آگهی/ تاثیر عمل بینی بر حالت چشم ها

2

1402/9/30

00:58


شاید شما هم در خصوص تاثیر عمل بینی بر چشم‌ها چیزی شنیده باشید. تغییر حالت چشم بعد از عمل بینی باعث نگرانی برخی از افرادی است که قصد عمل بینی دارند. ما در این مقاله برای رفع این نگرانی قصد داریم در خصوص تاثیر عمل بینی بر چشم و زیبایی صورت مطالبی را خدمت همراهان عزیز ارائه کنیم تا در صورت نیاز به عمل بینی بدون نگرانی اقدام کنند. با ما تا انتها همراه باشید.

آگهی/ تاثیر عمل بینی بر حالت چشم ها

 

آیا عمل بینی روی چشم‌ها تاثیر دارد؟

یکی از سوال‌هایی که برای بسیاری از افراد طالب زیبایی پیش‌ می‌آید این است که تغییر حالت چشم بعد از عمل بینی صحت دارد یا خیر؟ بسیاری از افرادی که عمل بینی انجام می‌دهند گمان می‌کنند که حالت چشم بعد از عمل بینی تغییر می‌کند، برخی احساس می‌‌کنند چشم‌های آن‌ها درشت‌تر و زیباتر شده و عده‌ای نیز احساس می‌کنند چشم‌های آن‌ها کوچک‌تر شده است.

واقعیت این است که به لحاظ پزشکی، عمل بینی تاثیری روی استخوان حدقه چشم و یا پلک‌ها ندارد و دلیل این طرز فکری که پیش آمده این است که چون بینی در مرکز چهره قرار دارد، هر تغییر مثبتی در آن و حذف ضایعات بینی باعث می‌شود که زیبایی چشم‌ها بیشتر به چشم بیاید. یعنی از ابتدا نیز چشم‌های شما زیبا و درشت بوده است ولی به خاطر ایراداتی که بینی شما داشته باعث دیده نشدن زیبایی چشم‌های شما شده است. این تغییرات در افرادی که بینی آن‌ها قوس زیادی دارد و یا به دلیل ایرادات زیاد، استخوان بینی زیاد تراشیده شده است محسوس‌تر است، همین مسئله باعث زیباتر شدن چهره آن‌ها می‌شود.  

این مسئله باعث می‌شود که فکر کنید حالت چشم شما بعد از عمل بینی تغییر کرده است. هر چند بسیاری از افراد از این تغییر حالت راضی و خوشحال هستند و زیبایی چهره آن‌ها بیشتر می‌شود ولی در حقیقت این زیبایی به علت تاثیر عمل بینی بر چشم نیست بلکه تاثیرات غیر مستقیم عمل بینی روی چهره را نشان می‌دهد. 

آگهی/ تاثیر عمل بینی بر حالت چشم ها

تاثیر عمل بینی بر زیبایی چشم

تاثیر زیبایی چشم‌ها بر زیبایی کل چهره بر کسی پوشیده نیست و اصولا افرادی که چشم‌های خوش‌حالت و درشتی دارند زیباتر به نظر می‌آیند. همانطور که اشاره شد یکی از اثرات غیر مستقیمی که عمل بینی دارد، تاثیر آن روی حالت چشم‌ها و زیبایی آن‌هاست. تغییر حالت چشم بعد از عمل بینی اتفاق خوشایندی است که بسیاری از متقاضیان عمل بینی آن را تجربه کرده‌اند، هر چند این تغییر بر اثر تاثیر عمل بینی بر چشم نباشد. عمل بینی اگر توسط جراح ماهری انجام شود بدون شک می‌تواند تغییرات زیادی روی زیبایی چهره شما داشته باشد.

 حالت چشم ها بعد از عمل بینی چه تغییری می‌کند؟

با توجه به نوع عمل بینی و ساختار بینی شما ممکن است شاهد تغییر حالت چشم بعد از عمل بینی باشید که برای برخی باعث خوشحالی و برای برخی دیگر نیز ناخوشایند است. اگر بینی شما قوس دار و بزرگ باشد با رفع قوس و تراشیدن استخوان بینی چشمان شما درشت به نظر می‌آید و بیش‌تر خودنمایی می‌کند و شما حس می‌کنید چشمان شما درشت شده است.

 ولی اگر مدل بینی به گونه‌ای است که میزان گودی پل بینی در بخش بالای آن(فاصله بین دو چشم) زیاد باشد، پزشک برای بهتر شدن ساختار بینی مقداری برجستگی روی پل بینی ایجاد می‌کند و این مسئله سبب می‌شود که حالت چشم‌ها ریزتر به نظر بیاید. در واقع تمام این موارد به علت اثرگذاری بینی بر روی چهره است و زمانی که بینی و ساختار آن تغییر می‌کند چهره نیز به صورت کلی تغییراتی خواهد داشت. یکی از اعضایی که بدون تغییر در ساختارش، تغییر حالت می‌دهد چشم‌هاست. 

 آیا عمل بینی فاصله چشم ها را تغییر می‌دهد؟

عمل بینی به خودی خود فاصله بین چشم‌ها را تغییر نمی‌دهد ولی با توجه به تغییراتی که در ساختار بینی پدید می‌آید این طور به نظر می‌آید که فاصله چشم‌ها بیش‌تر یا کمتر شده است. این تغییرات ارتباط مستقیم به نوع بینی شما دارد، یعنی اگر بینی شما دارای تیغه بزرگ و پهن باشد زمانی که جراح تا حدودی که لازم می‌داند تیغه را باریک می‌کند، بخش بالای بینی درست در محل فاصله دو چشم باریک‌تر شده و گمان می‌کنید که فاصله چشم‌ها بیشتر شده است.

برعکس این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که بینی شما تیغه ندارد یا بسیار باریک است. جراح در این حالت برای بهبود ساختار بینی، کمی برجستگی در بالای بینی ایجاد می‌کند، که محل فاصله دو چشم را شامل می‌شود. این کار گاهی اوقات سبب می‌شود که افرادی که عمل بینی کرده‌اند حس کنند که چشم آن‌ها ریزتر شده و فاصله چشم‌ها کم شده است. 

آگهی/ تاثیر عمل بینی بر حالت چشم ها

نتیجه‌گیری

عمل زیبایی بینی علاوه بر تغییر در ساختار و زیبایی بینی کل چهره را تحت تاثیر قرار می‌دهد چرا که محل قرارگیری بینی در صورت سبب می‌شود با کوچک‌ترین تغییری در شکل بینی، چهره طور دیگری به نظر بیاید. چشم‌ها بعد از عمل بینی زیباتر و درشت‌تر به نظر می‌آیند و البته گاهی نیز ریزتر به نظر می‌آیند ولی این به معنای تاثیر عمل بینی بر چشم و ساختار استخوان آن نیست فقط تغییر حالت چشم بعد از عمل بینی بیشتر به چشم می‌آید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد جراحی بینی میتوانید به وب سایت دکتر رفیع پرنیا مراجعه کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو