رستوران‌ های ایرانی دبی + لیست بهترینها و آدرس

رستوران‌ های ایرانی دبی + لیست بهترینها و آدرس


منبع: تاپ تراول

3

1402/10/2

07:38


در سال‌های اخیر افراد زیادی به قصد مهاجرت یا تفریح وارد شهر مدرن و زیبای دبی شده‌اند. این افراد…

رستوران‌ های ایرانی دبی + لیست بهترینها و آدرس

در سال‌های اخیر افراد زیادی به قصد مهاجرت یا تفریح وارد شهر مدرن و زیبای دبی شده‌اند. این افراد به دلیل نزدیکی به کشور خود و همچنین مناطق و رستوران‌ های ایرانی احساس غربت نمی‌کنند. رستوران‌ های ایرانی دبی یک مجموعه بسیار شیک و متنوع را شامل می‌شوند که در آن‌ها هیچ کم و کسری وجود ندارد. محیط تمیز و بهداشتی در کنار دکوراسیون بسیار شیک و خلاقانه آن‌ها باعث می‌شود که صرف کردن غذا در آن‌ها بسیار لذتبخش باشد و مایل باشید که باز هم این لذت را تکرار کنید.

رستوران‌ های ایرانی دبی

معرفی بهترین رستوران‌ های ایرانی در دبی

هرچند که تعداد رستوران‌ های ایرانی در دبی به بیش از ۲۰ عدد می‌رسد؛ اما در میان آن‌ها برخی برجسته‌ترند. این موضوع فقط به‌دلیل کیفیت غذاهای این رستوران‌ها نیست، بلکه موقیعت مکانی و محیط این رستوران‌ها در موفقیت‌ آن‌ها نقش بزرگی دارد. ویژگی مشترک و مورد پسند ایرانیان که در همه رستوران‌ های ایرانی دبی دیده می‌شود؛ این است که طبخ غذا در آن‌ها به شکل حلال(بدون استفاده از مشروبات الکلی یا گوشت خوک) انجام می‌شود. در ادامه به معرفی این رستوران‌ها و موقعیت مکانی آن‌ها می‌پردازیم.

رستوران ایرانی دانیال

رستوران دانیال برای ایرانیانی که قصد میل کردن یک غذای حلال و ارزان را دارند گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. رستوران دانیال منوی بسیار متنوعی دارد و در آن علاوه‌بر غذاهای ایرانی که به بهترین نحو طبخ می‌شوند، می‌توان نمونه‌هایی از غذاهای عربی و خلیجی را نیز دید. کیفیت خوراک‌های این رستوران بسیار مناسب است و مطابق سلیقه و ذائقه ایرانیان است. جالب است بدانید که در نزدیکی این رستوران پارکینگی وجود دارد که استفاده از آن در شب رایگان است.

این رستوران همه وعده‌های غذایی را به مشتریان ارائه می‌دهد و از حیث تنوع زبانزد است. جالب است بدانید که بسیاری از غذاهای رستوران دانیال به شکل سلف سرویس ارائه می‌شوند. از نقاط قوت آن می‌توان به تراس بی‌نظیر و خانوادگی آن اشاره کرد که با میز و صندلی‌هایی مشکی و شیک دیزاین شده است. ساعت کاری وسیع این رستوران باعث شده که رستوران دانیال به یک گزینه سهل الوصول در هر وقت از شبانه روز به حساب آید.

  • آدرس رستوران ایرانی دانیال: خیابان شیخ زاید، مازایا سنتر
  • ساعت کاری رستوران ایرانی دانیال: 12 ظهر تا 2 شب

رستوران‌ های ایرانی دبی

رستوران ایرانی ایران زمین

این رستوران انواع غذاهای ایرانی را برای مشتریان سرو می‌کند؛ ولی غذایی که در ایران زمین محبوبیت بیشتری دارد، کباب‌های آن است که به بهترین شکل طبخ می‌شوند. جالب است بدانید که اولین شعبه این رستوران در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد و اکنون رستوران ایران زمین به‌دلیل رونق و طرفدار آن دارای ۳ شعبه در شهر زیبای دبی است. نمای بیرون این رستوران با نورپردازی شبیه به نخل طراحی شده است و در جوار یک رودخانه مصنوعی قرار دارد. نیازی به تعریف در مورد کیفیت غذاهای این رستوران نیست؛ زیرا با توجه به شعب مختلف این رستوران در قسمت‌های مختلف دبی؛ این موضوع کاملا آشکار است. این رستوران وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را به مشتریان عزیز عرضه می‌کند.

  • آدرس رستوران ایرانی ایران زمین: داون تاون دبی، در نزدیکی برج خلیفه و فواره آب
  • ساعت کاری رستوران ایرانی ایران زمین: 9 تا 12 شب

رستوران‌ های ایرانی دبی

رستوران ایرانی پارس

این رستوران همانطور که از نامش پیداست با الهام از فرهنگ بومی و سنتی ایرانی طراحی شده است. معماری داخلی آن مانند خانه‌های اشرافی ایرانی است که نقش و نگار سنتی در قسمت‌های در و دیوارهای آن مشهود است. تابلو و کاشی‌ کاری‌های سنتی که در این رستوران دیده می‌شود، به فضای این رستوران عطر و بویی ایرانی بخشیده است. کیفیت غذاهای این رستوران نیز بسیار عالی است.

سطح بهداشت و تمیزی رستوران ایرانی پارس بی نظیر است و در قسمت‌های مختلف آن کاملا هویدا است. جالب است که بدانید میزهای این رستوران دارای تنوع زیادی در تعداد هستند و به صورت 2، 4 و 6 نفر نفره قرار گرفته‌اند. این رستوران دارای گزینه غذای بیرون بر نیز هست و کیفیت بسته بندی آن بسیار خلاقانه و زیباست.

  • آدرس رستوران ایرانی پارس: Shop no. 19 & 20, Ground Floor, Wilson Building 2nd of December Street – Al Dhiyafa Rd
  • ساعت کاری: 11:30 تا 23:30

رستوران‌ های ایرانی دبی

رستوران ایرانی انیگما

اگر می‌خواهید غذاهای سنتی ایرانی را در رستورانی که یکی از بهترین آشپزهای جهان، غذاهای آن را طبخ می‌کند بخورید؛ پیشنهاد ما به شما رستوران ایرانی انیگما است. این رستوران دارای معماری بسیار مجلل و قصر مانند است که شما را شگفت‌زده خواهد کرد. غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند به صورت کاملا مدرن دیزاین شده‌ و این موضوع نقش مهمی در اعتبار این رستوران دارد. نکته بسیار ارزشمند این رستوران، محیط بیرونی آن است. میز و صندلی‌هایی خاکستری که در شب روی هر کدام شمع‌هایی روشن می‌شود و فضای رمانتیکی را در جوار دریاچه مصنوعی دبی به وجود می‌آورد.

  • آدرس رستوران ایرانی انیگما: Al Jaddaf – Jaddaf Waterfront – Dubai – United Arab Emirates
  • ساعت کاری رستوران ایرانی انیگما: 12-16 و 18 تا 12 شب

رستوران‌ های ایرانی دبی

رستوران ایرانی شایان

یکی از منحصربه‌فرد‌ترین طراحی داخلی را می‌توان در رستوران ایرانی شایان مشاهده کرد. جالب است بدانید که به دلیل کیفیت طراحی و غذای این رستوران در لیست تریپ ادوایزر به عنوان یکی از رستوران‌ های برتر شناخته شده است. میزهای این رستوران کاملا مجلل و با بهترین ظروف پذیرای حضور مهمانان است. این رستوران مناسب برای دورهمی‌های دوستانه، خانوادگی و عاشقانه است. یکی از معایب این رستوران قیمت بسیار بالای غذاهای آن است که این موضوع به دلیل سرویس دهی عالی و کیفیت بی نظیر غذاهای آن است.

  • آدرس رستوران ایرانی شایان: Al Ghurair Centre – Deira – Dubai – United Arab Emirates
  • ساعت کاری رستوران شایان: 11 تا 12 شب

رستوران ایرانی حاتم

اگر به دنبال مکانی راحت و بدون تجملات هستید و نمی‌خواهید هزینه زیادی را برای غذا پرداخت کنید؛ رستوران حاتم گزینه مناسبی برای شماست. محیط بسیار بزرگ و تمیز این رستوران باعث ایجاد فضایی دلباز در این رستوران شده است. این رستوران گزینه غذای بیرون‌بر را هم برای مشتریان فراهم کرده است. یکی از نقاط قوت این رستوران پختن نان تنوری گرم است که لذت غذا را دو چندان می‌کند.

این رستوران دارای غذاهای ایرانی مانند انواع خورشت‌های ایرانی، کباب و پیش غذاها است. جالب است که در این رستوران؛ فست فود هم سرو می‌شود. یکی از جذابترین قسمت‌های منوی این رستوران بخش مشاوی( کباب‌ها) است که مورد پسند ایرانیان و غیرایرانیان است.

  • آدرس رستوران ایرانی حاتم: امارات متحده عربی، دبی، خیابان المرکز المالی، مرکز خرید دبی، رستوران حاتم
  • ساعت کاری رستوران ایرانی حاتم: 12 تا 23:30

رستوران ایرانی شبستان

رستوران شبستان یکی از بهترین جلوه‌های دکوراسیون شرقی و ایرانی است. در و پنجره‌های این رستوران به صورت طاق‌‌دار و به سبک و سیاق معماری بنا شده است. بکار بردن رنگ‌های فیروزه‌ای و زرد محیط پرنشاطی را در رستوران به وجود آورده است. غذاهای این رستوران دارای رنگ و بوی غذاهای خانگی هستند و از نظر دیزاین فوق العاده‌اند. در این رستوران انواع دسرهای ایرانی نظیر باقلوا، حلوا، شیرینی برنجی و باسلوق در کنار چای خوش عطر و بوی ایرانی سرو می‌شود.

یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد رستوران شبستان دبی، اجرای موسیقی سنتی ایرانی به صورت زنده است. این رستوران فضایی مناسب برای کسانی است که در دبی دلشان برای فرهنگ ایرانی تنگ شده و مایلند در محیطی نفس بکشند که علاوه‌بر لذت بردن از یک غذای ایرانی؛ موسیقی ایرانی نیز بشنوند.

  • آدرس رستوران ایرانی شبستان: امارات متحده عربی، دبی، خیابان بنی یاس، هتل رادیسون بلو، رستوران شبستان
  • ساعت کاری: 19 تا 23

رستوران ایرانی انار

این رستوران با دیزاین آبی و اناری توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. طراحی این رستوران ساده؛ اما آرامش بخش است و باعث می‌شود که مشتریان در این فضا احساس راحتی داشته باشند. یکی از ویژگی‌های مثبت این رستوران قرار گرفتن در نزدیکی برج خلیفه است. رستوران بهار در منوی خوش آب و رنگ خود انواع پیش‌غذاهای ایرانی نظیر کشک بادمجان، ماست خیار، آش رشته و … را دارد. همچنین غذاهای اصلی آن شامل انواع کباب‌ها، شیشلیک، باقالی پلو و زرشک پلو و… است.

دسرهای این رستوران عطر و بوی گلاب و زعفران می‌دهند و به سبک و سیاق ایرانی‌ها تهیه می‌شوند. یکی از قسمت‌های دوست داشتنی این رستوران فضای بیرونی آن است که با داشتن ویو مشرف براستخری آبی زیبایی آن تکمیل می‌شود. در این محیط می‌توان با سفارش چای تازه دم ایرانی به همراه شیرینی‌های برنجی، باسلوق یا خرما در یک بعدظهر خاطره انگیز؛ لذت سفر به دبی را به حداکثر رساند.

  • آدرس رستوران ایرانی بهار: United Arab Emirates – Dubai – United Arab Emirates
  • ساعت کاری رستوران ایرانی بهار: 12 تا 23:30

رستوران‌ های ایرانی دبی

سخن پایانی

پیدا کردن یک رستوران در فضایی که مردم آن با فرهنگ ایرانی آشنا هستند؛ حس بسیار مثبتی را در آن‌ها به وجود می‌آورد. خوشبختانه در شهر زیبای دبی؛ می‌توان به راحتی به نزدیک‌ترین رستوران رسید و از کیفیت غذاهای این رستوران‌ها بهره برد. نکته مثبت این رستوران‌ها طبخ غذای حلال و محیطی کاملا مجهز و مجلل است که در همه‌ی آن‌ها وجود دارد. این رستوران‌ها معمولا دارای فضای بیرونی هم هستند که ویوی بسیار فرح بخشی دارد. نمی‌توان گفت کدام رستوران ایرانی دبی بهتر است! هر کدام از آن‌ها زیبایی خاص خود را دارند که لذت تجربه غذاهای آن‌ها بسیار خاطره انگیز است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو