دانلود بازی The Coma 2 Vicious Sisters + DLC Pack برای کامپیوتر

دانلود بازی The Coma 2 Vicious Sisters + DLC Pack برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

157

1398/11/9

16:47


داستان بازی The Coma 2 Vicious Sisters در مورد مینا پارک، شاگرد دبیرستان Sehwa است که شب هنگام در مدرسه بیدار می شود و طولی نمی کشد که خودش را در معرض خطر بزرگی می بیند. او هیچ ایده ای در مورد اتفاقات شگفت آور پیرامونش ندارد و ترس تمام وجودش را فرا می گیرد. در این حالت است که اتفاقات شیطانی کم کم خودشان را بروز می دهند و او به دنبال راه فرار از این دبیرستان و رفتن به جایی امن است. او فکر می کند که معلمش مسبب همه این اتفاقات است و به دنبال می گردد. او وارد هتل های مرموز خواهد شد و کم کم اتفاقات اکشن و ترسناک در بازی بیشتر می شوند. بازی کما ۲ خواهران شرور، بیش از پیش دارای جوی ترسناک و داستان محور است و سازندگان عملکردی بهتری در طراحی شخصیت شیطانی بازی داشته اند. این شخصیت ترسناک تر از همیشه دیده می شود و این بار قرار نیست که سرنخ ها به حد ساده در اختیار شما قرار بگیرند. شما در مقابل یک روانی حضور پیدا کرده اید و هرگز نمی توانید با منطق کارتان را به پیش ببرید.

The Coma 2 Vicious Sisters PC-PLAZA

دانلود-بازی-The-Coma-2-Vicious-Sisters

بازی The Coma 2 Vicious Sisters همراه با موسیقی متن ترسناک و هوش مصنوعی بالای دشمنان شما طراحی شده است و فضا تاریک تر و سردتر از همیشه احساس می شود. گیم پلی اسکرولی بازی باعث نشده است تا حس و حال ترس مصنوعی باشد و هنوز هم باید یک کشف تازه در این ژانر روبرو هستیم. شما منابعی برای زنده ماندن دارید و به شما کمک می کنند که از مصاعب مرگبار دوری جویید. تصاویر پر زرق و برق بیش از پیش در بازی دیده می شوند و حتی طنز جزئی هم بین دیالوگ های شخصیت های مختلف بازی دیده می شود. یکی از کارهای مهم شما پنهان کردن موقعیت مکانی تان است و نباید زیاد سر و صد کنید. برای دستیابی به مکان های غیرقابل دسترس، باید معماهای زیادی را حل کنید و بیاد داشته باشید که کابوس سوهوا همواره در انتظار شماست.

info

Mina Park, a student of Sehwa High, awakens at night in her school. It isn’t long before she realizes that something is amiss. The once-familiar school where she spends her evenings studying looks twisted by something dark and sinister. She finds herself pursued by someone or something that looks eerily like her teacher. To survive, Mina must venture beyond the boundaries of her school and into the surrounding district. There, she will encounter strange creatures, mysterious strangers, and uneasy allies.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows XP (64Bit)

Processor: Core2Duo

Memory: 3 GB RAM

Graphics: Any with hardware 3D acceleration

DirectX: Version 7.0

Storage: 2 GB available space

Sound Card: Soundblaster / equivalent

Additional Notes: Earphones! x64, .Net 3.5

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows10 (64Bit)

Processor: i5 or above

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia 7900 / equivalent

DirectX: Version 9.0

Storage: 3 GB available space

Sound Card: Soundblaster / equivalent

Additional Notes: Earphones! x64, .Net 3.5

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود پک کامل بسته های الحاقی DLC Pack-PLAZA

———–

دانلود بازی The Coma 2 Vicious Sisters-PLAZA با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو