با خوردن یک سیب به صورت ناشتا دیگر نیازی به پزشک ندارید!

منبع: نمکستان

114

1398/9/24

17:13


خواص سیب و عملکرد خوب بدن با خوردن سیب نمکستان : حتما شما هم این جمله را شنیده اید که خوردن یک سیب آن هم ناشتا شما را از دکتر بی نیاز میکند! بله، سیب دارای خواص زیادی است که به خوب کار کردن سیستم بدن کمک میکند. اما میان سیب قرمز و سیب سبز، […]

خواص سیب و عملکرد خوب بدن با خوردن سیب

با خوردن یک سیب به صورت ناشتا دیگر نیازی به پزشک ندارید + خواص سیب

نمکستان : حتما شما هم این جمله را شنیده اید که خوردن یک سیب آن هم ناشتا شما را از دکتر بی نیاز میکند! بله، سیب دارای خواص زیادی است که به خوب کار کردن سیستم بدن کمک میکند. اما میان سیب قرمز و سیب سبز، سیب سبز از خواص بیشتری برخوردار است. در ادامه ی این مطلب در بخش رژیم غذایی نمکستان ما چند خواص سیب که باعث عملکرد خوب بدن میشود را نام برده ایم. با ما همراه باشید :

کاهش وزن با خوردن سیب ناشتا

سیب به دلیل داشتن کالری کم اما فیبر زیاد احساس سیری را در بدن به وجود می آورد. به همین دلیل پزشکان پیشنهاد میکنند که سیب را به صورت ناشتا بخورید. چرا که سوخت و ساز بدن را افزایش داده و همچنین فیبر آن باعث میشود که غذای کمتری مصرف کنید. سیب برای آب کردن چربی شکمی بسیار موثر است.

منبع غنی آنتی اکسیدان و ویتامین C

یکی از منابع اصلی فلانوئید ها در رژیم غذایی غربی‌ ها، آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین C موجود در سیب سبز است. این مواد مانند آنتی اکسیدان عمل کرده و تمامی رادیکال های آزاد مضر موجود در بدن را از بین میبرند. به دنیال این رویه سلول های سالم تشکیل شده و روند عملکرد بدن بهبود میابد.

سیب ناشتا قند خون را تنظیم میکند.

از آنجایی که سیب حاوی فیبر محلول است، جذب شکر توسط روده را کاهش میدهد و در نتیجه باعث کاهش قند خون میگردد. از این به بیماران دیابتی همیشه پیشنهاد میشود که به عنوان میان وعده سیب بخورند. چرا که به تنظیم قند خون آن ها بسیار کمک خواهد کرد.

سلامت دندان و سیب

سیب دارای فیبر بسیار بالاییست بنابراین مواقعی که شب قبل مسواک نزده اید میتوانید صبح به صورت ناشتا سیب بخورید به این دلیل که فیبر سیب تولید بزاق دهان را تحریک میکند و باکتری های موجود در دهان را از بین خواهد برد. همچنین سیب باکتری‌هایی که با خوردن مواد غذایی شیرین وارد دهان میوشند را نیز از بین میبرد.

خواص سیب و عملکرد خوب بدن با خوردن سیب

با خوردن یک سیب به صورت ناشتا دیگر نیازی به پزشک ندارید!

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو