لولا داسیلوا کیست و الان کجاست؟

منبع: نم نمک

2

1402/12/1

09:34


رئیس جمهور برزیل خواستار اجتناب از نتیجه گیری عجولانه در مورد علل مرگ الکسی ناوالنی شد.

لولا داسیلوا کیست و الان کجاست؟

لولا داسیلوا : درباره مرگ ناوالنی گمانه زنی نکنید

به گزارش نم نمک ، لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا ، رئیس جمهور برزیل در حاشیه اجلاس اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا گفت : «من گمانه زنی نمی خواهم. من منافع کسانی را که بلافاصله متهم می کنند ، درک می کنم.»

لولا داسیلوا کیست و الان کجاست؟

لولا داسیلوا کیست و الان کجاست؟

به نقل از پراودا ، لولا تأکید کرد که الکسی ناوالنی ممکن است بیمار بوده یا مشکل سلامتی دیگری داشته و نسبت به عادی انگاری اتهامات قتل هشدار داد.

رئیس جمهور برزیل که اولین رهبر در گروه BRICS است که در مورد مرگ ناوالنی صحبت می کند ، گفت که اجتناب از گمانه زنی و انتظار برای نتایج کالبدشکافی مهم است.

لولا داسیلوا ادامه می دهد : «من فکر می کنم این موضوع مربوط به عقل سلیم است ... اگر مرگ مشکوک است ، ابتدا باید تحقیق کنیم تا بفهمیم این شهروند بر اثر چه چیزی مرده است.»

رئیس جمهور برزیل می افزاید : «پزشکان قانونی خواهند گفت که این مرد از این یا آن مرده است. آن وقت می توانید قضاوت کنید ، در غیر این صورت اگر الان قضاوت کنید و بگویید می دانم دستور ترور را چه کسی صادر کرده است ، باید عذرخواهی کنید. چرا عجله برای متهم کردن؟»

لولا 78 ساله به دلیل آنچه «مهربانی» با ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه خوانده شده مورد انتقاد غربی ها قرار گرفته است. رئیس جمهور برزیل نظرات آمریکایی ها و اروپایی ها درباره درگیری در اوکراین را محکوم می کند و معتقد است که کی یف مسئولیت شروع درگیری را بر عهده دارد و از پیوستن به تحریم های غرب علیه مسکو خودداری کرده است.

الکسی ناوالنی ، منتقد ولادیمیر پوتین در 16 فوریه در سن 47 سالگی در زندانی در قطب شمال سیبری درگذشت.


بیوگرافی لولا داسیلوا

لوئیس ایناسیو لولا دا سیلوا متولد 27 اکتبر 1945 ‏در پرنامبوکو برزیل سیاستمدار برزیلی و رئیس جمهور این کشور است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو