لپ‌تاپ Acer Swift Go 14 با پردازنده جدید اینتل و قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

منبع: تکراتو

2

1402/9/24

19:52


لپ‌تاپ Acer Swift Go 14 با پردازنده Intel Ultra 7 155H اینتل و صفحه نمایش 14 اینچی با قابلیت تازه‌سازی 90 هرتزی صفحه رسما معرفی شد.

لپ‌تاپ Acer Swift Go 14 با پردازنده جدید اینتل و قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

لپ‌تاپ Acer Swift Go 14 با پردازنده Intel Ultra 7 155H اینتل و صفحه نمایش 14 اینچی با قابلیت تازه‌سازی 90 هرتزی صفحه رسما معرفی شد.

ایسر به تازگی لپ تاپ Swift Go 14 را معرفی کرده است که با قابلیت‌های هوش مصنوعی درآمیخته شده است. این لپ تاپ از پردازنده‌های Intel Core Ultra با واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) Intel Arc و Intel AI Boost پشتیبانی می‌کند. این محصول برای دانشجویان، حرفه‌ای‌ها و خالقان طراحی شده و این اطمینان را می‌دهد که با قدرت محاسباتی کارآمد برای بارهای کاری AI و تجربیات جذاب به خوبی عمل کند. ایسر بر ویژگی‌های هوش مصنوعی Swift Go 14 تأکید دارد، مانند Acer PurifiedVoice و Acer PurifiedView برای ویدیوکنفرانس‌ها، همراه با ابزارهای سفارشی‌سازی بر روی لپ تاپ.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لپ‌تاپ Acer Swift Go 14

لپ تاپ Swift Go 14 ایسر با استفاده از آخرین پردازنده Intel Core Ultra 7 155H، با استانداردهای Intel Evo Edition سازگاری دارد و از شارژ سریع و تا 12.5 ساعت عمر باتری پشتیبانی می‌کند. با استفاده از Intel AI Boost و Intel Arc GPU، این لپ تاپ عملکرد بهینه را ارائه می‌دهد که برای بازی‌های عادی یا ایجاد محتوا مناسب است. همچنین Acer Swift Go 14 از Intel Unison پشتیبانی می‌کند که امکان ادغام بی‌دردسر با دستگاه‌های Android یا iOS را فراهم می‌کند.

در این لپ تاپ ویژگی‌های پشتیبانی‌شده توسط هوش مصنوعی مانند Acer PurifiedVoice و Acer PurifiedView برای بهبود ویدیوکنفرانس‌ها معرفی شده است. Acer QuickPanel زمانی ظاهر می‌شود که استفاده از دوربین یا میکروفون تشخیص داده می‌شود و تنظیمات را ساده‌تر می‌کند. Acer AlterView از نقشه‌های عمق تولیدشده توسط هوش مصنوعی برای تبدیل تصاویر 2D به والپیپرهای سه‌بعدی متحرک استفاده می‌کند.

Acer Swift Go 14

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 14 اینچی اولد با رزولوشن 2.8k و همچنین نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی است. این صفحه نمایش 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و به گواهی VESA Display HDR True Black 500 مجهز شده است.

Swift Go 14 ایسر دارای یک شاسی آلومینیومی سبک با وزن 1.32 کیلوگرم و ضخامت آن 14.9 میلی‌متر است. همچنین دارای یک پد لمسی OceanGlass سازگار با محیط‌زیستی است که از پلاستیک‌های رها شده در دریاها ساخته شده است و سطح اسکرول بزرگتری ارائه می‌دهد. پورت‌های ارتباطی ضروری از جمله USB Type-C، HDMI 2.1 و یک شیار MicroSD، همراه با Wi-Fi 6E و Bluetooth LE Audio اینتل برای اتصالات بی‌سیم حضور دارند.

لپتاپ Acer Swift Go 14 در ژانویه 2024 در بازار آمریکا با قیمت ابتدایی 799.99 دلار عرضه می‌شود و در اروپا در دسامبر با قیمت ابتدایی 1199 یورو عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد لپ‌تاپ Acer Swift Go 14 چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو