باغ پروانه دبی و جذابیت های آن برای گردشگران

باغ پروانه دبی و جذابیت های آن برای گردشگران


منبع: آرگا

2

1402/11/29

10:11


اگر قصد سفری خاطره انگیز دارید در این بخش می توانید با دیدنی های باغ پروانه دبی آشنا شوید. این باغ طبیعت بکر و ویژه ای دارد.

باغ پروانه دبی که یکی از هیجان انگیزترین زیبایی های دبی بوده علاقه مندان زیادی دارد و شما با زیبایی های آن آشنا می شوید. پروانه های رنگارنگ در حال پرواز به خوبی خلقت خدا را به نمایش می گذارد.

بازدید از باغ پروانه های دبی

باغ پروانه دبی را بشناسید:

شما می توانید گونه های کمیاب و نادری از پروانه ها را در این باغ مشاهده کنید. ظرافت پروانه ها و بال آن ها نیز زیبایی این منطقه را دو چندان می کند. در این باغ فضای دلنشین و آرامش بخشی حاکم بوده و یک فضای مجهز محسوب می شود. این باغ از بهترین دیدنی های دبی است.

باغ پروانه دبی

باغ تماشای پروانه دبی

معرفی باغ:

این باغ در نوع خود منحصر به فرد بوده و علاقه مندان زیادی دارد. در این مجموعه می توانید ۱۵ هزار گونه پروانه را مشاهده کنید. این باغ فضایی سرپوشیده داشته و ابعاد زیادی از این مجموعه پیش روی شما قرار دارد.

این باغ گردشگران زیادی دارد و دارای چشم اندازهای فوق العاده ای است. فضای سرپوشیده این بنا نیز شکل گنبدی داشته و طراحی این فضا نیز فوق العاده تماشایی است. شکل این بنا دایره ای بوده و در مجموعه دارای ده گنبد می باشد. هر بخش از این مجموعه محل نگهداری گونه هایی از پروانه ها با رنگ های گوناگون است.

بازدید از باغ پروانه های دبی

گردش در باغ:

شما با قدم زدن در بخش های مختلفی از این باغ می توانید با گونه های متنوعی از پروانه ها و گیاهان نیز آشنا شوید. ۵۰ گونه پروانه نیز از مکان های مختلفی جمع آوری شده اند. در هر سانس این نمایشگاه ۳۰۰ نفر ظرفیت وجود داشته و با نکات علمی و گردشگری زیادی در این نواحی آشنا می شوید.

پروانه های استوایی:

پروانه های استوایی نیز زیباترین گونه ها بوده و رنگ های زیبا و گرمی دارند. رنگ بال های این پروانه سفید و نارنجی بوده و در حین پرواز زیبایی زیادی را به رخ می کشد.

یک گونه ارزشمند دیگر مونارک بوده که بزرگ ترین پروانه است.  این پروانه شگفت انگیز توانایی پرواز از یک قاره به قاره دیگر را داشته و فاصله بین بال های او نیز ۱۲ سانتی متر بوده که در میان بال های نارنجی او زیبایی زیادی را مشاهده می کنید.

باغ پروانه در دبی

بخش های مختلف باغ:

در قسمت های مختلفی از باغ پروانه دبی می توانید با زیبایی های زیادی رو به رو شوید. موزه و تالار پروانه ها قسمتی از این مجموعه است. پروانه های رنگارنگی را در این فضا مشاهده می کنید. باغ گل ها نیز قسمت دیگری بوده که از آن دیدن می کنید.

این گل های رنگی برای پرواز آزادانه پروانه ها مناسب هستند. دور تا دور این باغ پوشیده از گل ها است و شما با سفر به این منطقه می توانید از چندین جاذبه دیدن کنید. بخش آموزشی این مجموعه نیز مخصوص کودکان بوده که اطلاعات مفیدی را برای کودکان کنجکاو در اختیار شما قرار می دهد.

باغ دیدنی پروانه دبی

فضای رستوران و استراحت نیز در نظر گرفته شده است و شما از این فضا استفاده می کنید.غذاهای عربی با منوی ویژه در این رستوران ها سرو می شود. شما می توانید در سفر خود به این منطقه از مکان های دیدنی دبی بازدید کنید و تجربه ای خاص داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو