احتمال تعطیلی مدارس تهران و اهواز فردا دوشنبه ۱۶ بهمن آلودگی هوا

منبع: شبونه

1

1402/11/15

16:26


تعطیلی مدارس تهران و اهواز فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا که شاخص آلودگی عدد بالا را نشان میدهد. احتمال تعطیلی مدارس تهران و اهواز فردا دوشنبه ۱۶ بهمن 1402 چقدر احتمال دارد مدارس فردا تهران و اهواز تعطیل شود؟ شرایط آلودگی هوا در تهران و اهواز باعث شده که دانش اموزان …

احتمال تعطیلی مدارس تهران و اهواز فردا دوشنبه ۱۶ بهمن آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و اهواز فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا که شاخص آلودگی عدد بالا را نشان میدهد.

احتمال تعطیلی مدارس تهران و اهواز فردا دوشنبه ۱۶ بهمن 1402

چقدر احتمال دارد مدارس فردا تهران و اهواز تعطیل شود؟ شرایط آلودگی هوا در تهران و اهواز باعث شده که دانش اموزان خواستار تعطیلی مدارس شوند چرا که سرمای هوا سبب شده آلاینده ها بر روی شهر سایه بیاندازند و شاخص آلودگی هوا را بالا ببرند.

با این شرایط اما فردا مدارس تعطیل نیست همانطور که امروز تعطیل نبود اما احتمال دارد تا ساعات پایانی شب اموزش و پرورش تصمیمی دیگر بگیرد و اقدام به تعطیلی مدارس کند.

در تهران و اهواز شرایط بسیار حاد بوده و آلودگی هوا بسیار بالاست.

آلودگی شدید هوای تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۵ بهمن‌ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۰۵ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۰۹ و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

آلودگی هوای خوزستان و اهواز

بعد از بارش باران زمستانی در استان خوزستان، آلودگی هوا دوباره به نقاط مختلف این استان جنوبی بازگشت. آلودگی هوا در خوزستان سبب شد که هوای 6 شهر از این استان در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرند و یک شهر قرمز شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو