تعطیلی مدارس تهران و مشهد فردا سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد

منبع: شبونه

1

1402/11/16

12:09


تعطیلی مدارس تهران و مشهد فردا سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد وضعیت آلودگی هوای تهران آنقدر فراز و نشیب داشته است که مردم دیگر با آلودگی شدید هوا در پایتخت نیز عادت کردند. آلودگی هوا به قدری افزایش داشته که با چشم قابل رویت است به خصوص زمانی که در ارتفاع قرار می‌گیریم …

تعطیلی مدارس تهران و مشهد فردا سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد

تعطیلی مدارس تهران و مشهد فردا سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد وضعیت آلودگی هوای تهران آنقدر فراز و نشیب داشته است که مردم دیگر با آلودگی شدید هوا در پایتخت نیز عادت کردند.

آلودگی هوا به قدری افزایش داشته که با چشم قابل رویت است به خصوص زمانی که در ارتفاع قرار می‌گیریم آلودگی هوا در تهران همچون ابری خاکستری بر فراز آسمان پایتخت سایه افکنده است.

مدارس تهران و مشهد فردا سه شنبه تعطیل نیست

با این حال فردا مدارس تهران و اصفهان و کرج باز بوده و خبری از تعطیلی نیست طبق گفته آموزش و پرورش فردا مدارس تهران و مشهد و اهواز باز بوده و تعطیل نخواهد بود.

فصل سرما و زمستان همیشه این معضل گریبان کلان شهرها را می‌گیرد علاوه بر تهران اصفهان و اراک و همدان و تبریز و سمنان و مشهد شاهد آلودگی هوا در فصل زمستان هستند.

شرایطی برای رفع این آلودگی‌ها بیندیشند اما هیچگاه مهمی انجام نشده است و به جای اینکه کارخانه‌های صنعتی با سوخت فسیلی تعطیل شود مدارس تعطیل می‌شود در یک ماه اخیر مدارس تهران به علت آلودگی هوا تعطیل نشده است و شاهد بارش برف و باران بودیم که آلودگی هوا از بین رفته بود اما مدتی است که مجدداً آلودگی هوا به تهران بازگشته و شاخص آلودگی هوا عدد بالایی را نشان می‌دهد که برای مردم به خصوص دانش آموزان و سالمندان و بیماران قلبی بسیار خطرناک است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو