مقرون به صرفه‌ترین خودرو‌ها در سال ۲۰۲۰ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت دوم)

مقرون به صرفه‌ترین خودرو‌ها در سال ۲۰۲۰ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت دوم)


منبع: فوت و فن

223

1398/11/8

13:25


مقرون به صرفه‌ترین خودرو‌ها در سال ۲۰۲۰ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت دوم)

بدون شک اتومبیل‌ها کالا‌های گران قیمتی هستند. میانگین قیمت معامله یک خودرو جدید در حال نزدیک شدن به رقم ۴۰,۰۰۰ است که به این معناست که در هنگام خرید یک اتومبیل جدید احتمالاً با قیمت سنگینی دست و پنجه نرم خواهید کرد.

مسئله‌ی دیگری که خریداران خودرو با آن مواجه خواهند شد رسیدن به خودرو مورد نظر خود و متعادل ساختن آن با بودجه خرید خود به شمار می‌رود.

شاید در ابتدا قیمت پایه‌ی یک خودرو مناسب به نظر برسد اما با این حال این احتمال نیز وجود دارد که اضافه کردن تنها چند ویژگی از لیست آپشن‌ها منجر به افزایش چشمگیر قیمت خودرو شود.

با این وجود فرایند خرید خودرو نباید شما را دلسرد کند. چرا که خودرو‌های استثنایی نیز وجود دارند که احتمالاً با بودجه‌ی شما همخوانی داشته و ما این جاییم تا به شما در شناسایی آن‌ها کمک کنیم.

اتومبیل‌ها، شاسی بلند‌ها، و مینی ‌ون‌هایی که موفق به کسب عنوان مقرون به صرفه‌ترین خودرو وبسایت یو اس نیوز شده‌اند نشانگر بهترین ترکیب کیفیت و ارزش در کلاس‌های مربوط به خود به شمار می‌روند.

کیفیت هر مدل به وسیله‌ی امتیاز کلی که در رتبه بندی‌های خودرو این وبسایت به آن اعطا می‌گردد، تعیین خواهد شد.

به علاوه این امتیاز توسط عواملی از جمله اطلاعات مربوط به ایمنی و قابلیت اطمینان و همچنین نقد و بررسی‌های انجام شده توسط متخصصین مورد احترام در صنعت خودرو مشخص خواهد شد.

ارزش هر خودرو نیز به وسیله‌ی مجموع هزینه‌ی مالکیت پنج ساله‌ی خودرو که توسط وبسایت Vincentric.com گزارش شده‌اند و همچنین قیمت حقیقی معامله‌ی هر خودرو که توسط وبسایت TrueCar.com برآورد شده‌اند، تعیین خواهد گردید.

برندگان جایزه‌ی مقرون به صرفه‌ترین خودرو وبسایت یو اس نیوز به یازده کلاس مختلف در صنعت خودرو تعلق دارند که نیاز‌ها و بودجه‌ی شما در طی فرایند خرید خودرو را در اولویت قرار خواهند داد.

ممکن است پیش از این متوجه برخی از برندگان امسال این عنوان نشده باشید اما بهتر است نگاه دوباره‌ای به آن‌ها داشته باشید تا دریابید که آیا شایستگی حضور در لیست خرید شما را دارند یا خیر.

ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید تا با مقرون به صرفه‌ترین خودرو‌های سال ۲۰۲۰ بیش از پیش آشنا شوید:

مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند سه ردیفه: کیا سورنتو ۲۰۲۰

در حالیکه مدل تلیوراید کمپانی کیا امسال توجهات بیشتری را نسبت به خود جلب کرده است اما با این وجود کیا سورنتو ۲۰۲۰ همچنان ارزش چشمگیری را به مشتریان شاسی بلند‌های سه ردیفه ارائه می‌دهد.

این روندی است که کیا سورنتو از سال ۲۰۱۷ موفق به حفظ آن شده و سال ۲۰۲۰ را به چهارمین سال پیاپی خود در کسب جایزه‌ی مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند سه ردیفه تبدیل کرده است.

خریدارانی که ارزش خودرو را در اولویت خرید خود قرار می‌دهد از هزینه‌های مالکیت پایین‌، قیمت پایه‌ی معقول، و امکانات تکنولوژی کاربردی این خودرو که شامل یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با منو‌های بصری و با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو می‌شود قدردانی خواهند کرد.

علاوه بر این سواری راحت و مواد باکیفیت استفاده شده در داخل اتاق لوکس این خودرو، تجربه‌ی رانندگی را در اختیار شما قرار خواهد که برای قیمت ۲۶,۶۹۰ دلاری این خودرو بسیار باکیفیت به شمار می‌رود.

مقرون به صرفه‌ترین مینی ‌ون: کیا سِدونا ۲۰۲۰

ارائه‌ی یک گارانتی پیشرانه‌ی طولانی مدت به این معناست که خریداران کیا سدونا تا زمانیکه از مرز ۱۰۰,۰۰۰ مایلی عبور نکرده‌ باشند نگرانی درباره‌ی هزینه‌های گران قیمت تعمیرات نخواهند داشت.

علاوه بر این، مدل سدونا با ارائه‌ی یکی از پایین‌ترین شروع قیمت‌ها در کلاس خود نسبت به سایر رقبا متمایز خواهد بود.

این مینی ون همچنین در مقایسه با دیگر رقبا از هزینه‌ی کلی مالکیت پایین‌تری برخوردار بوده و سواری راحت و امکانات تکنولوژی کاربر پسند این خودرو نیز در مسافرت‌های خانوادگی یا سفر آخر هفته به پیست اسکی سرنشینان را سرگرم خواهد کرد.

ترکیب فوق العاده‌ی کیفیت و ارزش در سدونا منجر به این شد که این خودرو عنوان مقرون به صرفه‌ترین مینی ون سال ۲۰۲۰ را به خود اختصاص دهد.

از جمله امکانات پیش فرض در کیا سدونا پایه می‌توان به ورودی بدون سوییچ مجاورتی و سیستم اطلاعاتی سرگرمی UVO که تکنولوژی شبیه سازی تلفن همراه را از طریق یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی مهیا خواهد ساخت، اشاره کرد.

با انتخاب ورژن EX از چندین قابلیت مرغوب دیگر بهره مند خواهید شد و در عین حال همچنان قیمت این مدل از ورژن پایه‌ی کرایسلر پسیفیکا پایین‌تر خواهد بود.

با خرید مدل EX از راحتی و رفاه امکاناتی مانند در‌های کشویی برقی، روکش چرم، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، قابلیت شارژ وایرلس دستگاه، سیستم نظارت بر نقطه‌ کور، و سنسور‌های پارک در جلو و عقب خودرو بهره مند خواهید شد.

مقرون به صرفه‌ترین خودرو سایز بزرگ: شورولت ایمپالا ۲۰۲۰

یک خودرو بزرگ و راحت لزوماً نباید خودرو بسیار گران قیمتی باشد و شورولت ایمپالا ۲۰۲۰ با شروع قیمت رقابتی خود این موضوع را به اثبات رسانده است.

شورولت ایمپالا به صورت پیش فرض به یک موتور شش سیلندر قدرتمند با توان تولید ۳۰۵ اسب بخار قدرت مجهز شده است.

این خودرو سایز بزرگ در کنار ارائه‌ی سواری قابل قبول و هندلینگی کنترل شده، تجربه‌ی رانندگی بی سر و صدایی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.

در داخل برنده‌ی عنوان مقرون به صرفه‌ترین خودرو سایز بزرگ ما با دو ردیف صندلی جادار و امکانات اطلاعاتی سرگرمی با کاربری آسان مواجه خواهید شد.

این امکانات شامل یک وای فای هات اسپات، ورودی بدون سوییچ مجاورتی، و یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی بزرگ ۸ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو می‌شود.

مقرون به صرفه‌ترین خودرو هیبریدی و برقی: تویوتا کرولا هیبرید ۲۰۲۰

به محض دیدن برچسب قیمت ۲۳,۱۰۰ دلاری تویوتا کرولا هیبرید ۲۰۲۰ ارزش بالای این خودرو نمایان می‌شود چرا که این کرولا هیبرید با شروع قیمت ۲۳,۱۰۰ دلاری خود یکی از ارزان قیمت‌ترین خودرو‌های هیبریدی موجود در بازار امروز محسوب می‌شود.

برنده‌ی عنوان مقرون به صرفه‌ترین خودرو هیبریدی و برقی ما همچنین هزینه کلی‌ مالکیت پایینی را فراهم کرده و با مصرف ۵۳ مایل بر گالن در شهر و ۵۲ مایل بر گالن در بزرگراه از راندمان سوختی استثنایی نیز بهره می‌برد.

خریداران کرولا هیبرید ضمانت خرید خودرویی با امتیازی فوق العاده در زمینه‌ی قابلیت اطمینان را بدست خواهند آورد و از لیستی چشمگیر از امکانات پیش فرض با در نظر گرفتن قیمت پایین این خودرو بهره مند خواهند شد.

ویژگی‌هایی نظیر سیستم کنترل اقلیم خودکار و یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی، اتاق این خودرو را به مکانی راحت و متصل برای رفت و آمد‌های روزانه‌ی شما تبدیل خواهد کرد.

علاوه بر این، این خودرو به صورت پیش فرض از لیست بلندی از امکانات کمک راننده‌‌ای مانند کروز کنترل منطبق شونده، نور بالای خودکار، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، و سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر به همراه سیستم کمک به هدایت خودرو نیز برخوردار خواهد بود.

مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند برقی و هیبریدی: تویوتا راوفور هیبرید ۲۰۲۰

پیدا کردن یک شاسی بلند هیبرید مجهز ممکن است امری پرهزینه به نظر برسد اما تویوتا راوفور هیبرید ۲۰۲۰ ثابت می‌کند که در ازای قیمتی رقابتی می‌توانید از پرفورمنسی فوق العاده، کارایی بالا، و امکانات تکنولوژی فراوان برخوردار شوید.

در زیر کاپوت راوفور هیبرید ۲۰۲۰ یک سیستم پیشرانه‌ی واکنشی قرار گرفته که به این شاسی بلند کامپکت در ارائه‌ی مصرف سوخت ۴۱ مایل بر گالن در شهر و ۳۸ مایل بر گالن در بزرگراه کمک می‌کند.

تویوتا راوفور هیبرید در داخل اتاق خود با یک فضای نشیمن جادار از سرنشینان خود پذیرایی می‌کند، این در حالیست که یک فضای حمل بار بزرگ نیز فضای کافی برای جای دادن تمامی وسایل سرنشینان را فراهم می‌کند.

تویوتا برای اتصال دائمی سرنشینان در این خودرو از پنج درگاه یو اس بی و دو خروجی برق خانگی بهره گرفته و علاوه بر این امکانات مدرنی همچون قابلیت شارژ وایرلس دستگاه و یک سیستم دوربین دید پیرامون ۳۶۰ درجه را نیز به عنوان آپشن ارائه خواهد کرد.

امکانات پیش فرض به کار رفته در مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند برقی و هیبریدی ما شامل مجموعه‌ی امکانات ایمنی Sense کمپانی تویوتا، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی، و یک وای فای هات اسپات یکپارچه خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو