تعطیلی مدارس کرمان فردا شنبه ۱۶ دی به علت عزای عمومی واقعیت دارد؟

منبع: شبونه

1

1402/10/15

10:43


خبری مبنی بر تعطیلی مدارس کرمان شنبه 16 دی 1402 به علت عزای عمومی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که و دانش اموزان و دانشجویان میخواهند بدانند آیا فردا مدارس و دانشگاه های کرمان به علت عزای عمومی تعطیل خواهد بود یا خیر؟ آیا مدارس کرمان فردا شنبه ۱۶ دی برای عزای عمومی تعطیل …

تعطیلی مدارس کرمان فردا شنبه ۱۶ دی به علت عزای عمومی واقعیت دارد؟

خبری مبنی بر تعطیلی مدارس کرمان شنبه 16 دی 1402 به علت عزای عمومی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که و دانش اموزان و دانشجویان میخواهند بدانند آیا فردا مدارس و دانشگاه های کرمان به علت عزای عمومی تعطیل خواهد بود یا خیر؟

آیا مدارس کرمان فردا شنبه ۱۶ دی برای عزای عمومی تعطیل است؟

عزای عمومی روز شنبه در کرمان باعث تعطیلی مدارس این استان نخواهد بود و همه دانشگاه ها و مدارس این استان فردا باز خواهد بود.

روز چهارشنبه به علت دو انفجار تروریستی که صورت گرفت باعث شد بیشتر 300 نفر از شهروندان کرمان  کشته و مجروح شوند و به همین دلیل استانداری کرمان 3 روز عزای عمومی اعلام کرد که روز شنبه نیز شامل عزای عمومی خواهد شد اما ادارات و مدارس و دانشگاه ها تعطیل نیست و صرفا برگزاری جشن و شادی ممنوع است.

در پی جنایت تروریستی عصر چهارشنبه در گلزار شهدای کرمان، دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی و با تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیز و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این اقدام کور تروریستی، پنجشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد و در کرمان 3 روز عزای عمومی اعلام شد.

بعد از ظهر چهارشنبه حوالی ساعت ۱۵ و در جریان برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی، دو انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان رخ داد که براساس اعلام منابع رسمی بیش از ۱۰۰ نفر مجروح و حدود ۱۰۰ نفر شهید شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو