جورج سانتوس(کنگره آمریکا) الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/9/11

22:08


حدود صد جمهوری خواه و بیش از 200 دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا به برکناری «جورج سانتوس» 35 ساله از کنگره رای دادند. جورج سانتوس در نوامبر 2022 به مجلس نمایندگان راه یافته بود.

جورج سانتوس(کنگره آمریکا) الان کجاست؟ + بیوگرافی

نمایندگان آمریکا در اقدامی کم سابقه یک عضو کنگره را اخراج کردند

به گزارش نم نمک ، او ششمین عضو منتخب مجلس نمایندگان است که در تاریخ آمریکا به چنین سرنوشتی دچار شده است. جورج سانتوس جمهوری خواه که به دلیل دروغ های مکرر خود معروف شده و به جرایم مالی متهم شده بود ، روز جمعه توسط همتایان خود برکنار شد. حدود صد جمهوری خواه و بیش از 200 دموکرات به برکناری این جوان 35 ساله رأی دادند.

جورج سانتوس(کنگره آمریکا) الان کجاست؟ + بیوگرافی

جورج سانتوس(کنگره آمریکا) الان کجاست؟ + بیوگرافی

به گزارش ب.اف. ام. تی. وی ، جورج سانتوس پس از انتخابش در نوامبر 2022 و به دنبال افشاگری های نیویورک تایمز مجبور شد اعتراف کند که در مورد بخش هایی از زندگی خود دروغ گفته است تا رزومه خود را پر بار کند.

او اعتراف کرد که هرگز برای بانک های بزرگ آمریکایی گلدمن ساکس یا سیتی گروپ کار نکرده است و همچنین مدرک دانشگاهی از دانشگاه نیویورک (NYU) نداشته است.

سانتوس «به دنبال سوءاستفاده از هر جنبه از نامزدی خود برای منافع مالی شخصی خود بود و مداوم به رای دهندگان ، کمک کنندگان و تیم خود در مورد گذشته و تجربیات خود دروغ می گفت.»

این قانون گذار جمهوری خواه آمریکایی از پول اختلاس شده برای خرید در فروشگاه لوکس Ferragamo ، در یک کازینو و برای درمان های زیبایی با "بوتاکس" استفاده می کرد.

چند روز پیش ، جورج سانتوس در یک مصاحبه گفت : «در میان اعضای کنگره ایالات متحده آمریکا انبوهی از مجرمان و کسانی با همه نوع سوابق کثیف وجود دارند. من همکارانی دارم که بیشتر از هر چیز نگران مست کردن در هر شب با لابی گرهای بعدی و رابطه با آنها بوده و وانمود می کنند هیچ کدام از ما نمی دانیم چه اتفاقی می افتد و از آن طرف مردم آمریکا را می فروشند.»


بیوگرافی جورج سانتوس

جورج آنتونی دوولدر سانتوس متولد 22 ژوئیه 1988 یک سیاستمدار آمریکایی است که از ژانویه تا دسامبر 2023 به عنوان نماینده ایالات متحده برای منطقه سوم کنگره نیویورک خدمت می کرد. او یکی از اعضای حزب جمهوری خواه بود و پس از نامزدی ناموفق در سال 2020 در سال 2022 به کنگره انتخاب شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو