مبل های پاف چه نوع مبل هایی هستند و چه کاربردی دارند؟

منبع: نمکستان

263

1398/5/29

23:08


مبل های پاف چه نوع مبل هایی هستند و چه کاربردی دارند؟

پاف و بین بگ : مبل های پاف چه نوع مبل هایی هستند و چه کاربردی دارند؟

نمکستان : مبل پاف مدل مبلی است که خیلی زود جای خود را در میان طراحان داخلی باز کرده است. این مدل مبل بسیار کلاسیک بوده و برای فضاهای خاص بسیار مناسب است. ما در ادامه ی این مطلب کاربردهای مختلف مبل پاف را برای شما آورده ایم. با ما همراه باشید :

در زبان انگلیسی به مبل پاف اتومن (ottoman) میگویند. این مبل ریشه ی عثمانی دارد. شما میتوانید ترکیب رنگی های جذاب با استفاده از پاف ایجاد نمایید. معمولا جنس پاف ها از پارچه است که میتواند این پارچه ها گل گلی و یا ساده باشند. از مبل های پاف برای تکمیل مبلمان ها استفاده میشود. یعنی شما نمیتوانید از پاف ها برای مبلمان کامل داخل خانه استفاده نمایید.

از مبلمان پاف میتوانید برای یک قسمت از اتاقتان استفاده نمایید. یعنی اگر رنگ اتاقتان یکدست است و نمیتوانید از دکور خاصی برای ان استفاده کنید. میتوانید از مبل های پاف برای رنگی رنگی کردن اتاقتان استفاده نمایید.

علاوه بر این موارد شما میتوانید از مبل های پاف به عنوان میز کناری استفاده نمایید. میتوانید بر روی یکی از این پاف مبل ها یک شیشه بگذارید و به عنوان مبل کناری و یا مبل وسطی استفاده نمایید. بعضی اوقات در شمایل کلاسیک نیز نیازی به شیشه نیست و به عنوان کنار مبل ساده میتوانید استفاده نمایید.

حتما شما هم در خانه تان میز آرایشی دارید. معمولا برای میزهای آرایشی یک مبل های ظریف و کوچک نیاز دارد. شما میتوانید از این پاف نبل ها برای مبل رو به روی میز آرایشی استفاده نمایید. قرار دادن میز در انتهای تخت خواب معمولا یک ایده ی جدید و کاربردی است. شما میتوانید از پاف مبل های مستطیل و گرد برای زیر و کنار تختتان استفاده نمایید.

پاف و بین بگ : مبل های پاف چه نوع مبل هایی هستند و چه کاربردی دارند؟

مبل های پاف چه نوع مبل هایی هستند و چه کاربردی دارند؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو