تابستان امسال می توانید بهمراه خانواده در سیاره سبز دبی کمپ بزنید!

تابستان امسال می توانید بهمراه خانواده در سیاره سبز دبی کمپ بزنید!


منبع: شبره

5

1402/3/9

13:26


هوای گرم تابستان ، لذت کمپ زدن را از ما دریغ کرده اما امسال میتوانید در قلب آمازون کمپ خانوادگی بزنید آن هم درست بیخ گوش ایران سیاره سبز در شهر واک دبی قرار دارد و با فضای سرسبز و جنگل بارانی خیره کننده‌اش یک نمونه گرامیداشت زیستگاه‌های استوایی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. این […]

تابستان امسال می توانید بهمراه خانواده در سیاره سبز دبی کمپ بزنید!

هوای گرم تابستان ، لذت کمپ زدن را از ما دریغ کرده اما امسال میتوانید در قلب آمازون کمپ خانوادگی بزنید آن هم درست بیخ گوش ایران

سیاره سبز در شهر واک دبی قرار دارد و با فضای سرسبز و جنگل بارانی خیره کننده‌اش یک نمونه گرامیداشت زیستگاه‌های استوایی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. این محل یک گنبد زیستی است که تمام بخش‌های آن از طریق اکوسیستم جنگل استوایی، گیاهان و جانوران خاصی را به نمایش می‌گذارد.

سفر به سیاره سبز دبی برای علاقه‌مندان به طبیعت و جنگل‌های بارانی استوایی یک تجربه جالب و جذاب است. پرندگان، میمون‌های عجیب و غریب، گیاهان و حشرات کمیاب تنها بخشی از چیزهایی هستند که می‌توان در این محیط دید. بیش از ۳۰۰۰ گونه حیوان و گیاه در این گنبد زیستی به خوبی ترتیب داده شده‌اند و به بازدیدکنندگان فرصت می‌دهند تا تجربه‌ای اصیل در جنگل‌های استوایی بدست آورند.

کمپ سیاره سبز دبی

سیاره سبز دبی یک مقصد استثنایی است که علاوه بر تفریح، فرصتی بسیار خوب برای آموزش و افزایش آگاهی از اهمیت حفظ منابع طبیعی سیاره را نیز به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. با حضور در نمایشگاه‌های تعاملی، شرکت در برنامه‌های آموزشی، برخورد با حیوانات و آشنایی با شیوه‌های پایدار، این مکان یک مقصد عالی برای هر کسی که به طبیعت و پایداری علاقه‌مند است، محسوب می‌شود. به علاوه، با دیدن این محیط فرد به اهمیت حفاظت از منابع طبیعی بیشتر آگاه می‌شود و می‌تواند به حرکت‌های پایدار و حفاظتی انگیزه بیشتری بدهد.

 

کمپ شبانه و بی خطر در جنگل استوایی یک تجربه ی هیجان انگیز برای شما

تنها جنگل بارانی سرپوشیده دبی، سیاره سبز در منطقه سیتی واک، بار دیگر درهای خود را برای یک سفر کمپینگ شبانه به یاد ماندنی باز می کند. در این کمپینگ جنگل بارانی، چادرهایی را برپا می کنند که مهمانان می توانند از اقامت شبانه در زیر گنبد زیستی استوایی که خانه 3000 گیاه و حیوان است لذت ببرند.

همه چیز درباره تجربه در کمپ سیاره سبز

 

ماجراجویی کمپینگ از ساعت 7 بعد از ظهر آغاز می شود، اما شما فقط با صدای جنگل های بارانی خوابتان نمی برد، بلکه از تعدادی فعالیت لذت خواهید برد.

به عنوان بخشی از تعهد The Green Planet به افزایش آگاهی در مورد اهمیت حفاظت از طبیعت، فعالیت های آموزشی زیادی برای مهمانان وجود خواهد داشت. مهمانان از ضیافتی دلچسب، تماشای مستندهای حیات وحش، گوش دادن به داستان ها و نان تست ختمی در اطراف یک آتش سوزی لذت خواهند برد. بازی ها و فعالیت های خانوادگی و حتی تورهای شبانه وجود خواهد داشت. وقتی از خواب بیدار می شوید، از یک صبحانه مقوی در کافه The Green Planet با جلسات تغذیه تعاملی حیوانات و یک گشت و گذار همه جانبه در پشت صحنه در بیودوم باورنکردنی لذت خواهید برد.

کمپ دبی

قیمت بلیط کمپ سیاره سبز دبی چقدر است؟

 قیمت بلیط کمپینگ برای یک چادر معمولی برای دو مهمان 750 درهم است و برای چادرهای بزرگ گروه چهار نفری 1450 درهم است.

چند دلیل دیگر که چرا باید به همراه خانواده ی خود به این سفر بروید

9 تا از بهترین مکان ها برای دیدن حیات وحش دبی

32 فعالیت داخلی عالی در دبی که باید در تابستان امسال امتحان کنید

شما به کمد، سرویس‌های بهداشتی و امکانات دوش دسترسی خواهید داشت ، اگر عاشق سیاره سبز در طول روز هستید، از این فرصت استفاده کنید و آن را در شب تجربه کنید، زمانی که اتفاقات شبانه جنگل های بارانی در پر جنب و جوش ترین حالت خود هستند.کمپینگ در جنگل های بارانی در شب های جمعه و شنبه از12 خرداد به بعد شروع میشه. برای خرید بلیط سیاره سبز دبی کلیک کنید.

به یاد داشته باشید، این تجربه فقط به آخر هفته‌ها محدود می‌شود، و تنها 25 مهمان در هر شب میزبانی می‌شوند – که به این معنی است که باید از قبل برنامه‌ریزی کنید و مکان خود را رزرو کنید.فرصت کمپ سیاره سبز دبی تا 5 مهر ادامه دارد. کمپینگ در Rainforest، The Green Planet، City Walk، دبی، هر جمعه و شنبه از12 خرداد تا 5 مهر، ساعت 7 بعد از ظهر به بعد، امکان رزرو و خرید بلیط برای دو نفر و چهار نفر وجود دارد.

 

کمپ سیاره سبز دبی

در شهر دبی، سفر به سیاره سبز تجربه‌ای فوق‌العاده برای همه سنین است. در این محل، شما با یک فضای پر از سرسبزی، جنگل بارانی و گونه‌های مختلف حیوانات و گیاهان مواجه خواهید شد که به شما فرصتی برای نزدیک شدن به طبیعت خواهد داد.

این محل علاوه بر گنبد زیستی، برای همه سنین کمپ های  تابستانی برگزار می‌کند که فرصتی عالی برای آشنایی با محیط زیست، حیوانات و طبیعت است.

تهران دبی برای اولین بار در ایران اقدام به فروش بلیط های این کمپ تکرار نشدنی کرده است. پیشنهاد دیگر تهران دبی به شما ، رزرو بلیط پارک آبی آتلانتیس است که یکی از بزرگترین پارک های آبی جهان بشمار میرود.

کمپ سیاره سبز

کمپ‌های تابستانی در سیاره سبز دبی برای همه سنین باز است و طیف وسیعی از فعالیت‌ها را دارد که هم آموزشی و هم لذت‌بخش است. این برنامه‌ها شامل آموزش در مورد گونه‌های مختلف حیوانات و گیاهان موجود در جنگل‌های بارانی استوایی و نحوه کمک به اکوسیستم هستند. این کمپ‌ها به شما فرصت می‌دهند تا با حضور در محیط بیرونی، آشنایی با طبیعت را تجربه می‌کنید و قابلیت دیدن حیوانات و گیاهان را در محیط زندگی آن‌ها پیدا کنید.

منبع : تهران دبی

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو