منبع: آسمونی

635

1398/5/26

21:34


بهترین و پر مصرف ترین کرم پودرهای روز دنیا به انتخاب وب سایت آسمونی

انتخاب و خرید کرم پودر مناسب دغدغه خیلی از خانم های جوان هست.اینکه شما بخواهید کرم پودرهای مختلف رو تست کنید تا کرم پودر مورد علاقه تون و مناسب و سازگار با پوستتون رو پیدا کنید اصلا کار عاقلانه ای به نظر نمی رسه چون هم هزینه زیادی برای خرید انواع و اقسام کرم پودرها باید پرداخت کنید و هم ممکنه در این بین آزمون های خطا و درست کرم پودری خریداری کنید که آسیب جدی به پوستتون برسونه.

فروشگاه بادومی

فروشگاه بادومی

به همین خاطر ما امروز می خواهیم 10 تا از کرم پودرهای خوب و پرمصرف روز دنیا رو که از فروشگاه بادومی می تونید تهیه کنید رو باهم بررسی کنیم تا موقع خرید بتونید راحت تر تصمیم بگیرید.فروشگاه بادومی بیش از 5 سال است که فعالیت خود را در زمینه  فروش محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز کرده است و علاوه بر خرید محصولات آرایشی و بهداشتی میتوانید از مطالب آموزشی این وب سایت لذت ببرید.

معرفی 10 کرم پودر پر مصرف دنیا

معرفی 10 کرم پودر پر مصرف دنیا

1-کرم پودر نارس Nars foundation all day luminous

اولین کرم پودری که می خواهیم در ارتباط باهاش صحبت کنیم کرم پودر محبوب و دوست داشتنی نارس هست.

کرم پودر نارس در مجموع 20 رنگ داره و تقریبا هر رنگ پوستی که داشته باشید قطعا از بین کرم پودرهای نارس می تونید کرم پودر مناسب و هم رنگ با پوستتون رو پیدا کنید .به خصوص اگه پوستتون رنگی متمایل به زیتونی و زرد دارید بهترین گزینه برای شما کرم پودر نارس هست.

این کرم پودر به طور شگفت انگیزی سبک بوده و بعد از زدن اون به پوستتون اصلا احساس سنگینی نمی کنید و از اونجایی که چربی زیادی نداره برای روزهای تابستون یک گزینه عالی هست.

بافت کرم پودر مایع بوده و به راحتی روی پوست می تونید پخشش کنید فقط باید بعد از استفاده از کرم پودر یک دقیقه صبر کنید تا کرم پودر کمی خشک شود.این کرم پودر به خوبی بین 8-9 ساعت بدون اینکه محو بشه روی پوست شما باقی می مونه . کاور کرم پودر نارس متوسط بوده و کاملا طبیعی است.

به طور کلی اگه دنبال یه کرم پودر هستید که ظاهر طبیعی و مات و مخملی برای پوستتون به ارمغان بیاره ،ماندگاری خوب و قوی در بازه زمانی کمتر از 10 ساعت داشته باشه، کاور خوب و نسبتا بالایی داشته باشه و مهم تر از همه حس طراوت و سبکی پوستتون رو ازبین نبره پیشنهاد میکنم تنها دو پمپ از کرم پودر نارس  Nars foundation all day luminous رو روی پوستتون تست کنید.قطعا نتیجه همون چیزی هست که انتظارش رو داشتید.

قیمت:48 دلار آمریکا
وزن:30 میلی لیتر
بسته بندی:بطری شیشه ای مات زرق و برق دار همراه با پمپ
نتیجه:مات و مخملی
ماندگاری:8-10 ساعت بدون لمس کردن (تست شده روی پوست خشک)
مناسب برای پوست های:نرمال- پوست ترکیبی مایل به چرب-پوست خشک
خرید: کرم پودر نارس

کرم پودر نارس Nars foundation all day luminous

کرم پودر نارس Nars foundation all day luminous

کرم پودر نارس Nars foundation all day luminous

کرم پودر نارس مدل all day luminous

تست کرم پودر نارس اصل

تست کرم پودر نارس اصل

قیمت کرم پودر نارس

قیمت کرم پودر نارس

NARS All Day Luminous Weightless Foundation

NARS All Day Luminous Weightless Foundation

تست رنگ کرم پودر نارس اصل

تست رنگ کرم پودر نارس اصل

2-کرم پودر استی لودر دابل ور ESTEE LAUDER

متاسفانه هنوز آمار دقیقی از کشته و مرده های این کرم پودر دوست داشتنی در دست نیست. ولی فکر میکنم بیش از 20 -30 میلیون نفر باشن.

من هرچی از محبوبیت این کرم پودر بگم باز کم گفتم .این کرم پودر حدودا 10 دلار از کرم پودر نارس ارزون تر هست ولی باز در رنج کرم پودرهای لوکس و تقریبا گرون قیمت  بازار قرار داره.

با وجود اینکه بدنه این کرم پودر کمی سنگین هست و برای سفر و جابه جایی خیلی گزینه مناسبی نیست ولی من به شخصه طراحی بدنه این کرم پودر رو خیلی دوست دارم ولی کمبود یه پمپ برای استفاده از کرم پودر کاملا به چشم میاد و احساس میشه. امیدوارم استی لادر توی نسخه های جدید این کرم پودر فکری برای پمپ بکنه .البته نبود پمپ به این معنی نیست که از کرم پودر نمی تونید استفاده کنید بلکه فقط کار رو کمی سخت کرده.

غلظت کرم پودر استی لادر نه به حدی کم هست که حالت مایع داشته باشه و نه خیلی غلیظ هست که کارکردن با کرم پودر و بلند کردن اون روی پوست کار سختی باشه بلکه کاملا تعادل رعایت شده این محصول استی لادر کاور متوسط و خوبی رو داره.

کرم پودر استی لودر دابل ور ESTEE LAUDER برای پوست های چرب مناسبه و اگه پوست خشکی دارید می تونید قبل از زدن کرم پودر از یه مرطوب کننده خوب استفاده کنید.

کرم پودر استی لودر دابل ور ESTEE LAUDER هم مثل کرم پودرهای هم رده خودش بسیار سبکه و یه بافت مخملی و نمیه مات در نهایت برای شما به ارمغان میاره.

اگه پوست شما جوش های زیادی داره و یا پستی بلندی های ریزی روی پوستتون هست استی لادر دابل رو تا حد زیادی نواقص و عیب و ایرادات پوست شما رو برطرف میکنه و پوستی صاف و یکدست به وجود میاره .

طبق ادعای استی لادر این محصولش تا 15 ساعت به خوبی روی پوست باقی می مونه و می تونه یه روز کامل پوست شما رو صاف و بی عیب جلوه بده اما  میشه گفت حدود 8 تا10 ساعت از زمانی که کرم پودر روی پوست شما قرار می گیره بدون اینکه خط و خشی و چروکی به وجود باید روی پوستتون هست و بعد از این زمان کمی از پوشش و کاور کرم پودر کاسته میشه ولی با این وجود در مرطوب ترین آب و هواها مثل کشور مکزیک این کرم پودر به خوبی در طول یک روز روی پوست باقی می مونه پس نگران مانگاری این محصول estee lader نباشید.

مهمترین ویژگی این کرم پودرکه به نظرم کمی اون رو از کرم پودر نارس متمایز میکنه داشتن SPF یا ضد آفتاب هست و همچنین این کرم پودر اکسید نمیشه و تغییر رنگ نمیده.

قیمت:38دلار آمریکا
وزن:30 میلی لیتر
بسته بندی:بطری شیشه ای سنگین با یک درب طلایی رنگ بدون پمپ
نتیجه:نیمه مات و مرطوب
ماندگاری:8-10 ساعت بدون لمس کردن (تست شده روی پوست خشک)
مناسب برای پوست های:نرمال- پوست ترکیبی مایل به چرب-پوست خشک
خرید:کرم پودر استی لادر

کرم پودر استی لودر دابل ور ESTEE LAUDER

کرم پودر استی لودر دابل ور ESTEE LAUDER

کرم پودر استی لودر دابل رو

کرم پودر استی لودر دابل رو

 خرید کرم پودر استی لادر از فروشگاه بادومی

خرید کرم پودر استی لادر از فروشگاه بادومی

تست رنگ کرم پودر استی لادر

تست رنگ کرم پودر استی لادر

قیمت کرم پودر استی لادر اصل

قیمت کرم پودر استی لادر اصل

3-کرم پودر  mac pro longwear foundation

کرم پودر بعدی از برند محبوب مک هست این کرم پودر در یک پک و بسته بندی تیوپی به بازار عرضه میشه و همین بسته بندی سبک و پلاستیکی محصول باعث میشه بتونیم راحت تر حملش کنیم و نگران شکستن و ریختن کرم پودر توی کیفمون نباشیم.با وجود اینکه بدنه کرم پودر مک پرو لانگویر مشکی هست پایین بدنه شفاف هست تا بتونین از مقدار باقی مونده کرم پودر مطلع بشید.

این کرم پودر برای پوست های چرب و ترکیبی خیلی خوبه و برعکس اگه پوست خشکی دارید اصلا سراغ این کرم پودر مک رو از هیچ فروشنده ای نگیرید.

بافت کرم پودر کاملا خامه ای هست و به خاطر داشتن بافت خامه ای و سبک کرم پودر مقدار کمی از کرم پودر میتونه به خوبی تمام صورت شما رو کاور کنه. با وجود اینکه کرم پودر مک نسبت به دو کرم پودر نارس و استی لادر که در بالا معرفی کردیم ارزون تر هست ولی مثل دو کرم پودر فوق بسیار سبکه و احساس ناخوشایندی در هنگام استفاده ازش نخواهید داشت.

برای توزیع متناسب کرم پودر بهتره اون رو با یه بیوتی بلندر به روی پوستتون بزنید، این کرم پودر به خوبی حدود 7 ساعت روی پوستتون باقی می مونه و بعد از این مدت ممکنه ناحیه T شکل صورتتون کمی برق بیفته .یکی از بهترین مزیت های این کرم خط خط نشدن بافت کرم به خصوص اطراف دهن و خطوط پیشانی است.

همون طور که از اسم کرم پودر مشخص هست کاور آن برای مدت زیادی روی پوستتون باقی میمونه و کرم پودر ضد آب هست و بهترین نتیجه رو روی پوست های مختلط داره.

قیمت:33 دلار آمریکا
وزن:25 میلی لیتر
بسته بندی:تیوپی
نتیجه:مات با پوشش کامل
ماندگاری:8 ساعت بدون لمس کردن
مناسب برای پوست های:نرمال- پوست ترکیبی مایل به چرب

کرم پودر  mac pro longwear foundation

کرم پودر  mac pro longwear foundation

کرم پودر مک

کرم پودر مک

قیمت کرم پودر مک

قیمت کرم پودر مک

کرم پودر مک مدل mac pro longwear foundation

کرم پودر مک مدل mac pro longwear foundation

تست کرم پودر مک روی دست

تست کرم پودر مک

4-کرم پودر بورژوا ایر مات Air Mat bourjois

به به این شما و این برند محبوب من بورژوآ. کرم پودر بعدی کرم پودر فوق العاده نام آشنایی هست و تقریبا همه کسایی که دنبال کرم پودر قیمت مناسب و با کیفیت هستند این محصول رو می شناسند.

کرم پودر Air Mat bourjois که به اسم کرم پودر ایرمات بورجویس و کرم ایر مت بورژوا هم شناخته شده است نسبت به 3 کرم پودر قبلی که معرفی کردیم ارزون تره و با قیمتی حدود 12 یورو فروخته میشه. کرم پودر ایرمات حدودا 8 رنگ داره که طیف وسیعی از رنگ ها رو شامل میشه. اولین رنگ و روشن‏ ترین رنگ کرم پودر ایرمات شماره ۰۲ به رنگ وانیلی هست، رنگ بعدی شماره ۰۳ به نام Beige Clair، بعد از رنگ شماره 03 رنگ بژ شماره ۰۴و به ترتیب رنگ beige Dore با شماره ۰۵، رنگ hale clair با شماره ۰۶، رنگ Toast با شماره ۰۷ و رنگ کاراملی با شماره ۰۸به عنوان تیره ترین رنگ های کرم پودر air mat هستند.

با وجود بافت غلیظ کرم پودر پخش کردن اون بسیار ساده است.

ماندگاری کرم پودر بورژوا ایر مات Air Mat bourjois همون طور که از روی بسته بندی مشخص هست حدود 12 ساعته اما خب به جرات می تونم بگم این کرم پودر تا 8 ساعت بدون نقص روی پوستتون می مونه و یک ظاهر صاف و یکدست به پوستتون میده اما بعد از این مدت نیاز به تمدید داره .فرمولاسیون کرم ایر مات طوری در نظر گرفته شده که احساس خشکی و یا چربی بیش از حد به پوستتون نمیده ولی اگه پوست خیلی چربی دارید یا یه روز کاری پر فعالیت پیش رو دارید میتونید از یکم پودر فیکس و یا پنکیک برای کاهش چربی پوستتون استفاده کنید.

برای خرید این کرم پودر ارزون قیمت می تونید به فروشگاه بادومی و صفحه کرم پودر ایرمات مراجعه کنید.

قیمت:29 دلار آمریکا
وزن:30 میلی لیتر
بسته بندی:تیوپی
نتیجه:مات
ماندگاری:بیش از 8 ساعت
مناسب برای پوست های:پوست ترکیبی
خرید:کرم پودر بورژوا ایر مات Air Mat bourjois

کرم پودر بورژوا ایر مات Air Mat bourjois

کرم پودر بورژوا ایر مات Air Mat bourjois

کرم پودر محبوب ایر مت

کرم پودر محبوب ایر مت

تست رنگ کرم پودر بورژوا ایر مت

تست رنگ کرم پودر بورژوا ایر مت

معرفی 10 کرم پودر پر مصرف دنیا |کرم پودر ایر مت بورجویس

معرفی 10 کرم پودر پر مصرف دنیا |کرم پودر ایر مت بورجویس

 

5-کرم پودر ناتیو Natio invisible Blend Fundiction

نوبتی هم باشه نوبت میرسه به یه کرم پودر کمتر شناخته شده بین ایرانی های عزیزمون. به نظر من که در حق این کرم پودر اجحاف شده و بازار ایران اون طور که باید و شاید به این محصول دوست داشتنی نپرداخته.Natio invisible Blend Fundiction یک کرم پودر با کاور متوسط و ماندگاری متوسط هست که برای مصرف روزانه خیلی مناسبه. نتیجه کار با این کرم پودر کاملا طبیعی هست. به خاطر داشتن کاور متوسط خیلی خیلی خیلی سبکه و اصلا احساس بدی به پوستتون نمیده.

مهم ترین ویژگی این کرم پودر ناتیو که اون رو دوست داشتنی تر کرده راحت پخش شدن یا به اصطلاح بلند شدن کرم پودر هست. مصرف این محصول برای دانشگاه یا جاهایی که قصد دارید بدون میکاپ به نظر بیایید خیلی مناسبه.

این کرم پودر استرالیایی هست و به نظرم شاید اگه فرانسوی یا آمریکایی بود بین ما ایرانی ها شناخته تر میشد .نتیجه نهایی استفاده از این محصول ناتیو یک ظاهر کاملا طبیعی همراه با زرق و برق طبیعی پوست هست و پوستتون رو مات یا خیلی خشک نشون نمیده. اما اگه در زیر کرم پودر از پرایمر استفاده کنید نتیجه کار کمی متفاوت تر میشه و یه سایه کمرنگ تر و سبک تر به وجود میاره. اگه دنبال کاور بیشتر باشید میتونید از همین برند کرم پودر Natio Flawless Foundation SPF 15 رو تست کنید.

 

در ترکیبات این کرم پودر روغن ارگان، رنگدانه های معدنی و ویتامین E دیده میشه که باعث میشه کمترین آسیب به پوستتون وارد بشه . همچنین کرم پودر ناتیو Natio invisible Blend Fundiction در چهار رنگ و برای انواع پوست ها عرضه میشه.

 

قیمت:$AUD 19.5
وزن:30 میلی لیتر
بسته بندی:بطری پلاستیکی با پمپ
نتیجه:طبیعی
ماندگاری:بیش از 5 ساعت
مناسب برای پوست های:انواع پوست

کرم پودر ناتیو Natio invisible Blend Fundiction

کرم پودر ناتیو Natio invisible Blend Fundiction

تست رنگ کرم پودر ناتیو مدل invisible Blend

تست رنگ کرم پودر ناتیو مدل invisible Blend

کرم پودر ناتیو

کرم پودر ناتیو

6-کرم پودر Australis Stayput Foundation

شش امین کرم پودر Australis Stayput Foundation نام داره که با داشتن SPF 15 از پوست شما در مقابل آفتاب تا حدودی محافظت می کنه همچنین وجود مولتی ویتامین های مرطوب کننده در این کرم پودر موجب میشه پوست شما خشک نباشه و رطوبت کافی داشته باشه البته نه به این معنی که ازش به عنوان مرطوب کننده استفاده کنید.

وجود پودر کریستالی سیلیکا در ترکیبات این کرم پودر به لطافت پوست شما کمک می کند همچنین ترکیبات گیاهی دیگری نظیر ذغال اخته، نیشکر، قارچ افرا، نارنج و لیمو هم مشاهده میشه که این عصاره ها شامل چندین اسیدهای آلفا هیدروکسی هستند که به طور طبیعی پوست رو جوان تر می کنند و باعث افزایش سرعت بازسازی سلول ها می شند.

این کرم پودر در یک بسته بندی شیشه ای مات همراه با یک پمپ عرضه میشود که این پمپ کمک میکنه بتونین راحت تر از کرم پودر استفاده کنید. یک یا دو پمپ از این کرم پودر به خوبی پوست شما رو کاور می کنه و دارای عطر دل پذیری است که در چند دقیقه بعد از استفاده از بین می ره.

کاور کرم پودر Australis Stayput Foundation متوسط و کامل هست و نتیجه استفاده از اون یک ظاهر نیمه ماته Australis Stayput Foundation رو می تونید برای انواع پوستی استفاده کنید ولی اگه پوست چربی دارید ماندگاری این کرم پودر حدود 5 الی 6 ساعت بیشتر روی پوست شما نیست و برای جلوگیری از برق افتادن زیاد پوست از یک پودر بی رنگ استفاده کنید.

به علت وجود spf 15  در این این کرم پودر در روزهای تابستانی و آفتابی بیشتر مورد استقبال قرار میگرد. به طور کلی یک کرم پودر خوب برای استفاده روزمره هست و با پوشش متوسط حدود 5 تا 6 ساعت لک ها و کک و مک های پوست شما رو کارور می کند.

 

قیمت:$AUD 16.49
وزن:23 میلی لیتر
بسته بندی:بطری شیشه ای مات با پمپ
نتیجه:کمی مات
ماندگاری:بیش از 6 ساعت
مناسب برای پوست های:انواع پوست

کرم پودر Australis Stayput Foundation

کرم پودر Australis Stayput Foundation

کاور کرم پودر Australis Stayput Foundation

کاور کرم پودر Australis Stayput Foundation

کرم پودر اس پی اف دار

کرم پودر اس پی اف دار

تست رنگ کرم پودر Australis Stayput

تست رنگ کرم پودر Australis Stayput

7-کرم پودر za Skin Beauty liquid Foundation

اولین چیزی که در مورد این کرم پودر توجه همه رو جلب میکنه بطری کوچک اون هست و با توجه به اینکه کرم پودر درون این بطری جمع و جور، 30 میلی لیتر هست پس غلظت کرم پودر باید بالا باشه که همین طور هم هست.روی این بطری کوچیک یک اپلیکاتور مخصوص قرار گرفته که شما با یکم فشار روی بدنه کرم پودر ،کرم مورد نیازتون رو دریافت می کنید و همین موضوع باعث شده استفاده از این کرم پودر حتی وقتی هیچ وسیله پخش کننده کرم پودری مثل براش یا پد در دسترستون نیست بتونید به راحتی از کرم پودر استفاده کنید بدون اینکه کثیف کاری رخ بده.

همون طور که انتظار داریم این کرم پودر ZA مثل تمام کرم پودرهایی که بالاتر بهتون معرفی کردیم بسیار سبکه و با پوشش متوسطی که به پوست شما ارائه میده برای مصرف روزانه مناسب و معقوله.

این کرم پودر در چهار رنگ شماره 20-21-22 و 30 عرضه میشه. اگه پوستتون چربه سراغ این کرم پودر نرید چون بعد از 3 تا 4 ساعت در ناحیه T-zone صورتتون برق ایجاد میشه ولی اگه پوست نرمال مایل به خشک داشته باشید از این کرم برای ایجاد ظاهر صاف و یک دست به روی پوستتون میتونید استفاده کنید.

همون طور که گفتم کاور این کرم پودر متوسط هست و جای زخم و آکنه روی پوست رو به خوبی کاور نمیکنه و بر عکس کرم پودر قبلی برای روزهای سرد سال مناسب هست چون در مقابل عرق پوست مقاوم نیست و بعد از یکی دو ساعت دیگه خبری از Skin Beauty liquid روی پوست شما نیست.

 

قیمت:INR 700
وزن:30 میلی لیتر
بسته بندی:بطری کوچک همراه با سری نقره ای
نتیجه:طبیعی بعد از 3-4 ساعت برق در ناحیه T صورت
ماندگاری:بیش از 4 ساعت
مناسب برای پوست های:نرمال و مختلط

کرم پودر za Skin Beauty liquid Foundation

کرم پودر za Skin Beauty liquid Foundation

کرم پودر زا اسکین بیوتی liquid Foundation

کرم پودر زا اسکین بیوتی liquid Foundation

تست رنگ کرم پودر زا اسکین بیوتی liquid Foundation

تست رنگ کرم پودر زا اسکین بیوتی liquid Foundation

8-کرم پودر لورآل L’Oreal Paris Magic Nude Liquid Powder

وقتی اسم Loreal میاد همه نا خود آگاه یاد کرم پودر Infaillible 24H مات می افتیم حالا فرقی نمیکنه کرم پودر تیوپی Infaillible 24H لورآل هست یا کرم پودر Infaillible 24H شیشه ای ، توی ذهن بیشتر ما کرم پودر لورال با این شکل و شمایل عرضه میشه. ولی خب همون طور که می دونید لورآل محصولات با کیفیت زیادی رو عرضه می کنه که یکی از اون ها کرم پودر لورال L’Oreal Paris Magic Nude Liquid Powder هست.

اگه فکر کردید که کرم پودر استی لادر دابل رو تنها کرم پودر بدون پمپ دنیاست سخت در اشتباهید و در این محصول Loreal  هم خبری از پمپ مخصوص برای استفاده از کرم نیست و به ناچار می تونید از یک براش و یا بیوتی بلندر استفاده کنید. ولی خواهشا دستتون رو داخل کرم پودر نکنید که اصلا بهداشتی نیست و میتونه موجب بروز آکنه و جوش ناشی از آلودگی بشه.

بدنه این کرم پودر لورآل مات بوده و از یک درب زیبا به رنگ اسطخودوس بسیار زیبا بهره برده که نوشته های روی بدنه نیز همرنگ با این درب زیبا تعبیه شده .

این کرم مناسب پوست های چرب هست و اگه پوست خشکی دارید کرم پودرهایی که در بالا معرفی کردیم رو در سبد خریدتون قرار بدید ولی اگه تمایل به خرید کرم پودر لورآل نود مجیک دارید حتما قبلا از استفاده از کرم پودر از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید تا پوست خشکی نداشته باشید.

ولی اگه پوست چرب و مختلطی دارید یکی از بهترین Foundation ها رو به روی شماست.کاور متوسط رو بالا یکی از ویژگی های این کرم پودر هست اگه کاور بسیار بالایی از کرم پودر بخواهید می تونید  از پرایمر زیر کرم پودر استفاده کنید و حجم کرم پودر رو کمی بیشتر کنید نکته جالب اینجاست که با وجود استفاده از پرایمر و دولایه آرایشی اصلا احساس سنگینی روی پوستتون نخواهید کرد.

نتیجه کار با این کرم پودر یک پوست مات و  مخملی است.اگه ناحیه های تیره ای زیر چشماتون دارید در حین استفاده از این کرم پودر حتما نیاز به استفاده از یک کانسیلر دارید چون این کرم پودر با داشتن کاور متوسط تیرگی زیر چشم رو کامل برطرف نمیکنه.

کرم پودرلورآلL’Oreal Paris Magic Nude Liquid Powder   بیش از 7-8 ساعت به خوبی روی پوستتون می مونه.

 

قیمت:INR 899
وزن:20 میلی لیتر
بسته بندی:بطری شیشه ای مات همراه با درب پیچ دار بدون پمپ
نتیجه:مات مخملی
ماندگاری:بیش از 7 ساعت
مناسب برای پوست های:چرب و مختلط
خرید:کرم پودر لورآل L’Oreal Paris Magic Nude Liquid Powder

کرم پودر لورآل Loreal Nude Magique Bond Foundation

کرم پودر لورآل L’Oreal Paris Magic Nude Liquid Powder

 خرید کرم پودر لورآل از بادومی

خرید کرم پودر لورآل از بادومی

تست رنگ و قیمت کرم پودر لورآل

تست رنگ و قیمت کرم پودر لورآل

خرید کرم پودر لورآل از وب سایت بادومی

خرید کرم پودر لورآل از وب سایت بادومی

9-کرم پودر cover girl Queen Collection

نوبتی هم باشه نوبت میرسه به پوست های خشک. دیگه به اندازه کافی برای پوست های چرب کرم پودر معرفی کردیم. کرم پودر  cover girl Queen Collection یه کرم پودر معقول برای پوست های خشک هست که با داشتن پوشش متوسط تا حدودی جای زخم و لک های پوست صورت شما رو کاور میکنه.

خیلی راحت روی پوستتون می تونید پخشش کنید و نیاز به استفاده زیادی از کرم پودر نیست و با مقدار کمی ازش می تونید به راحتی پوستتون رو کارو کنید.

این کرم پودر هم مشابه کرم پودر za Skin Beautyداری یک اپلیکاتور بسار خوبه که باعث میشه بتونید به راحتی از کرم پودر استفاده کنید بدون اینکه دست شما درگیر بشه و کثیفی ایجاد کنه.

اگه پوست هیدراته ای دارید و نیاز به پوستی صاف و شفاف تری دارید که نرمی و لطافت پوست شما رو بیشتر کنه این کرم پودر تا حد زیادی به شما کمک میکنه.

پوست شما رو  بیش از اندازه خشک نمیکنه و باعث ایجاد ترک روی پوستتون نمیشه. نتیجه نهایی از این کرم پودر محبوب یک ظاهر کاملا مات هست.

قیمت:7.74 دلار آمریکا
وزن:30 میلی لیتر
بسته بندی:بطری پلاستیکی همراه با یک اپلیکاتور برای استفاده آسان
نتیجه:مات
ماندگاری:بیش از 6-7 ساعت
مناسب برای پوست های:خشک- نرمال

کرم پودر  cover girl Queen Collection

کرم پودر  cover girl Queen Collection

کرم پودر کاور گرل

کرم پودر کاور گرل

کرم پودر کویین کاور گرل

کرم پودر کویین کاور گرل

تست رنگ کرم پودر cover girl Queen Collection

تست رنگ کرم پودر cover girl Queen Collection

 

10-کرم پودر رولون Revlon Nearly Naked Foundation

و اما آخرین کرم پودر، کرم پودر Revlon هست.با اینکه این کرم پودر در یک بسته بندی بدون پمپ عرضه میشه و به نظر من این موضوع یک نقطه ضعف برای ظاهر یک کرم پودر به حساب میاد اما از اونجایی که این بسته بندی کوچک و جمع و جور هست به نظر خیلی بامزه و دوست داشتنی میاد.

از حاشیه و ظاهر که بگذریم مهم ترین خصوصیات این کرم پودر داشتن مواد طبیعی مناسب پوست به عنوان مواد اولیه کرم پودر هست موادی مثل چای سبز، چای سیاه، جو دو سر، جوجوبا در ترکیبات این کرم پودر رولون به کار رفته که باعث شده این کرم پودر تا حد زیادی طبیعی باشه و به پوستتون آسیب نزنه.

 

بافت کرم پودر Nearly Naked حالت مایع داشته و اگه پوست نرمال و مختلطی دارید براتون مناسبه. نتیجه استفاده از این کرم پودر طبیعی بوده و نه ظاهر خیلی مات و نه ظاهر خیلی براقی رو برای پوستتون ایجاد میکنه بلکه کاملا طبیعی و نرمال هست و این ظاهر طبیعی به صورت شما جلوه زیبایی میبخشه.

اگه خیلی پوست جوش دار یا لک داری دارید شاید این کرم پودر رو خیلی دوست نداشته باشید چرا که با یک کاور متوسط و معمولی از این محصول رو به رو هستید و اگه قصد خریدش رو دارید سعی کنید اول با یه کانسیلر جای جوش ها و لک ها رو به صورت نقطه ای  کمی کاور کنید و بعد از کرم پودر استفاده کنید.

قیمت:9 دلار آمریکا
وزن:30 میلی لیتر
بسته بندی:بطری شیشه ای بدون پمپ
نتیجه:معمولی
ماندگاری:در طول زمستان 6 ساعت و در هوای مرطوب 5 ساعت
مناسب برای پوست های:نرمال و مختلط

معرفی 10 کرم پودر پر مصرف دنیا| کرم پودر رولون

معرفی 10 کرم پودر پر مصرف دنیا| کرم پودر رولون

کرم پودر رولون Revlon Nearly Naked Foundation

کرم پودر رولون Revlon Nearly Naked Foundation

تست رنگ کرم پودر رولون |معرفی 10 کرم پودر پر مصرف دنیا

تست رنگ کرم پودر رولون

در زیر شماره و اسم کرم پودرهایی که در بالاتر دونه به دونه خدمتتون معرفی کردیم قرار دادیم تا راحت تر بتونید کرم پودر مناسب پوست خودتون رو انتخاب کنید.کرم پودر محبوب شما چه کرم پودری هست نظراتتون رو با ما درمیان بزارید.

بهترین کرم پودر های روز دنیا

بهترین کرم پودر های روز دنیا


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو