند. همچنین این امواج سرعت گردش خون غنی از اکسیژن را در نواحی تحت تاثیر خود بالا می‌برد و روند بهبودی را سرعت می‌بخشد.

 

وظیفه کلاک پالس در زاپیامکس

این تکنولوژی یکی از جدیدترین فناوری‌های فیزیوتراپی است که با ارسال پالس‌های الکتریکی بسیار ظریف و بی‌خطر باعث ایجاد لرزش و ماساژ در عضلات می‌شود. این لرزش‌ها اسپاسم‌های عضلانی را برطرف خواهند کرد و باعث تسکین درد و بهبود دیگر علائم زانو خواهند شد.

 

درمان خانگی آسان زانودرد؛ استفاده از زانوبند زاپیامکس در خانه

برخی از عوارض ناشی از زانو مانند گرفتگی عضلات، کوچک شدن فیله‌های پشت (به دلیل نشستن زیاد و کم تحرکی)، مشکلات خفیف زانو و سایر بیماری‌های زانو، با انجام برخی موارد قابل کنترل و حتی درمان است.

 

به عنوان مثال، افراد می‌توانند با انجام تمرینات فیزیوتراپی در خانه، استفاده از زانوبند زاپیامکس و پیروی از یک سبک زندگی سالم، درد خفیف زانو خود را درمان کنند. همچنین زانودرد ناشی از آسیب‌های کوچک زانو و گرفتگی عضلات با استفاده کوتاه مدت از این زانوبند به راحتی درمان می‌شود.

 

استفاده صحیح از زانوبند زاپیامکس آلمانی و دریافت بهترین نتیجه

برای استفاده از تکنولوژی‌های موجود در این زانوبند باید آداپتور آن را به برق متصل کنید و آن را به دور زانو خود ببندید و روی مبل راحتی یا تختخواب دراز بکشید. بعد از گذشت 3 تا 4 روز فرد متوجه تغییراتی در میزان درد و کمتر شدن شدت علائم خود می‌شود. این تغییرات بعد از 2 تا 3 هفته بسیار چشمگیر خواهند بود.

 

توجه داشته باشید که بعد از استفاده از زانوبند آن را در محلی مناسب نگه داری کنید. شما می‌توانید این زانوبند را روی شلوار نیز استفاده کنید. همچنین برای راحتی در دسترسی به پریز برق برای روشن کردن زانوبند، رابط یا محافظ‌های برقی به شما کمک خواهند کرد.

 

اگر آسیب ایجاد شده هر دو زانوی شما را درگیر کرده است، پیشنهاد می کنیم برای صرفه جویی در وقت و اثر گذاری بهتر، در صورت امکان دو عدد زانو بند تهیه کنید تا درمان دو زانو هم زمان انجام شود.

 

زاپیامکس (Zapiamax) زانوبندی مقرون به صرفه برای همه

قیمت زانوبند زاپیامکس دو میلیون و 960 هزار تومان (2,960,000 تومان) است که نسبت به مزایا و عملکرد محصول، بسیار عالی است.

 

همچنین برای خرید و تهیه این زانوبند نیازی به خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی نیست؛ بلکه می‌توان در خانه با استفاده از گوشی موبایل یا کامپیوتر خود وارد فروشگاه اینترنتی معتبر شوید و زانوبند را سفارش دهید.

 

زانوبند زاپیامکس را از نمایندگی رسمی تهیه کنید

حقیقت این است که امروزه با توجه به گسترش فروشگاه های اینترنتی باید با حواسی جمع از این درگاه ها خرید کنید. به همین دلیل نمایندگی های معتبر فروش زاپیامکس امکاناتی فراهم آورده اند تا شما گرفتار کلاهبرداران نشوید.

 

به همین دلیل شما می توانید پس از سفارش کالا زانوبند را درب منزل تحویل بگیرید و سپس مبلغ را بپردازید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو