با دیدنی های دیره دبی آشنا شوید

با دیدنی های دیره دبی آشنا شوید


منبع: آرگا

2

1402/11/5

11:31


دیدنی های دیره دبی شامل بازارهای محلی و فروشگاه های مجلل هستند. شما می توانید از زیبایی های تاریخی و معماری های ویژه در این بنا نیز دیدن کنید که تماشایی هستند.

دبی سرزمینی گردشگری و در حال پیشرفت که در این بخش می توانید با بخشی از دیدنی های دیره دبی آشنا شوید. فروشگاه های مختلف با زیبایی های خود از یک سو و از سوی دیگر جاذبه های متنوع علاقه مندان زیادی دارد.

معرفی دیدنی های دیره دبی:

این منطقه یک مکان فرهنگی و تاریخی بوده و شامل زیبایی های زیادی است‌. جاذبه های فراوانی در این نواحی دیده می شود که از وجود آن ها حیرت زده می شوید. این شهر امروزه از دیدنی های دبی محسوب می شود و زیبایی های زیادی دارد.

مکان های دیدنی دیره

این منطقه با وجود بازارهای سنتی و گذشته خود مورد توجه است. شما می توانید یک تجربه تاریخی و فرهنگی در این نواحی داشته باشید. بازارهایی برای خرید ادویه ها و آثار زینتی نیز زیبایی های زیادی دارد که از آن دیدن می کنید‌

بازار طلا دیره:

یک بازار با زیبایی های فوق العاده که مورد توجه است. طرح های طلا و زینتی آن نیز زیبایی زیادی دارند. این بازار محل مناسبی برای انجام دادن خرید عروس خانوم ها می باشد. شگفتی های خیره کننده این بازار به چشم می خورد.

بازار دیره

موزه زنان بیت البنات:

این موزه برای فعالیت های فرهنگی هستند. کاوش و بررسی های زیادی در این نواحی انجام شده که مورد توجه است. طبقه اول این بنا آثار برجسته از زنان امارتی را پیش رو قرار داده و طبقه دوم این بنا نیز دارای کتاب های ارزشمندی می باشد.

دیدنی های دیره

بازار ادویه دیره:

این بازار را بازار رنگ ها و بوها می دانند. در این بازار می توانید انواعی از ادویه ها را تهیه کنید. ادویه های موجود در این بازار خالص و برای انواعی از غذاها استفاده می شود. عطر لیمو خشک و ادویه های تند تمام بازار را گرفته که به خوبی استشمام می کنید. این بازار از دیدنی های دیره دبی محسوب می شود.

بازار ادویه دیره

خانه تاریخی دیره:

این خانه نیز یکی از دیدنی های تاریخی برای شما علاقه مندان است. این بنا در سال ۱۸۹۰ بنا شده و که در گذشته سکونتگاه یکی از تاجران بوده و جالب است بدانید که در سراسر این بنا سنگ های مرجانی به کار رفته و موجب مسدود کردن نور دبی می باشد.

سازه تاریخی دیره

هر یک از اتاق های این‌ بنا معماری ویژه ای دارد. دیواره های سه بعدی در این بنا دیده می شود که به نوعی بخش سنتی این بنا را بازسازی کرده اند.  آشپرخانه ای سنتی نیز یکی دیگر از بخش های این مجموعه به شمار می آید.

مرکز خرید دیره سیتی سنتر:

این مرکز خرید نیز دارای انواعی از فروشگاه های لباس است. در این مرکز می توانید از برندهای لوکس و مختلفی خرید کنید. این بنا مجلل و در عین حال شکوهمند است که از زیبایی های آن دیدن می کنید. شما می توانید برندهایی مقرون به صرفه را در این مجموعه خریداری نمایید.

پاساژهای دیره

مدرسه الاحمدیه:

این بنا نیز به عنوان اولین مدرسه بوده و این بنا نیز توسط یک تاجر به نام شیخ احمد بن دلمون ساخته شده است. کلاس های این‌ مدرسه نیز به صورت نمایشگاهی هستند.

سفر به دیره

در سفر به دبی از کدام مکان های دیدنی بازدید کنیم؟ شما می توانید در لینک با جاذبه های مهمی از این منطقه آشنا شوید و زیبایی های زیادی را از این ناحیه می شناسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو