ولادیمیر پوتین ناپدید شده است | شایعات مبتنی بر هوش مصنوعی خبر مرگ او را می دهند!!

ولادیمیر پوتین ناپدید شده است | شایعات مبتنی بر هوش مصنوعی خبر مرگ او را می دهند!!


4

1402/10/12

15:09


ولادیمیر پوتین ناپدید شده است | شایعات مبتنی بر هوش مصنوعی خبر مرگ او را می دهند!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

پیام ویژه پوتین برای مردم ایران همه را متعجب کرد. همچنان پوتین پیامی برای رهبر معظم جمهوری اسلامی داشت. در پی این اتفاق پوتین مردم ایران را فرا خواند. جزئیات دستور پوتین از چه سازمانی حمایت می شود. مرگ پایان کار ولادیمیر پوتین و تعجب اصحاب رسانه بود.

 پس از سخنرانی ولادیمیر پوتین به مناسبت سال نوی میلادی بار دیگر شایعات درباره مرگ او بالا گرفته است چرا که برخی معتقدند ویدیوی او توسط هوش مصنوعی ساخته شده است.

این اظهارات از پیش ضبط شده کمتر از چهار دقیقه طول می کشد و اکنون میلیون ها نفر آن را تماشا کرده اند و در زمان های مختلف در مناطق زمانی مختلف روسیه پخش شده اند.

در این ویدئو، پوتین در پس زمینه کرملین با حالت برفی ظاهر شد و از شهروندانش به خاطر همبستگی و صلابت تمجید کرد. وی همچنین خطاب به نیروهای مسلحی که در اوکراین می جنگند، گفت: ما به شما افتخار می کنیم، شما قهرمان هستید، حمایت همه مردم را احساس می کنید.

پوتین

اگرچه در محتوای سخنرانی هیچ چیز غیرعادی دیده نشد، اما پس از اینکه مردم چیزی عجیب در مورد ظاهر پوتین مشاهده کردند، کلیپ هایی در شبکه های اجتماعی منتشر شد. «ایگور سوشکو» مدیر اجرایی گروه تحقیقاتی «باد تغییر» یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در واشنگتن، به ناحیه اطراف کراوات پوتین مشکوک شد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: "سخنرانی سال نو پوتین توسط کامپیوتر ساخته شده است. به ناحیه گردن توجه داشته باشید."

او در این باره نوشت که این مساله به شایعات درباره بدل پوتین، بیمار بودن و یا مرگ او دامن می زند. این فعال همچنین اشاره کرد که چگونه این ویدئو در وب سایت کرملین با کیفیت ۳۶۰p به جای ۷۲۰p HD (همانطور که سخنرانی های قبلی بوده است) منتشر شده است.

آنتون گراشچنکو، سیاستمدار اوکراینی نیز مشکوک بود که در این ویدئو چیزی اشتباه است. او هم به ناحیه گردن پوتین در ویدیو اشاره کرد و حالت چانه پوتین را عجیب ارزیابی کرد.

شایعات از کجا قوت گرفت؟

حدود دو ماه پیش نیز شایعاتی درباره مرگ رهبر روسیه منتشر شد و گمانه زنی ها را از سطح بیماری بالاتر برد به گونه ای که مرگ پوتین در فضای رسانه ای و مجازی اعلام می شد.

سکته قلبی دلیل این مرگ عنوان شد که به طور دقیق در ۲۶ اکتبر ۲۰۲۳ مطرح شد.

در همین حال تحقیقات هوش مصنوعی که ویژگی‌های صورت، راه رفتن و گفتار پوتین را تجزیه و تحلیل می‌کند، به این نتیجه رسیده است که رهبر روسیه بدل دارد.

پوتین

پوتین مُرده است؛ هوش مصنوعی می‌گوید!

تجزیه و تحلیل صدا از حضورهای عمومی پوتین توسط مؤسسه معتبر آزمایشگاه ارتباطات صوتی ژاپن نیز ادعاها درباره وجود بدل را تایید می کند.

بر اساس این نتایج، پوتین واقعی امسال میزبان رژه روز پیروزی میدان سرخ در ۹ مه بوده است – اما ممکن است پوتین دیگری ۱۱ ماه پیش از پل کریمه بازدید کرده باشد.

فناوری هوش مصنوعی تنها ۵۳ درصد مطابقت بین پوتین و بدل او را پیدا کرد.

علاوه بر این شایعات با ادامه جنگ اوکراین گمانه زنی هایی از ترور پوتین نیز توسط رسانه های غربی مطرح می شود. تنها استدلال این موضوع نیز فشارهای داخلی و احتمال وقوع کودتا مطرح می شود. جک دیواین کهنه سرباز سیا می گوید اگر رهبر ۷۱ ساله روسیه همین فردا ناپدید شود تعجب نخواهد کرد.

یک سناریوی غافلگیرکننده؛ اگر پوتین ناپدید شد تعجب نکنید!

به گفته جک دیواین، احتمال کودتا از حلقه درونی وی در حال افزایش است زیرا او با چشم انداز "بن بست دائمی" در اوکراین روبرو می شود. او معتقد است که معتقد است که پوتین به طور فزاینده ای غیرقابل پیش بینی و خطرناک شده و با حمله به اوکراین بذر مرگ سیاسی خود را کاشت.

پل گوبل تحلیلگر سابق سیا نیز استدلال می کند که کشور پهناور به طور مهلکی توسط بی پروایی پوتین تضعیف شده است و او احتمالاً در آستانه حوادث پرتلاطمی که در سال های آینده آن را فرا خواهد گرفت، کشته خواهد شد.

پیشگویی عجیب تحلیلگر سیا؛ مرگ پوتین و تجزیه روسیه نزدیک است؟

پوتین حمله خود به اوکراین را در انتظار یک پیروزی سریع آغاز کرد، اما مقاومت قهرمانانه اوکراین منجر به سلاخی سربازان او و از بین رفتن اعتبار او شد.

پوتین

در همین حال مقامات نظامی اوکراین نیز معتقدند که جنگ تنها با مرگ پوتین پایان می‌یابد. ژنرال کریلو بودانف، رئیس سرویس جاسوسی نظامی اوکراین یکی از این افراد است اما در مورد وضعیت او با قاطعیت صحبت نمی کند و از مرگ رهبر روسیه مطمئن نیست.

پوتین بارها از زمان آغاز جنگ اوکراین مورد گمانه زنی های مختلف قرار گرفته به گونه ای که کوچکترین حرکت و یا تغییرات در چهره او محل بحث و جنجال می شود.

پوتین در این‌باره اضافه کرد: «البته به نظر من، ما اول از هر چیز باید از علاقه به آموزش، زبان و فرهنگ خود در کشورهایی حمایت کنیم که زمانی بخشی از یک کشور واحد یعنی اتحاد جماهیر شوروی بود. زیرا ما روابط بسیار قدرتمندی داریم که هنوز هم وجود دارند».

پیش از این نیز «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در واکنش به سفر وزیر دفاع این کشور به ایران، گفت‌وگو بین تهران و مسکو از جمله بین مقامات نظامی دو کشور را ضروری خواند. 

توسعه دیپلماسی دفاعی، گسترش همکاری‌های دو جانبه و همچنین مقابله با تهدیدات مشترک و تروریسم بین‌المللی از جمله محورهای اصلی دیدار دو طرف محسوب می‌شود./خبر آنلاین

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو