لپ‌ تاپ ایسوس ZenBook 14 با پردازنده‌ اینتل Core Ultra معرفی شد

منبع: تکراتو

2

1402/9/24

20:28


نسل جدید لپ‌تاپ ایسوس ZenBook 14 اولد با پردازنده‌های اینتل Core Ultra معرفی شد. این لپتاپ در سه نسخه با پردازنده‌های Core Ultra i9 ،Core Ultra i7 و Core Ultra i5 به بازار عرضه خواهد شد.

لپ‌ تاپ ایسوس ZenBook 14 با پردازنده‌ اینتل Core Ultra معرفی شد

نسل جدید لپ‌تاپ ایسوس ZenBook 14 اولد با پردازنده‌های اینتل Core Ultra معرفی شد. این لپتاپ در سه نسخه با پردازنده‌های Core Ultra i9 ،Core Ultra i7 و Core Ultra i5 به بازار عرضه خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید اینتل دیروز از پردازنده‌های جدید خود با نام Core Ultra رونمایی کرد. پس از این واقعه، تولیدکنندگان زیادی لپ تاپ‌های جدید خود با این چیپست را معرفی کردند که یکی از آنها زنبوک 14 از برند تایوانی ایسوس است. اگر به یاد داشته باشید نسل قبلی این دستگاه در ژانویه سال گذشته در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شد و حالا آخرین نسخه این لپتاپ با مشخصات خیره‌کننده و قدرتمند به بازار آمده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات فنی لپ‌تاپ ایسوس ZenBook 14

ایسوس ذن‌بوک 14 OLED با بدنه محکم و فلزی خود تنها 1.4 کیلوگرم وزن و 14.8 میلی متر ضخامت دارد. این لپ‌تاپ از یک صفحه کلید با نور پس‌زمینه و یک صفحه لمسی ErgoSense برخوردار است که به عنوان صفحه اعداد (نام پد) نیز عمل می‌کند. همچنین وبکم این دستگاه از کیفیت بسیار بالای 1080p برخوردار است.

ایسوس ZenBook 14

همان‌طور که از نام ZenBook 14 OLED پیداست، این لپتاپ دارای صفحه نمایش 14 اینچی اولد با وضوح 3K، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت است. این نمایشگر در گزینه‌های لمسی و غیر لمسی و با رزولوشن فول‌اچ‌دی و نرخ نوسازی 60 هرتزی نیز قابل سفارش است. این لپتاپ از گواهی صفحه نمایش DisplayHDR True Black 500 برخوردار است و در بخش صوتی، به بلندگوهای داخلی فوق خطی از هارمن کاردن مجهز شده و از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند.

در بخش سخت افزار ASUS ZenBook 14 OLED از پردازنده‌های نسل چهاردهم اینتل در سه نسخه متفاوت Core Ultra i9 ،Core i7 و Core i5 استفاده شده که قدرت آن در ترکیب با پردازنده گرافیکی Intel Arc و حداکثر 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی SSD تکمیل می‌شود. انرژی مورد نیاز این دستگاه نیز از طریق یک باتری 75 وات ساعتی با پشتیبانی از شارژ 65 واتی تامین می‌شود.

از دیگر مشخصات ایسوس ذن‌بوک 14 اولد می‌توان به وایفای 6E، دو پورت تاندربولت 4 (Thunderbolt)، یک پورت USB 3.2 Gen1 تایپ A، یک پورت HDMI 2.1 و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد.

نسخه پایه ایسوس ZenBook 14 OLED با قیمت اولیه 1299 دلار به فروش می‌رسد. در حال حاضر می‌توان این محصول را از فروشگاه الکترونیک ایسوس در ایالات متحده، پرتغال و سایر مناطق منتخب خریداری کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره لپ‌تاپ ایسوس ZenBook 14 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو