جراحی بینی با دکتر طاهریان در تهران

3

1402/3/29

14:21


عمل زیبایی بینی به قدری در کشور ما فراگیر شده که تقریبا از هر ده نفری که در طول…

عمل زیبایی بینی به قدری در کشور ما فراگیر شده که تقریبا از هر ده نفری که در طول روز می بینیم ، هفت نفر آن ها این جراحی را انجام داده اند! اما دلیل این محبوبیت چیست ؟ شاید یکی از واضح ترین دلایل آن ، بزرگ بودن بینی ما ایرانی ها به صورت ژنتیکی باشد ؛ اما دلیل دیگر میل به زیبا شدن و داشتن یک صورت متوازن می باشد. این حس در همه افراد وجود دارد ، به همین دلیل این موضوع ، کاملا طبیعی است. اما می توانیم برای انجام جراحی بینی در تهران ، به سراغ هر پزشکی برویم ؟ طبیعتا خیر! شما حتی زمانی که سرما می خورید ، باید یک دکتر با تجربه را انتخاب کنید تا به طور کامل درمان شده و بیماری به طور کامل از بدن شما بیرون رود. بنابراین جراحی زیبایی بینی نیز همین طور است و برای انجام آن موظف هستید با انجام تحقیقات کامل ، یک فرد با تجربه و ماهر را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب ، ما نکاتی را در مورد عمل بینی بیان کرده ایم که شاید تا به حال به گوشتان نخورده باشد.

جراحی بینی با دکتر طاهریان در تهران

جراحی بینی ، فقط زیبایی نیست !

تا اینجای کار ، گفتیم میل به زیبا شدن دلیلی است که افراد زیادی تصمیم به عمل کردم دماغ خود می گیرند. اما این تنها دلیل نیست ! حتما شما هم در زندگی خود شخصی را دارید که با خر و پف کردن در خواب ، شما را کلافه کرده باشد. شاید جالب باشد که بدانید این خر و پف کردن تنها به دلیل نامناسب بودن بالشت نیست و گاهی اوقات وجود یک مشکل در بینی ، باعث آن شده است ! مثلا وجود پولیپ داخل این عضو یا منحرف شدن تیغه میانی آن ، از علت هایی است که راه تنفسی را می بندد و باعث خرخر حین نفس کشیدن می شود. پس دفعه بعد که همسر یا یکی از اعضای خانواده شما با خر و پف کردن خواب را از شما گرفت ، به جای تعویض بالشت ، او را به یک جراح بینی در تهران ارجاع دهید.

انجام این عمل ، به آن راحتی که فکر می کنید نیست !

قبلا هم گفتیم که تعداد اشخاصی که دماغ خود را عمل کرده اند ، به شکل چشم گیری زیاد شده است. اما این موضوع دلیل بر این نیست که انجام دادن آن راحت تر از قبل شده باشد. درست است که با پیشرفت علم و فناوری های پزشکی ، امکانات بیشتری در اختیار ما و پزشکان قرار گرفته است ؛ اما باز هم برای انجام عمل های سنگین و تهاجمی مثل جراحی بینی در تهران ، نیاز است تا دکتر تجربه خوبی در این زمینه داشته باشد. برای مثال دکتر محمد حسین طاهریان ، بیشتر از ۳۲ سال  است که این عمل را انجام می دهند و توانسته اند تعداد بیش از ۸۰۰۰ عمل را در کارنامه کاری خود به ثبت برسانند ؛ بنابراین ایشان قادرند تا با بهره گرفتن از تجربه های خود در این مسیر بهترین نتیجه را به بیماران هدیه دهند و یک هارمونی زیبا در چهره آن ها ایجاد نمایند.

جای زخم ، به چشم نمی آید !

خیلی از ما هیچ تصوری از این پروسه نداریم و تصور می کنیم برش های مورد نیاز آن ، درست در وسط تیغه بینی ایجاد می شود. اما این تصور به طور کل اشتباه می باشد! چون دماغ درست در وسط صورت قرار دارد ، بنابراین اولین عضوی که به چشم می آید بینی است. پس طبیعتا جای یک زخم بزرگ روی آن خیلی نمی تواند چشم نواز باشد ، به خصوص زمانی که جراحی بینی را برای رسیدن به یک چهره زیباتر انجام داده باشیم ! نگران نباشید ، محققان از خیلی قبل تر برای این مشکل چاره پیدا کرده و دو روش را برای به حداقل رساندن جای زخم در دسترس قرار داده اند. اولین راهکار ، این است که برای ایجاد تغییر در ساختار بینی ، روی پوست هیچ برشی ایجاد نشود و همه کارها از داخل این عضو صورت پذیرد. چگونه ؟ به این روش که دو برش در داخل سوراخ های دماغ زده می شود و همه تغییرات از این طریق ایجاد می گردند. اما دومین روش ، این است که یک برش درست زیر تیغه بینی ، و دو برش دیگر در دو طرف سوراخ های آن زده شود. با این روش پزشک می تواند پوست روی بینی را کامل بلند کرده و هر تغییری که می خواهد را روی آن اعمال کند. با اینکه در این متد زخم ها بیرون بینی می باشند ، اما می توان عطای آن را به لقایش بخشید ؛ زیرا وقتی پوست از روی بینی بلند شود ، دکتر دید بهتری به ساختار زیر آن دارد و می تواند با دقت بیشتری کار خود را انجام دهد. البته ! با اینکه نسبت به روش قبلی دو برش ها نمایان تر هستند ، اما باز هم در جایی زده می شوند که خیلی در چشم نباشند و بعد از مدتی هم جای زخم آن ها در حد زیادی از بین می رود ! پس اصلا نگران این موضوع نباشید. می توانید نمونه کارهای دکتر طاهریان را در سایت ایشان مشاهده نمایید.

آدر سایت : https://www.drtaherian.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو