فراری پارک دبی و تفریحات هیجان انگیز آن

فراری پارک دبی و تفریحات هیجان انگیز آن


منبع: آرگا

3

1402/5/30

10:11


فراری پارک دبی بازدیدکنندگان زیادی داشته و یک مجموعه شهربازی سرپوشیده با انواع ترن هوایی بوده که دارای ماشین های بازی و .. است.

آسمان خراش های بلند، پاساژهای گران قیمت و … از مهم ترین دیدنی های دبی هستند که شاید همه شما زیبایی های آن را دیده باشید. فراری پارک دبی نیز یکی از دیدنی های متنوعی بوده که تجربه ای هیجان انگیز محسوب می شود.

فراری پارک دبی

 

دیدنی های فراری پارک دبی:

دبی شهری پر از جاذبه مختلف بوده که به عنوان یکی از لاکچری ترین شهرهای دنیا است و زیبایی های زیادی دارد. این شهر سراسر زیبایی بوده و جاذبه های متنوعی دارد. اگر به دنبال یک جاذبه متنوع و در عین حال هیجان انگیز هستید، می توانید در این بخش با  یکی از جذاب ترین آن ها آشنا شوید. شما در دربی می توانید با دیدنی های رایگان دبی آشنا شوید.

جاذبه تفریحی فراری پارک

این روزها افراد زیادی در سفرهای خود به دنبال یک مکان گردشگری متنوع هستند که بتوانند تجربه ای خاص از آن را کسب کنند. این مکان هیجان و تجربه خاصی را پیش روی شما قرار می دهد.

این پارک محبوب و پرطرفدار بوده و یک مجموعه شهربازی سرپوشیده بوده که ۲۰۰ هزار متر  مربع مساحت دارد. برای بازدید از این پارک باید به ابوظبی بروید و از آن دیدن نمایید. در این پارک می توانید، بازی های هیجانی و سرعتی  را تجربه کنید.

بازی های فراری پارک

وسایل بازی، دکور و … هر یک به گونه ای منحصر به فرد رد این مجموعه قرار دارد که توجه شما را جلب می کند. ماشین های بازی آلبالویی رنگ که سرعت و کیفیت فوق العاده ای دارند، در اختیار شما قرار می گیرد که می تواند برای شما جالب باشد. این شهربازی را باید حتما امتحان کنید هر چند که هزینه های آن مقداری بالا است.

بازی های پارک:

ترن هوایی یکی از قسمت های این مجموعه می باشد. سریع ترین ترن هوای دنیا نیز در این مجموعه قرار دارد. چالش فیونارو جی تی از دیگر ترن هوایی های چالش انگیز بوده که امکان بازدید از آن را دارید. شبیه سازی هایی که از ماشین های فرمول در این مجموعه صورت گرفته است، بی شک توجه شما را جلب خواهد کرد.

بازدید از فراری پارک

در این مجموعه انواع مختلفی از ترن هوایی نیز وجود دارد که مهم ترین آن ها ترن هوایی فلایینگ ایس و … هستند. در این مجموعه شما امکان بازدید از مهم ترین ترن هوایی را خواهید داشت. ترن هوایی حلقه ای نیز نمونه جدیدی بوده که به دلیل بالا بودن هیجان آن کمتر کسی به ان اهمیت می دهد.

امکانات پارک:

مجموعه فراری پارک دبی دارای انواعی از بازی ها و تفریحات بوده که توصیه می کنیم از آن دیدن کنید. امکانات این مجموعه نیز دارای امکانات رفاهی و تفریحی هستند و موجب شده تا شما ساعت های بهتری را در این مجموعه سپری کنید. رستوران ایتالیایی بخشی از این مجموعه بوده که حتما سری به آن بزنید.

فراری پارک

این مجموعه دارای استراحتگاه ویژه هم می باشد که شما می توانید از ان دیدن کنید. مسافران بعد از تجربه هیجان و خستگیمی توانند در این مجموعه استراحت کنند و بغد به راحتی می توانند به تفریحات خودشان ادامه دهند. این مجموعه امروزه از  مکان  های دیدنی دبی است. شما در لینک با دیدنی های متنوع بیشتر آشنا می شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو