بهترین کروم‌بوک‌ها سال ۲۰۲۳ کدامند؟

بهترین کروم‌بوک‌ها سال ۲۰۲۳ کدامند؟


منبع: پلازا

2

1402/9/23

08:23


بهترین کروم‌بوک‌ها سال ۲۰۲۳ کدامند؟

امروزه کروم بوک ها دیگر لپتاپ هایی نیستند که از طریق یک مرورگر و چند زبانه مدیریت شوند زیرا در این زمینه طیف گسترده ای از نیازهای محاسباتی کاربران به Chromebook ها اضافه شده که در ادامه میتوانید با بهترین کروم‌بوک‌ها سال ۲۰۲۳ آشنا شوید.

سیستم عامل کروم بکارگیری شده در کروم بوک ها به نسبت گذشته بسیار مفیدتر ظاهر شده اند که این موضوع سبب بوجود آمدن قدرت های مناسبی در آنها شده است. برخی کروم بوک های ارزان به دلیل کاهش قیمت میزبان پردازنده و سخت افزارهای ضعیفی هستند که متاسفانه همین ذهنیت برای کاربران بسیاری ترسیم شده است که کروم بوک ها غالبا ضعیف هستند. برای پاسخ به چنین اشتباهاتی لیستی از بهترین کروم‌بوک‌ها سال ۲۰۲۳ را برای شما آماده سازی نموده ایم که این لیست نوید یکسری محصولات قدرتمند و با ارزش را میدهد.

فهرست مطالب

بهترین کروم‌بوک‌ها سال ۲۰۲۳

امروزه دستیابی به یک کروم بوک مناسب از رنج قیمتی 400 تا 600 دلار امکان پذیر شده است و همین امر عامل مهمی بر روی آوردن کاربران به سمت کروم بوک ها شده است. کمپانی گوگل در طول سال های اخیر توانسته سهم عظیمی از نیاز کاربران به لپ تاپ های مناسب را به سمت کروم بوک ها جذب کند که بدنیست بدانید لیست بهترین کروم‌بوک‌ها سال ۲۰۲۳ براساس بررسی مواردی نظیر: سخت افزار، صفحه نمایش، باتری، قیمت و مزایا تهیه شده است که پیشنهاد میشود با پلازا همراه باشید.

1. Acer Chromebook Spin 714

1. Acer Chromebook Spin 714

مشخصات اصلی کروم بوک:

  • پردازنده: Intel Core i5-1335U
  • کارت گرافیک: Intel Iris Xe
  • رم: 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 256 گیگابایت اس اس دل NVMe
  • صفحه نمایش: 14 اینچ با وضوح 1920 * 1200

این محصول ایسر با برخورداری از پردازنده اینتل مناسب توانسته جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد که بدنیست بدانید در رنج قیمتی این محصول گزینه ای بهتر از این مورد یافت نمیشود. Acer Chromebook Spin 714 با زیبایی و ظرافت هرچه تمام توسعه یافته است که همین امر سبب شده تا شاهد زیبایی های خوبی در طراحی آن باشیم. بکارگیری فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت که از نوع SSD NVMe بوده میتواند سرعت و راندمان مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. همچنین بدنیست بدانید خبری از کارت گرافیک مستقل نخواهد بود و باید به رم 8 گیگابایت بسنده کنید. جهت معرفی دیگر کروم بوک های برتر 2023 با ما همراه باشید.

2. Asus Chromebook Plus CX34

2. Asus Chromebook Plus CX34

مشخصات اصلی کروم بوک:

  • پردازنده: Intel Core i3-1215U
  • کارت گرافیک: Intel UHD
  • رم: 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 128 یا 256 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 15 اینچ با وضوح 1920 * 1080 و نرخ تازه سازی 60 هرتز

دومین محصول موجود در این لیست Asus Chromebook Plus CX34 نام داشته که باید بدانید پردازنده مناسب و کارآمد کروم بوک که از مدل اینتل بوده میتواند در کنار کارت گرافیک همراه خود مزایای مناسبی را برایتان به ارمغان بیاورد. رم 8 گیگابایتی کروم بوک با دو مدل عرضه شده که بسته به نیاز خود میتوانید به ظرفیت های داخلی 128 یا 256 گیگابایت دسترسی داشته باشید. صفحه نمایش مناسب با نرخ بروزرسانی 60 هرتز که از نوع IPS بوده از دیگر مشخصات Asus Chromebook Plus CX34 بشمار میرود. این کروم بوک با صفحه نمایش تخت خود میتواند مزایای بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد که نسبت به موقعیت مکانی و شرایط فعلی تان قادر به تغییر آن خواهید بود. قیمت پایه ای که برای این محصول ایسوس درنظر گرفته شده 400 دلار بوده است.

3. Asus Chromebook Flip CX5

3. Asus Chromebook Flip CX5

مشخصات اصلی کروم بوک:

  • پردازنده: Intel Core i3-1215U
  • کارت گرافیک: Intel Iris Xe
  • رم: 8 یا 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 15.3 اینچ مدل IPS و وضوح 1920 * 1060 با نرخ تازه سازی 60 هرتز

همانطور که شاهد هستید کروم بوک Asus Chromebook Flip CX5 دومین محصول از برند ایسوس بوده است که مشخصات مناسبی را نسبت به نسخه قبلی در اختیار دارد. از اصلی ترین مزایای این محصول میتوان به رم 16 گیگابایتی آن اشاره داشت که این مورد برای اشخاصی که نیازمند سرعت بیشتری هستند مفید بوده است. از طرفی دیگر برای ایجاد تعادل در بخش قیمت، شرکت ایسوس فضای ذخیره سازی را روی 128 گیگابایت قرار داده است. متاسفانه قیمت پایه ای این محصول به نسبت دیگر موارد تندتر بوده است که همین امر سبب شده تا علاقه کاربران نسبت به خرید آن کمتر از نسخه قبلی این محصول باشد.

4. Lenovo Chromebook Duet 5

4. Lenovo Chromebook Duet 5

مشخصات اصلی کروم بوک:

  • پردازنده: Qualcomm Snapdragon 7c Gen 2
  • کارت گرافیک: Qualcomm Adreno
  • رم: 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 13.3 اینچ مدل OLED و وضوح 1920 * 1080 و نرخ تازه سازی 60 هرتز

در واقع باید بدانید که Lenovo Chromebook Duet 5 یک تبلت محسوب میشود تا یک کروم بوک ولی به هر حال در آن شاهد بکارگیری سیستم عامل کروم هستیم. در بخش پردازنده ای این محصول از تراشه های موبایل استفاده شده که خوشبختانه حضور اسنپدراگون 7 نسل 2 میتواند سرعت و راندمان مناسبی را برای شما به همراه داشته باشد. حضور این تراشه در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو میتواند اجازه نصب و راه اندازی بسیاری از برنامه و بازی هارا به شما بدهد. فضای 128 گیگابایت و صفحه نمایش مدل اولد Lenovo Chromebook Duet 5 قطعا به کار افراد بسیاری خواهد آمد. پیشنهاد میشود در ادامه لیست جهت معرفی محصولات بیشتر با ما همراه باشید.

5. HP Dragonfly Pro Chromebook

5. HP Dragonfly Pro Chromebook

مشخصات اصلی کروم بوک:

  • پردازنده: Core i5-1235U
  • کارت گرافیک: Iris Xe
  • رم: 16 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 256 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 14 اینچ مدل IPS با وضوح 1600 * 2560 و نرخ تازه سازی 60 هرتز

HP Dragonfly Pro Chromebook در حال حاضر آخرین محصول معرفی شده در این لیست بوده است که بدنیست بدانید میزبان مزایای خوبی بوده که از اصلی ترین آنها میتوان به مواردی همچون: طراحی زیبا و مدرن، صفحه نمایش جادار با وضوح بالا، وب کم 8 مگاپیکسلی، صفحه کلید راحت با نورپردازی سرگرم کننده RGB، پد لمسی هاپتیک با راندمان و کارایی عالی، بلندگوهای چهارگانه پانچی خوب و… اشاره داشت.

همچنین باید بدانید یکسری معایب نیز در این محصول اچ پی وجود داشته است که اگر بخواهیم به اصلی ترین آنها اشاره داشته باشیم باید بدانید که: قیمت بالا، استفاده از سیلیکون اینتل نسل قبلی، بدون قلم بودن از اصلی ترین معایب این کروم بوک محسوب میشود. نظر شما نسبت به HP Dragonfly Pro Chromebook چیست؟ آیا با تمام مزایای ذکر شده و مشخصات سخت افزاری نسبتا خوبش بازهم میتواند گزینه خوبی برای خرید باشد یا خیر؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

سخن پایانی

بررسی یکایک محصولات موجود در لیست بهترین کروم‌بوک‌ها سال ۲۰۲۳ به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به اصلی ترین مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری کروم بوک ها اشاره شد تا در پایان بتوانید با لیستی خوب و مفید آشنا شوید. نظر شما نسبت به این لیست چیست؟ شما عزیزان میتوانید گزینه های پیشنهادی خود و یا نقدهای مثبت و منفی که نسبت به لیست بهترین کروم‌بوک‌ها سال ۲۰۲۳ دارید را برایمان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید و به تکمیل شدن این مقاله از دیدگاه کاربران کمک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو