تعطیلی مدارس اصفهان و اهواز و تبریز و مشهد و اراک فردا سه شنبه ۱۴ آذر آلودگی هوا

منبع: شبونه

1

1402/9/13

09:17


وضعیت تعطیلی مدارس اصفهان و اهواز و تبریز و مشهد و اراک فردا سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی آلودگی هوا مشخص شد. آیا فردا مدارس اصفهان و تبریز تعطیل است؟ با توجه به تعطیل شدن مدارس اصفهان و تبریز برای امروز فردا نیز این مدارس تعطیل خواهد شد هرچند که به صورت …

وضعیت تعطیلی مدارس اصفهان و اهواز و تبریز و مشهد و اراک فردا سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی آلودگی هوا مشخص شد.

آیا فردا مدارس اصفهان و تبریز تعطیل است؟

با توجه به تعطیل شدن مدارس اصفهان و تبریز برای امروز فردا نیز این مدارس تعطیل خواهد شد هرچند که به صورت قطعی اعلام نشده و باید تا ساعاتی دیگر منتظر ماند آلودگی هوا در این دو شهر تغییری نکرده است و همچنان آلوده میباشد.

آیا مدارس مشهد و اراک و اهواز فردا تعطیل است؟

مداس مشهد و اراک و خوزستان و اهواز در چند روز گذشته به علت الودگی هوا تعطیل نبود و فردا نیز احتمال زیاد تعطیل نیست با اینکه آلودگی هوا در این شهرها نیز بالاست.

تعطیلی مدارس اصفهان و اهواز و تبریز و مشهد و اراک فردا سه شنبه ۱۴ آذر آلودگی هوا

آلودگی هوا در اصفهان و اهواز و اراک و قم و تبریز و مشهد و اراک نسبت به تهران تفاوت چندانی ندارد.

متاسفانه در روزهای گذشته برخی از شهرهای بزرگ کشور با توجه به آلودگی هوا تعطیل نبودند در حالی که سایر شهرها نیز تعطیل اعلام شد شهروندان اهوازی و اراک و قم و مشهد از مسئولین به شدت گلایه‌مند هستند که چرا با توجه به بالا بودن شاخص آلودگی هوا مدارس تعطیل نشده است.

در حالی که در شهرهای دیگر با همین شاخص آلودگی و حتی کمتر مدارس تعطیل شده است با اینکه در اصفهان و تبریز مدارس تعطیل اعلام شده است.

اما در شهرهای دیگر همچون مشهد و اراک و قم به خصوص اهواز هیچ خبری از اجرای طرح کاهش آلودگی هوا وجود ندارد.

یکی از دلایل ایجاد آلودگی هوا بدون شک مازوت سوزی توسط کارخانه‌هاست بسیاری از کارشناسان هشدار داده بودند که چرا وقتی که دمای هوا تشدید پیدا می‌کند به جای تعطیلی کارخانه‌ها مدارس را تعطیل می‌کنند بدون شک وضعیت اقتصادی کشور به گونه‌ای نیست که کارخانه‌ها تعطیل شود بهترین کار تعطیلی مدارس و غیرحضوری برگزار کردن آن می‌باشد.

آلودگی هوا در حال حاضر فردا نیز ادامه خواهد داشت و خبری از بارش باران و یا وزش باد نیست دانش آموزان توجه داشته باشند که برای عبور و مرور در خارج از خانه باید حتماً از ماسک فیلتر دار استفاده کنند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو